Dat was het punt juistquote:
ziet er eng uitquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ziet er eng uit
ga het programma niet kijken
Ohquote:
Ja ik weet niet precies hoe het zatquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh![]()
En ik maar denken dat patienten misbruiken sowieso al verboden was.
ja hequote:
Klassiekertjequote:
Insjequote:
kutquote:
Vilhena in de laatste minuut nog bijna 2-1quote:
wie is datquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga een winterslaap houden tot![]()
slabbekoorn
![]()
komt en ons kampioen maakt
de slab
swagquote:
ik ben iets voor school aan het doenquote:
ja best welquote:
ik had keiveel facebook connecties met hem , stoer hequote:
heb jij Facebook danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had keiveel facebook connecties met hem , stoer he
#swag
ik vind dit best interessantquote:Beeld en werkelijkheid van de Nederlandse (multiculturele) samenleving
In de media wordt onze samenleving afgebeeld als een tweedeling tussen de autochtone (wij) en de allochtone (zij), hierdoor wordt bevestigd dat de samenleving verdeeld is en op gespannen voet staat met de eigen culturele identiteit.
In de werkelijkheid is de multiculturele samenleving verdeeld in een dominante (overheersende) cultuur met daarbinnen deel- en subculturen die verschillen en overeenkomen.
Feitelijk is de dominante cultuur een verzameling van uiteenlopende denk- en levenswijzen die samen de Nederlandse cultuur vormen, culturele diversiteit.
Er zijn verschillende karakteristieken voor de Nederlandse cultuur. Nederlanders worden beschouwd als rekenmeesters en zedenprekers (moralisten), koele kikkers, gereserveerd, zuinig, weinig spontaan, harde werkers, volhardend, koppig, eigenwijs, gezelligheid, bekrompen en burgerlijk, geen opzichtig vertoon, geen gevoel voor nuance en alles wat ze niet kennen met argwaan bekijken. Van oudsher staat de Nederlandse samenleving bekend om vrijheidslievendheid en verdraagzaamheid.
ohjaquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
Van oudsher staat de Nederlandse samenleving bekend om vrijheidslievendheid en verdraagzaamheid.
Ik vind Nederlanders niet bekend staan om bekrompenheidquote:
stond in mijn boek ;squote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Nederlanders niet bekend staan om bekrompenheid![]()
Maar wel interessant inderdaad
quote:
jaaquote:
Nederlanders zijn juist heel tolerant.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
schoolboeken staat een hoop onzin/propaganda in
daarom haten was massaal op buitenlandersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlanders zijn juist heel tolerant.
Dat wordt niet op massale schaal gedaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom haten was massaal op buitenlanders
kankerinteressant.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
In nieuwsuur een item over kanker. Wel interessant
Ik vind Nederland anders behoorlijk racistisch voor een zogenaamd tolerant westers land.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt niet op massale schaal gedaan.
redbull xd xdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
ik ben moe
zal ik gaan slapen
maar dan heeft inso een hele voorsprong help
dat zijn imo vooral de dorpelingenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Nederland anders behoorlijk racistisch voor een zogenaamd tolerant westers land.
heb ik nietquote:
nahquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zijn imo vooral de dorpelingen
Toch zijn ze vooruitstrevend met veel dingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Nederland anders behoorlijk racistisch voor een zogenaamd tolerant westers land.
jawelquote:
Een land die een polenmeldpunt heeft en waar xenofobische partijen als de SP en PVV de toon voerenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch zijn ze vooruitstrevend met veel dingen.
Het mag alleen nog veel beter.
Nee? Hij zegt dat de tabaksindustrie misbruik maakt van het menselijk brein.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Tabaksindustrie verdedigen
Ik zie het al
Nou de toon voeren echt niet hoor. Als het verkiezingstijd is zul je zien dat pvv echt niet zo hoog eindigt als in de peilingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een land die een polenmeldpunt heeft en waar xenofobische partijen als de SP en PVV de toon voeren
Nou ik merk het hier echt wel hoor.quote:
Heb je wel eens in een stad gewoond?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik merk het hier echt wel hoor.
Op wie gaan ze dan stemmen. PvdA of VVD?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou de toon voeren echt niet hoor. Als het verkiezingstijd is zul je zien dat pvv echt niet zo hoog eindigt als in de peilingen.
Nee man. Vooral in Limburg hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PVV is ook enorm in veel grote steden
Zo groot is Volendam ook weer nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PVV is ook enorm in veel grote steden
uh jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens in een stad gewoond?
2e partij nog in 2010.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man. Vooral in Limburg hoor.
Denk je dat Rotterdam als pvda-stad veel pvv-stemmers heeft?
wekle stad danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
uh ja
op mijn tiende pas verhuisd naar dit dorp
zag jij mij al die tijd als een dorpeling.......
Laatst was er iets dat veel pvv`ers overstapte naar d66 volgens mij.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op wie gaan ze dan stemmen. PvdA of VVD?
Arnhemquote:
Maar zeg geen dingen die niet waar zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man. Vooral in Limburg hoor.
Denk je dat Rotterdam als pvda-stad veel pvv-stemmers heeft?
Ja, sorry kreeg het niet helemaal meequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar zeg geen dingen die niet waar zijn.
Naast het stationquote:
Heb ik gestudeerdquote:
wowowoowquote:
wat valt in arnhem mee?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh baas in arnhem valt het wle mee
Digitale communicatie. Ofja, gestudeerd....iets wat daar op moest lijken.quote:
woon je er nu nog??quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Digitale communicatie. Ofja, gestudeerd....iets wat daar op moest lijken.
racismequote:
ohja kloptquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
racisme
behalve als je als neger in een pc winkel wilt werken hahahah
Nooit gewoond, alleen gestudeerdquote:
ahh okeequote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
Maar de peilingen zien er op dit moment wel bedroevend uit ja![]()
PVV 30 zetels
Jupquote:
Ik was 17 en wist niet beterquote:
Uh?quote:
Die organisatiequote:
Behoorlijk jaquote:
Dat hoor je over elke instelling drolquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Die organisatieik hoor er alleen maar slechte dingen over van vrienden
hij zei dat hij onweerstaanbaar was maar wilde uiteindelijk geen pics sturenquote:
wat een trollquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hij zei dat hij onweerstaanbaar was maar wilde uiteindelijk geen pics sturen
kloptquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PVV is een partij voor achterlijken
huhquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PVV is een partij voor achterlijken
Dit heb jij al 3 keer gezegd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
huh
ik dacht dat jij eens zei dat je voor de pvv was
Lees mijn quote danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
huh
ik dacht dat jij eens zei dat je voor de pvv was
watquote:
Om jouw te beschermen héquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hij zei dat hij onweerstaanbaar was maar wilde uiteindelijk geen pics sturen
okquote:
ruttequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Etsu het volgende:
waarom worden de pvv-stemmers niet in hun waarde gelaten?
ik bekritiseer jullie toch ook niet omdat jullie rutte's anus likken?
ik ben wel wat gewendquote:
ga weg drolquote:
Niet echt maar nog nooit geprobeerd dus misschien vind ik het wel fijnquote:
ben wel benieuwd waarom je pvv stemt dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Etsu het volgende:
waarom worden de pvv-stemmers niet in hun waarde gelaten?
ik bekritiseer jullie toch ook niet omdat jullie rutte's anus likken?
uh neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Laura.b het volgende:
Nee hoor.
ZEG, post Dromenvangertje hier wel eens? Ik mis haar. Posts.
je moet je bek houden over DV.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Laura.b het volgende:
Nee hoor.
ZEG, post Dromenvangertje hier wel eens? Ik mis haar. Posts.
oke kom naar groningenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet echt maar nog nooit geprobeerd dus misschien vind ik het wel fijn
klopt ook dusquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik las daar eens dat de meeste homo's dik zijn. Mja.
ga ik hier niet neerzettenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waarom je pvv stemt dan.
Kijken of je de eerste pvv`er wordt met een fatsoenlijke uitleg
Het valt eigenlijk best wel meequote:
Ik las daar eens dat de meeste homo`s van piemels houden, mjaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik las daar eens dat de meeste homo's dik zijn. Mja.
??quote:
Ja, dat zegt dus al genoegquote:
stuur danquote:
Betaal jij mijn treinkaartje?quote:
rtquote:
Ja, heb ik ook eens gelezen. Of het waar is: ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las daar eens dat de meeste homo`s van piemels houden, mja
omdat pvv nog wel eens populistisch wil doen over geweld tegen homos om moslims te haten tochquote:
alleen vavo is leukquote:
quote:
quote:
Ik heb er echt een hekel aan als je zegt 'ga.weg'. Sowieso vind ik jou een irritante userquote:
Als je mijne ziet begrijp je het welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook eens gelezen. Of het waar is: ik betwijfel het.
Snap ook niet dat je piemels chill vindt trouwens.
insgelijksquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan als je zegt 'ga.weg'. Sowieso vind ik jou een irritante userI don't like you.
Als ik eraan trek haal ik net de 30, maar is het wel meer een potloodje...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
is goed. zolang je maar 20 cm hebt en die in mn anus past.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je mijne ziet begrijp je het wel
Hoor er andere dingen overquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen vavo is leuk
en het is goed georganiseerd, de vavo
maakt niet uit, dan kan je makkelijker mee buigen enzo en krijg je een lolly-vorm in mn mondquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ik eraan trek haal ik net de 30, maar is het wel meer een potloodje...
Luzac ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen vavo is leuk
en het is goed georganiseerd, de vavo
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
maakt niet uit, dan kan je makkelijker mee buigen enzo en krijg je een lolly-vorm in mn mond
de vavo?quote:
Humor heb je ook al niet. Wat heb je eigenlijk wel mee?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
maakt niet uit, dan kan je makkelijker mee buigen enzo en krijg je een lolly-vorm in mn mond
je diploma kopenquote:
intelligentie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Humor heb je ook al niet. Wat heb je eigenlijk wel mee?
dan moet je wel echt zo dom als een varken zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zakken alsnog mensen, dus valt mee.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet je wel echt zo dom als een varken zijn
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Het schijnt dat Etsu z'n dimploma heeft gekocht
Etsu heeft hem bij elkaar gepijptquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Beetje zoals Etsu idd. Klopt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet je wel echt zo dom als een varken zijn
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Whehe. Nee, maar Luzac is best chill. Heb er nooit opgezeten trouwens, maar m'n zusje zit er nu wel op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso luzac toen terwijl je gewoon staatsexamens kan doen terwijl je gewoon rustig kan FOK!ken hele dag
Dudeeeequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb op het Luzac gezeten, 3 jaar lang.
Ja, mijn papa heeft 3 jaar lang 10k afgetikt zodat ik onderwijs mag volgen.
Nee, ik heb geen diploma's gekocht, want ik was in 1ste jaar vwo gezakt.
Ja, het gaat goed op de uni en heb m'n P in 1ste jaar gehaald en tot nu toe gaat alles prima.
Dus.
Nee, ik ben niet dom.
Dus.
Ja, ik ben slim en
Nee, ik heb geen diploma's gekocht.
Kusje.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat wou ik niet insinueren maar erg onwaarschijnlijk lijkt het me niet
10k per jaarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
Ja, het gaat goed op de uni en heb m'n P in 1ste jaar gehaald en tot nu toe gaat alles prima.
Dus.
Nee, ik ben niet dom.
Dus.
Ja, ik ben slim en
Kusje.
NOU DAN MOET JE WEL HEEL SLIM ZIJN JAquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
Kan je nagaan dat mn papa een 'pauperbaan' heeft bij zn 'pauperbedrijfje' als hij makkelijk 3 jaar luzac voor mij kon dokkenquote:
Denken dat het voor mij bestemd wasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
10k per jaar![]()
Ga gewoon regulier onderwijs volgen
Nah. zegt wel ietsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
NOU DAN MOET JE WEL HEEL SLIM ZIJN JA![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ben jij trouwens dat je op Luzac hebt gezeten en in Groningen neem ik aan? En homo, grote kans dus dat je vriendinnetjes van mij kent. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
Dus.
Nee, ik ben niet dom.
Dus.
Ja, ik ben slim en
Kusje.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Wie ben jij trouwens dat je op Luzac hebt gezeten en in Groningen neem ik aan? En homo, grote kans dus dat je vriendinnetjes van mij kent. Ben benieuwd.
ja da's voor de mensen die ze niet bij elkaar kunnen stelenquote:
Nee, vind ik niet echt. Ik vind sommige mensen alsnog dom al leren ze goed. Kan niet uitleggen ook, mjamjamja.quote:
Dan ga ik de discussie niet met je aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet echt. Ik vind sommige mensen alsnog dom al leren ze goed. Kan niet uitleggen ook, mjamjamja.
Ik ga deze discussie niet met je aan. Jouw vader kan niet met geld omgaan, zo blijkt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat mn papa een 'pauperbaan' heeft bij zn 'pauperbedrijfje' als hij makkelijk 3 jaar luzac voor mij kon dokkenHA. DAAR HEB IK JE.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja da's voor de mensen die ze niet bij elkaar kunnen stelen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet met je aan. Jouw vader kan niet met geld omgaan, zo blijkt.
Waarom deed je geen vavo?quote:
Whehe. Nee, Luzac is wel eerluk. Er zakken daar echt wel een paar mensen, echte dombo's dan denk ik, maar ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? hij mist het toch niet. Ben je jaloers (wellicht dat ik later een dikke erfenis krijg en jij alleen een dildo?)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet met je aan. Jouw vader kan niet met geld omgaan, zo blijkt.
Bedankt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Whehe. Nee, Luzac is wel eerluk. Er zakken daar echt wel een paar mensen, echte dombo's dan denk ik, maar ja.
Gast, je loopt echt alleen maar te pochen over geld hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo niet? hij mist het toch niet. Ben je jaloers (wellicht dat ik later een dikke erfenis krijg en jij alleen een dildo?)
Gewoon verkeerde prioriteiten idd. Alleen investeren als het ook daadwerkelijk resultaat heeft, maar goed, snap ook wel dat je moet investeren in sommige mensen al komt er niets van terecht. Snap je? Bezigheidstherapie ofzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb geen erfernis meer nodig, want mijn bedrijf gaat winsten draaien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo niet? hij mist het toch niet. Ben je jaloers (wellicht dat ik later een dikke erfenis krijg en jij alleen een dildo?)
Omdat ik dat niet mocht doen omdat ik afhankelijk was van een tolk en het schoolbestuur mij niet toeliet, en ik geen ander keus had dan luzac omdat ik perse havo wilde doen na mn vmbo?quote:
ja lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
ik eet donker meergranen brood met pindakaas
lekker he inso
het voelt ergens wel goed om LMI te dissen en t maakt me dan niet uit waarmeequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast, je loopt echt alleen maar te pochen over geld he
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb geen erfernis meer nodig, want mijn bedrijf gaat winsten draaien.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb geen erfernis meer nodig, want mijn bedrijf gaat winsten draaien.
Luzac kan ook wel gewoon ja. Gewoon gewoon. Doet m'n zusje ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mocht doen omdat ik afhankelijk was van een tolk en het schoolbestuur mij niet toeliet, en ik geen ander keus had dan luzac omdat ik perse havo wilde doen na mn vmbo?
NOU DAN.
Kortzichtige mensen altijdwalgelijk.
Uh, ik vroeg gewoon waarom je geen vavo ging doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mocht doen omdat ik afhankelijk was van een tolk en het schoolbestuur mij niet toeliet, en ik geen ander keus had dan luzac omdat ik perse havo wilde doen na mn vmbo?
NOU DAN.
Mensen die pindakaas niet lekker vinden zijn achterlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
ik eet donker meergranen brood met pindakaas
lekker he inso
DM DM DM DM DMDM DM MDMDMFKLMlknILEGbilsb;ebfv;fquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik laat je bedrijf multinational gaan
Ok.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Luzac kan ook wel gewoon ja. Gewoon gewoon. Doet m'n zusje ook.
mensen die pindakaas niet lekker vinden kan ik niet serieus nemen /insoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die pindakaas niet lekker vinden zijn achterlijk
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die pindakaas niet lekker vinden kan ik niet serieus nemen /inso
Ik was laatst in Groningen in de mac donalds en daar waren twee dove mensen en toen ging een klein jongetje (echt 10 jaar ofzo) ze uitlachen ofzo. Vet gaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Uh, ik vroeg gewoon waarom je geen vavo ging doen.
Bij ons is wel een doof meisje en die neemt telkens een tolk mee
Voor elk wat wils. Top hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zijn klein en hebben het waarschijnlijk nooit gezien. Ziet er best grappig uit soms, die handgebaren en gezichtsuitdrukkingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik was laatst in Groningen in de mac donalds en daar waren twee dove mensen en toen ging een klein jongetje (echt 10 jaar ofzo) ze uitlachen ofzo. Vet gaar.
ik noemde negers vroeger als kleine kind zwarte pietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik was laatst in Groningen in de mac donalds en daar waren twee dove mensen en toen ging een klein jongetje (echt 10 jaar ofzo) ze uitlachen ofzo. Vet gaar.
Als ik iets hekel, zijn het pindakaas etende mensen. Die GEUR.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die pindakaas niet lekker vinden kan ik niet serieus nemen /inso
Niet iedere school is dezelfde he.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Uh, ik vroeg gewoon waarom je geen vavo ging doen.
Bij ons is wel een doof meisje en die neemt telkens een tolk mee
Waarom een tolk? Vavo in het arabisch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet iedere school is dezelfde he.Helaas dacht een reguliere school en een vavo in R'dam dat een tolk andere scholieren ging afleiden en weigerden ze me.
Wat moest ik dan? Maar mbo doen terwijl dat ver onder mijn niveau lag en vmbo met 7,5+ gemiddeld had gehaald? Dacht het niet he.
Dan maar Luzac en het is dat ik geluk heb met m'n vader, anders zat ik nu ergens in een begraafplaats uit medelijden omdat ik mbo moest doen.
okequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet iedere school is dezelfde he.Helaas dacht een reguliere school en een vavo in R'dam dat een tolk andere scholieren ging afleiden en weigerden ze me.
Wat moest ik dan? Maar mbo doen terwijl dat ver onder mijn niveau lag en vmbo met 7,5+ gemiddeld had gehaald? Dacht het niet he.
Dan maar Luzac en het is dat ik geluk heb met m'n vader, anders zat ik nu ergens in een begraafplaats uit medelijden omdat ik mbo moest doen.
Normaal?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Als ik iets hekel, zijn het pindakaas etende mensen. Die GEUR.!!! Vooral 's ochtends kan ik over m'n nek gaan als iemand in het openbaar zulke shizzle eet op brood. Doe normaal denk ik dan.
Ik eet het niet waar andere mensen bij zijn omdat ik het zelf soms ook echt niet kan hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Als ik iets hekel, zijn het pindakaas etende mensen. Die GEUR.!!! Vooral 's ochtends kan ik over m'n nek gaan als iemand in het openbaar zulke shizzle eet op brood. Doe normaal denk ik dan.
Heb je dat serieus nog nooit op? Ga nu boterham ermee maken dan, dan zie je hoe lekker het is.quote:
Ja, snap ik, maar toch was het wel lullig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Die zijn klein en hebben het waarschijnlijk nooit gezien. Ziet er best grappig uit soms, die handgebaren en gezichtsuitdrukkingen.
En wat dan nog? Als je als ouders je kind beter onderwijs wil geven en je hebt het geld en het er voor over, zie ik het probleem nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
NOU DAN.
Ja is zoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar toch was het wel lullig.
Uhm, ik had er niks op tegen??quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kortzichtigheid weggenomen? Snappie? Mooi.
Ik heb ooit aan een lilliputter gevraagd of hij een kabouter wasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik noemde negers vroeger als kleine kind zwarte piet
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
vandaar dat 'diploma's kopen' in de wereld is geroepen, maar daar ben ik dus echt niet mee eens. ik heb echt hard moeten werken voor mn havo en vwo diploma en als het echt daadwerkelijk kopen was, had ik niet 2 jaar over mn vwo gedaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat dan nog? Als je als ouders je kind beter onderwijs wil geven en je hebt het geld en het er voor over, zie ik het probleem niet
okquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhm, ik had er niks op tegen??
wtf man
jij hebt echt een probleem
kquote:
Alsof kaas lekkere geur heeftquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet normaal om andere mensen ermee op te zadelen.
Ja, dat is echt serieus een smerige geur. Zelfde als patat speciaal, en dan zijn er mensen die dat eten in de trein ofzoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet het niet waar andere mensen bij zijn omdat ik het zelf soms ook echt niet kan hebben
Nee, ik ook niet echt. Maar mensen hebben altijd wel wat te janken joh.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat dan nog? Als je als ouders je kind beter onderwijs wil geven en je hebt het geld en het er voor over, zie ik het probleem niet
Ik wil graag foto's van je tieten in mijn DM, want meer inhoud kan er niet van je vandaan komenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet normaal om andere mensen ermee op te zadelen.
Klopt, dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhm, ik had er niks op tegen??
wtf man
jij hebt echt een probleem
Ik zat een keer in de trein en had honger en toen ging iemand in de coupé friet eten omgquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, dat is echt serieus een smerige geur. Zelfde als patat speciaal, en dan zijn er mensen die dat eten in de trein ofzo.
wat ging diegene eten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zat een keer in de trein en had honger en toen ging iemand in de coupé friet eten omg
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
Zo, alle vooroordelen omtrent Luzac weggenomen? Ja? Mooi. Nee? Echt niet? Heb je pech, gaan we nu over naar iets anders.
Ik heb zoveel van die lullige dingen gedaan. Nog steeds wel eens spijt van.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb ooit aan een lilliputter gevraagd of hij een kabouter was
frietquote:
Wat is dat?quote:
een neef en nicht van mij zijn lilliputtersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb ooit aan een lilliputter gevraagd of hij een kabouter was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |