Ok.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Luzac kan ook wel gewoon ja. Gewoon gewoon. Doet m'n zusje ook.
mensen die pindakaas niet lekker vinden kan ik niet serieus nemen /insoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die pindakaas niet lekker vinden zijn achterlijk
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die pindakaas niet lekker vinden kan ik niet serieus nemen /inso
Ik was laatst in Groningen in de mac donalds en daar waren twee dove mensen en toen ging een klein jongetje (echt 10 jaar ofzo) ze uitlachen ofzo. Vet gaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Uh, ik vroeg gewoon waarom je geen vavo ging doen.
Bij ons is wel een doof meisje en die neemt telkens een tolk mee
Voor elk wat wils. Top hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja da's voor de mensen die ze niet bij elkaar kunnen stelen
Die zijn klein en hebben het waarschijnlijk nooit gezien. Ziet er best grappig uit soms, die handgebaren en gezichtsuitdrukkingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik was laatst in Groningen in de mac donalds en daar waren twee dove mensen en toen ging een klein jongetje (echt 10 jaar ofzo) ze uitlachen ofzo. Vet gaar.
ik noemde negers vroeger als kleine kind zwarte pietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik was laatst in Groningen in de mac donalds en daar waren twee dove mensen en toen ging een klein jongetje (echt 10 jaar ofzo) ze uitlachen ofzo. Vet gaar.
Als ik iets hekel, zijn het pindakaas etende mensen. Die GEUR.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen die pindakaas niet lekker vinden kan ik niet serieus nemen /inso
Niet iedere school is dezelfde he.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Uh, ik vroeg gewoon waarom je geen vavo ging doen.
Bij ons is wel een doof meisje en die neemt telkens een tolk mee
Waarom een tolk? Vavo in het arabisch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet iedere school is dezelfde he.Helaas dacht een reguliere school en een vavo in R'dam dat een tolk andere scholieren ging afleiden en weigerden ze me.
Wat moest ik dan? Maar mbo doen terwijl dat ver onder mijn niveau lag en vmbo met 7,5+ gemiddeld had gehaald? Dacht het niet he.
Dan maar Luzac en het is dat ik geluk heb met m'n vader, anders zat ik nu ergens in een begraafplaats uit medelijden omdat ik mbo moest doen.
okequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet iedere school is dezelfde he.Helaas dacht een reguliere school en een vavo in R'dam dat een tolk andere scholieren ging afleiden en weigerden ze me.
Wat moest ik dan? Maar mbo doen terwijl dat ver onder mijn niveau lag en vmbo met 7,5+ gemiddeld had gehaald? Dacht het niet he.
Dan maar Luzac en het is dat ik geluk heb met m'n vader, anders zat ik nu ergens in een begraafplaats uit medelijden omdat ik mbo moest doen.
Normaal?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Als ik iets hekel, zijn het pindakaas etende mensen. Die GEUR.!!! Vooral 's ochtends kan ik over m'n nek gaan als iemand in het openbaar zulke shizzle eet op brood. Doe normaal denk ik dan.
Ik eet het niet waar andere mensen bij zijn omdat ik het zelf soms ook echt niet kan hebbenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Als ik iets hekel, zijn het pindakaas etende mensen. Die GEUR.!!! Vooral 's ochtends kan ik over m'n nek gaan als iemand in het openbaar zulke shizzle eet op brood. Doe normaal denk ik dan.
Heb je dat serieus nog nooit op? Ga nu boterham ermee maken dan, dan zie je hoe lekker het is.quote:
Ja, snap ik, maar toch was het wel lullig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Die zijn klein en hebben het waarschijnlijk nooit gezien. Ziet er best grappig uit soms, die handgebaren en gezichtsuitdrukkingen.
En wat dan nog? Als je als ouders je kind beter onderwijs wil geven en je hebt het geld en het er voor over, zie ik het probleem nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mocht doen omdat ik afhankelijk was van een tolk en het schoolbestuur mij niet toeliet, en ik geen ander keus had dan luzac omdat ik perse havo wilde doen na mn vmbo?
NOU DAN.
Kortzichtige mensen altijdwalgelijk.
Ja is zoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar toch was het wel lullig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |