Dan ga ik de discussie niet met je aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet echt. Ik vind sommige mensen alsnog dom al leren ze goed. Kan niet uitleggen ook, mjamjamja.
Ik ga deze discussie niet met je aan. Jouw vader kan niet met geld omgaan, zo blijkt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat mn papa een 'pauperbaan' heeft bij zn 'pauperbedrijfje' als hij makkelijk 3 jaar luzac voor mij kon dokkenHA. DAAR HEB IK JE.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja da's voor de mensen die ze niet bij elkaar kunnen stelen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet met je aan. Jouw vader kan niet met geld omgaan, zo blijkt.
Waarom deed je geen vavo?quote:
Whehe. Nee, Luzac is wel eerluk. Er zakken daar echt wel een paar mensen, echte dombo's dan denk ik, maar ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja da's voor de mensen die ze niet bij elkaar kunnen stelen
Hoezo niet? hij mist het toch niet. Ben je jaloers (wellicht dat ik later een dikke erfenis krijg en jij alleen een dildo?)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet met je aan. Jouw vader kan niet met geld omgaan, zo blijkt.
Bedankt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Whehe. Nee, Luzac is wel eerluk. Er zakken daar echt wel een paar mensen, echte dombo's dan denk ik, maar ja.
Gast, je loopt echt alleen maar te pochen over geld hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo niet? hij mist het toch niet. Ben je jaloers (wellicht dat ik later een dikke erfenis krijg en jij alleen een dildo?)
Gewoon verkeerde prioriteiten idd. Alleen investeren als het ook daadwerkelijk resultaat heeft, maar goed, snap ook wel dat je moet investeren in sommige mensen al komt er niets van terecht. Snap je? Bezigheidstherapie ofzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb geen erfernis meer nodig, want mijn bedrijf gaat winsten draaien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo niet? hij mist het toch niet. Ben je jaloers (wellicht dat ik later een dikke erfenis krijg en jij alleen een dildo?)
Omdat ik dat niet mocht doen omdat ik afhankelijk was van een tolk en het schoolbestuur mij niet toeliet, en ik geen ander keus had dan luzac omdat ik perse havo wilde doen na mn vmbo?quote:
ja lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
ik eet donker meergranen brood met pindakaas
lekker he inso
het voelt ergens wel goed om LMI te dissen en t maakt me dan niet uit waarmeequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast, je loopt echt alleen maar te pochen over geld he
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb geen erfernis meer nodig, want mijn bedrijf gaat winsten draaien.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb geen erfernis meer nodig, want mijn bedrijf gaat winsten draaien.
Luzac kan ook wel gewoon ja. Gewoon gewoon. Doet m'n zusje ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mocht doen omdat ik afhankelijk was van een tolk en het schoolbestuur mij niet toeliet, en ik geen ander keus had dan luzac omdat ik perse havo wilde doen na mn vmbo?
NOU DAN.
Kortzichtige mensen altijdwalgelijk.
Uh, ik vroeg gewoon waarom je geen vavo ging doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mocht doen omdat ik afhankelijk was van een tolk en het schoolbestuur mij niet toeliet, en ik geen ander keus had dan luzac omdat ik perse havo wilde doen na mn vmbo?
NOU DAN.
Kortzichtige mensen altijdwalgelijk.
Mensen die pindakaas niet lekker vinden zijn achterlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
ik eet donker meergranen brood met pindakaas
lekker he inso
DM DM DM DM DMDM DM MDMDMFKLMlknILEGbilsb;ebfv;fquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik laat je bedrijf multinational gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |