quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet je wel echt zo dom als een varken zijn
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Het schijnt dat Etsu z'n dimploma heeft gekocht
Etsu heeft hem bij elkaar gepijptquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Beetje zoals Etsu idd. Klopt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet je wel echt zo dom als een varken zijn
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Whehe. Nee, maar Luzac is best chill. Heb er nooit opgezeten trouwens, maar m'n zusje zit er nu wel op.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso luzac toen terwijl je gewoon staatsexamens kan doen terwijl je gewoon rustig kan FOK!ken hele dag
Dudeeeequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb op het Luzac gezeten, 3 jaar lang.
Ja, mijn papa heeft 3 jaar lang 10k afgetikt zodat ik onderwijs mag volgen.
Nee, ik heb geen diploma's gekocht, want ik was in 1ste jaar vwo gezakt.
Ja, het gaat goed op de uni en heb m'n P in 1ste jaar gehaald en tot nu toe gaat alles prima.
Dus.
Nee, ik ben niet dom.
Dus.
Ja, ik ben slim en
Nee, ik heb geen diploma's gekocht.
Kusje.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat wou ik niet insinueren maar erg onwaarschijnlijk lijkt het me niet
10k per jaarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
Ja, het gaat goed op de uni en heb m'n P in 1ste jaar gehaald en tot nu toe gaat alles prima.
Dus.
Nee, ik ben niet dom.
Dus.
Ja, ik ben slim en
Kusje.
NOU DAN MOET JE WEL HEEL SLIM ZIJN JAquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
Kan je nagaan dat mn papa een 'pauperbaan' heeft bij zn 'pauperbedrijfje' als hij makkelijk 3 jaar luzac voor mij kon dokkenquote:
Denken dat het voor mij bestemd wasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
10k per jaar![]()
Ga gewoon regulier onderwijs volgen
Nah. zegt wel ietsquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
NOU DAN MOET JE WEL HEEL SLIM ZIJN JA![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ben jij trouwens dat je op Luzac hebt gezeten en in Groningen neem ik aan? En homo, grote kans dus dat je vriendinnetjes van mij kent. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
Dus.
Nee, ik ben niet dom.
Dus.
Ja, ik ben slim en
Kusje.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Wie ben jij trouwens dat je op Luzac hebt gezeten en in Groningen neem ik aan? En homo, grote kans dus dat je vriendinnetjes van mij kent. Ben benieuwd.
ja da's voor de mensen die ze niet bij elkaar kunnen stelenquote:
Nee, vind ik niet echt. Ik vind sommige mensen alsnog dom al leren ze goed. Kan niet uitleggen ook, mjamjamja.quote:
Dan ga ik de discussie niet met je aan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet echt. Ik vind sommige mensen alsnog dom al leren ze goed. Kan niet uitleggen ook, mjamjamja.
Ik ga deze discussie niet met je aan. Jouw vader kan niet met geld omgaan, zo blijkt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je nagaan dat mn papa een 'pauperbaan' heeft bij zn 'pauperbedrijfje' als hij makkelijk 3 jaar luzac voor mij kon dokkenHA. DAAR HEB IK JE.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja da's voor de mensen die ze niet bij elkaar kunnen stelen
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet met je aan. Jouw vader kan niet met geld omgaan, zo blijkt.
Waarom deed je geen vavo?quote:
Whehe. Nee, Luzac is wel eerluk. Er zakken daar echt wel een paar mensen, echte dombo's dan denk ik, maar ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja da's voor de mensen die ze niet bij elkaar kunnen stelen
Hoezo niet? hij mist het toch niet. Ben je jaloers (wellicht dat ik later een dikke erfenis krijg en jij alleen een dildo?)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet met je aan. Jouw vader kan niet met geld omgaan, zo blijkt.
Bedankt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Whehe. Nee, Luzac is wel eerluk. Er zakken daar echt wel een paar mensen, echte dombo's dan denk ik, maar ja.
Gast, je loopt echt alleen maar te pochen over geld hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo niet? hij mist het toch niet. Ben je jaloers (wellicht dat ik later een dikke erfenis krijg en jij alleen een dildo?)
Gewoon verkeerde prioriteiten idd. Alleen investeren als het ook daadwerkelijk resultaat heeft, maar goed, snap ook wel dat je moet investeren in sommige mensen al komt er niets van terecht. Snap je? Bezigheidstherapie ofzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb geen erfernis meer nodig, want mijn bedrijf gaat winsten draaien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo niet? hij mist het toch niet. Ben je jaloers (wellicht dat ik later een dikke erfenis krijg en jij alleen een dildo?)
Omdat ik dat niet mocht doen omdat ik afhankelijk was van een tolk en het schoolbestuur mij niet toeliet, en ik geen ander keus had dan luzac omdat ik perse havo wilde doen na mn vmbo?quote:
ja lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
ik eet donker meergranen brood met pindakaas
lekker he inso
het voelt ergens wel goed om LMI te dissen en t maakt me dan niet uit waarmeequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast, je loopt echt alleen maar te pochen over geld he
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb geen erfernis meer nodig, want mijn bedrijf gaat winsten draaien.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb geen erfernis meer nodig, want mijn bedrijf gaat winsten draaien.
Luzac kan ook wel gewoon ja. Gewoon gewoon. Doet m'n zusje ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mocht doen omdat ik afhankelijk was van een tolk en het schoolbestuur mij niet toeliet, en ik geen ander keus had dan luzac omdat ik perse havo wilde doen na mn vmbo?
NOU DAN.
Kortzichtige mensen altijdwalgelijk.
Uh, ik vroeg gewoon waarom je geen vavo ging doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet mocht doen omdat ik afhankelijk was van een tolk en het schoolbestuur mij niet toeliet, en ik geen ander keus had dan luzac omdat ik perse havo wilde doen na mn vmbo?
NOU DAN.
Kortzichtige mensen altijdwalgelijk.
Mensen die pindakaas niet lekker vinden zijn achterlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
ik eet donker meergranen brood met pindakaas
lekker he inso
DM DM DM DM DMDM DM MDMDMFKLMlknILEGbilsb;ebfv;fquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
ik laat je bedrijf multinational gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |