klopt ook dusquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik las daar eens dat de meeste homo's dik zijn. Mja.
ga ik hier niet neerzettenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waarom je pvv stemt dan.
Kijken of je de eerste pvv`er wordt met een fatsoenlijke uitleg
Het valt eigenlijk best wel meequote:
Ik las daar eens dat de meeste homo`s van piemels houden, mjaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik las daar eens dat de meeste homo's dik zijn. Mja.
??quote:
Ja, dat zegt dus al genoegquote:
stuur danquote:
Betaal jij mijn treinkaartje?quote:
rtquote:
Ja, heb ik ook eens gelezen. Of het waar is: ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las daar eens dat de meeste homo`s van piemels houden, mja
omdat pvv nog wel eens populistisch wil doen over geweld tegen homos om moslims te haten tochquote:
alleen vavo is leukquote:
quote:
quote:
Ik heb er echt een hekel aan als je zegt 'ga.weg'. Sowieso vind ik jou een irritante userquote:
Als je mijne ziet begrijp je het welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook eens gelezen. Of het waar is: ik betwijfel het.
Snap ook niet dat je piemels chill vindt trouwens.
insgelijksquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan als je zegt 'ga.weg'. Sowieso vind ik jou een irritante userI don't like you.
Als ik eraan trek haal ik net de 30, maar is het wel meer een potloodje...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
is goed. zolang je maar 20 cm hebt en die in mn anus past.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je mijne ziet begrijp je het wel
Hoor er andere dingen overquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen vavo is leuk
en het is goed georganiseerd, de vavo
maakt niet uit, dan kan je makkelijker mee buigen enzo en krijg je een lolly-vorm in mn mondquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ik eraan trek haal ik net de 30, maar is het wel meer een potloodje...
Luzac ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
alleen vavo is leuk
en het is goed georganiseerd, de vavo
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
maakt niet uit, dan kan je makkelijker mee buigen enzo en krijg je een lolly-vorm in mn mond
de vavo?quote:
Humor heb je ook al niet. Wat heb je eigenlijk wel mee?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
maakt niet uit, dan kan je makkelijker mee buigen enzo en krijg je een lolly-vorm in mn mond
je diploma kopenquote:
intelligentie.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Humor heb je ook al niet. Wat heb je eigenlijk wel mee?
dan moet je wel echt zo dom als een varken zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zakken alsnog mensen, dus valt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |