daarom haten was massaal op buitenlandersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlanders zijn juist heel tolerant.
Dat wordt niet op massale schaal gedaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom haten was massaal op buitenlanders
kankerinteressant.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
In nieuwsuur een item over kanker. Wel interessant
Ik vind Nederland anders behoorlijk racistisch voor een zogenaamd tolerant westers land.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt niet op massale schaal gedaan.
redbull xd xdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
ik ben moe
zal ik gaan slapen
maar dan heeft inso een hele voorsprong help
dat zijn imo vooral de dorpelingenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Nederland anders behoorlijk racistisch voor een zogenaamd tolerant westers land.
heb ik nietquote:
nahquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zijn imo vooral de dorpelingen
Toch zijn ze vooruitstrevend met veel dingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Nederland anders behoorlijk racistisch voor een zogenaamd tolerant westers land.
jawelquote:
Een land die een polenmeldpunt heeft en waar xenofobische partijen als de SP en PVV de toon voerenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch zijn ze vooruitstrevend met veel dingen.
Het mag alleen nog veel beter.
Nee? Hij zegt dat de tabaksindustrie misbruik maakt van het menselijk brein.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Tabaksindustrie verdedigen
Ik zie het al
Nou de toon voeren echt niet hoor. Als het verkiezingstijd is zul je zien dat pvv echt niet zo hoog eindigt als in de peilingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een land die een polenmeldpunt heeft en waar xenofobische partijen als de SP en PVV de toon voeren
Nou ik merk het hier echt wel hoor.quote:
Heb je wel eens in een stad gewoond?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik merk het hier echt wel hoor.
Op wie gaan ze dan stemmen. PvdA of VVD?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou de toon voeren echt niet hoor. Als het verkiezingstijd is zul je zien dat pvv echt niet zo hoog eindigt als in de peilingen.
Nee man. Vooral in Limburg hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PVV is ook enorm in veel grote steden
Zo groot is Volendam ook weer nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PVV is ook enorm in veel grote steden
uh jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je wel eens in een stad gewoond?
2e partij nog in 2010.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man. Vooral in Limburg hoor.
Denk je dat Rotterdam als pvda-stad veel pvv-stemmers heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |