Uhm, ik had er niks op tegen??quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kortzichtigheid weggenomen? Snappie? Mooi.
Ik heb ooit aan een lilliputter gevraagd of hij een kabouter wasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik noemde negers vroeger als kleine kind zwarte piet
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
Dan maar Luzac en het is dat ik geluk heb met m'n vader, anders zat ik nu ergens in een begraafplaats uit medelijden omdat ik mbo moest doen.
vandaar dat 'diploma's kopen' in de wereld is geroepen, maar daar ben ik dus echt niet mee eens. ik heb echt hard moeten werken voor mn havo en vwo diploma en als het echt daadwerkelijk kopen was, had ik niet 2 jaar over mn vwo gedaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat dan nog? Als je als ouders je kind beter onderwijs wil geven en je hebt het geld en het er voor over, zie ik het probleem niet
okquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhm, ik had er niks op tegen??
wtf man
jij hebt echt een probleem
kquote:
Alsof kaas lekkere geur heeftquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet normaal om andere mensen ermee op te zadelen.
Ja, dat is echt serieus een smerige geur. Zelfde als patat speciaal, en dan zijn er mensen die dat eten in de trein ofzoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eet het niet waar andere mensen bij zijn omdat ik het zelf soms ook echt niet kan hebben
Nee, ik ook niet echt. Maar mensen hebben altijd wel wat te janken joh.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat dan nog? Als je als ouders je kind beter onderwijs wil geven en je hebt het geld en het er voor over, zie ik het probleem niet
Ik wil graag foto's van je tieten in mijn DM, want meer inhoud kan er niet van je vandaan komenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet normaal om andere mensen ermee op te zadelen.
Klopt, dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhm, ik had er niks op tegen??
wtf man
jij hebt echt een probleem
Ik zat een keer in de trein en had honger en toen ging iemand in de coupé friet eten omgquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:44 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, dat is echt serieus een smerige geur. Zelfde als patat speciaal, en dan zijn er mensen die dat eten in de trein ofzo.
wat ging diegene eten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zat een keer in de trein en had honger en toen ging iemand in de coupé friet eten omg
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
Zo, alle vooroordelen omtrent Luzac weggenomen? Ja? Mooi. Nee? Echt niet? Heb je pech, gaan we nu over naar iets anders.
Ik heb zoveel van die lullige dingen gedaan. Nog steeds wel eens spijt van.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb ooit aan een lilliputter gevraagd of hij een kabouter was
frietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |