ja ben beetje moe nuquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Kut Sof wacht gewoon tot het 12 uur is voor ze flink gaat posten
hoe laat?quote:
heb je geen energy in huis?quote:
nee doe ik niet meerquote:
oh dan pasquote:
We zitten op het puntje van onze stoel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:23 schreef Muto het volgende:
Oké, ik ben thuis. Tijd voor mijn reallife fokgrap
wowquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:24 schreef Muto het volgende:
Ik was bij de McDonalds. En ze hebben daar nu een nieuw systeem. Je wacht heel lang voordat je je bestelling kan doen, je betaalt en vervolgens krijg je een nummertje. Ik kreeg nummer 11. Vervolgens moet je heel lang wachten voordat je je voedsel krijgt. Het McDonalds meisje riep nummer 11, ik loop naar haar toe en zeg... "Je bent zelf 11.". Ik pak mijn voedsel en loop weg.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:24 schreef Muto het volgende:
Ik was bij de McDonalds. En ze hebben daar nu een nieuw systeem. Je wacht heel lang voordat je je bestelling kan doen, je betaalt en vervolgens krijg je een nummertje. Ik kreeg nummer 11. Vervolgens moet je heel lang wachten voordat je je voedsel krijgt. Het McDonalds meisje riep nummer 11, ik loop naar haar toe en zeg... "Je bent zelf 11.". Ik pak mijn voedsel en loop weg.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:24 schreef Muto het volgende:
Niks, ze keek me raar aan. Waarschijnlijk geen fokster. Ik had verwacht dat ze dit op de toonbank zou doen:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wat zei ze?
`Nee hoor, ik ben al 16 hihi
En je had nog een loterij tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef Muto het volgende:
Vervolgens liep ik over de Lijnbaan, eerst een rasta-meneer van BNN die vroeg of ik lid wilde worden. Na heel zijn verhaal zijn ik dat ik al lid was. Toen kreeg ik een high-five. Ik moest hem erop wijzen dat het Tik 'm aan Ouwe is bij BNN.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks, ze keek me raar aan. Waarschijnlijk geen fokster. Ik had verwacht dat ze dit op de toonbank zou doen:
Ja, maar dat was niet grappig. Ik zei dat ik Feyenoordsupporter ben en dat die nooit geluk hebben. En mijn maat zei tegen die van greenpeace dat hij ook voor ontbossing is. Bij vrouwen.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet grappig. Ik zei dat ik Feyenoordsupporter ben en dat die nooit geluk hebben. En mijn maat zei tegen die van greenpeace dat hij ook voor ontbossing is. Bij vrouwen.__
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |