Ik doel op mensen die zeiden dat je daar je diploma kon kopen, volgens mij was jij daar geen een van.quote:
wtfquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kreeg een keer boete voor drinken en eten in trein
zo noemen bazen patat fokkiequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
inso kan jij aan fokit uitleggen wat friet is
Nou daar ben ik het dan mee eensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:47 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dat eet je dan ook gewoon niet op brood, maar alleen gesmolten.
quote:
Frietquote:
In China koop je ze niet eens. Haal je er eentje van internet en paint je er je naam opquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
Kan je in Nederland eigenlijk serieus diploma's kopen? Het lijkt mij niet echt zinnig, want het moet ook nog ergens geregistreerd staan enzo, toch. In van die bokkenneukerlanden weet ik dat 't mogelijk is, maar hiero.. meh.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Friet![]()
Alleen zuiderlingen die nog nooit een buitenlander in hun dorpscafe hebben gezien bestellen friet
Gewoon patatje oorlog
nou nouquote:
Zonder met is het niks inderdaadquote:
quote:
ik moet kotsen van het woord patatquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Friet![]()
Alleen zuiderlingen die nog nooit een buitenlander in hun dorpscafe hebben gezien bestellen friet
Gewoon patatje oorlog
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet kotsen van het woord patat
Hahaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In China koop je ze niet eens. Haal je er eentje van internet en paint je er je naam op
moet ik ook maar maandje weggaan net als Inso dan?quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
moet ik ook maar maandje weggaan net als Inso dan?
nequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
moet ik ook maar maandje weggaan net als Inso dan?
Niet waar! Was een keer een Poolquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Friet![]()
Gewoon patatje oorlog
neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
Kan je in Nederland eigenlijk serieus diploma's kopen? Het lijkt mij niet echt zinnig, want het moet ook nog ergens geregistreerd staan enzo, toch. In van die bokkenneukerlanden weet ik dat 't mogelijk is, maar hiero.. meh.
Deep Throat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
Hebben jullie nog leuke films? Noem eens wat. Leuke. Maakt niet uit of het oude films of nieuwe films zijn, als ze maar LEUK zijn.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In China koop je ze niet eens. Haal je er eentje van internet en paint je er je naam op
Breakfast at tiffany'squote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
Hebben jullie nog leuke films? Noem eens wat. Leuke. Maakt niet uit of het oude films of nieuwe films zijn, als ze maar LEUK zijn.
Pitch Perfect.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
ik ben altijd lief.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:51 schreef Laura.b het volgende:
Ik vind trouwens echt dat Etsu voor één keer gewoon lief moet zijn tegen iedereen, dan doe ik dat ook tegen hem.
Hangoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:51 schreef Laura.b het volgende:
Ik vind trouwens echt dat Etsu voor één keer gewoon lief moet zijn tegen iedereen, dan doe ik dat ook tegen hem.
Die moet ik nog steeds een keer kijken, klassiekertjequote:
Superbadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
True story broquote:
Zijn allemaal kut films hoor.quote:
kijk die van mijquote:
quote:
Ja, een reactie van jou had ik na 5 seconden al verwachtquote:
`Ik kan je nu al helemaal niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef Laura.b het volgende:
Ik kijk eeerst welke op Netflix staan, hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |