quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In China koop je ze niet eens. Haal je er eentje van internet en paint je er je naam op
Breakfast at tiffany'squote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
Hebben jullie nog leuke films? Noem eens wat. Leuke. Maakt niet uit of het oude films of nieuwe films zijn, als ze maar LEUK zijn.
Pitch Perfect.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
Hebben jullie nog leuke films? Noem eens wat. Leuke. Maakt niet uit of het oude films of nieuwe films zijn, als ze maar LEUK zijn.
neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
ik ben altijd lief.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:51 schreef Laura.b het volgende:
Ik vind trouwens echt dat Etsu voor één keer gewoon lief moet zijn tegen iedereen, dan doe ik dat ook tegen hem.
Hangoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:51 schreef Laura.b het volgende:
Ik vind trouwens echt dat Etsu voor één keer gewoon lief moet zijn tegen iedereen, dan doe ik dat ook tegen hem.
Die moet ik nog steeds een keer kijken, klassiekertjequote:
Superbadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:50 schreef Laura.b het volgende:
True story broquote:
Zijn allemaal kut films hoor.quote:
kijk die van mijquote:
quote:
Ja, een reactie van jou had ik na 5 seconden al verwachtquote:
`Ik kan je nu al helemaal niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:53 schreef Laura.b het volgende:
Ik kijk eeerst welke op Netflix staan, hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |