Ik bedoel via telefoon is 't niet gratis. Nu ineens wel. Raar toch.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger was het al gratis dus het is gewoon weer naar oud
ja moet ook macbeth lezenquote:
echt? je kon sowieso al gratis premium hebben altijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik bedoel via telefoon is 't niet gratis. Nu ineens wel. Raar toch.
Ja. Heb ik ook gelezenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja moet ook macbeth lezen
zal ik die eerst lezen dan
Ga ik dat wel kijken. Eerlijk zeggen: was je bang toen je keek?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, seizoen 1 is geniaal. Daarna kut
is die leuk?quote:
mutiquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Door fok kom ik niet aan lezen toe, vannacht maar weer even
Neequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ga ik dat wel kijken. Eerlijk zeggen: was je bang toen je keek?
jcquote:
Wat? Nu snap ik het niet meer? Ik betaal daar al super lang voor, hoezo gratis?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
echt? je kon sowieso al gratis premium hebben altijd
quote:
Dat was niet best wederom.quote:
Gooi het eruitquote:
Als je een nieuw account maakt mag je ene gratis maand premium. Gewoon elke maand even 2 minuten besteden om een nieuw account te maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Wat? Nu snap ik het niet meer? Ik betaal daar al super lang voor, hoezo gratis?
Hoi. Wat is er?quote:
niksquote:
Als je eerste seizoen van American Horror Story kijkt slaap jij echt niet meerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
nog nooit thriller of horror gezien
ik was al ban bij war of the worlds
Oke, want ik word heel snel bang dat ik niet meer kan slapen en nachtmerries krijg, dus dat wil ik ook weer niet. Maar heb wel zin om bang te zijn, maar ik word al bang bij de film I know what you did last summer. Snap je? Dus is het handig om dan te beginnen. Alleen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeMaar het is wel tofste horror die ik tot nu toe heb gezien
zal ik die downloadenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je eerste seizoen van American Horror Story kijkt slaap jij echt niet meer
oke die ga ik niet kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je eerste seizoen van American Horror Story kijkt slaap jij echt niet meer
Niet verstandig, maar wel doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Oke, want ik word heel snel bang dat ik niet meer kan slapen en nachtmerries krijg, dus dat wil ik ook weer niet. Maar heb wel zin om bang te zijn, maar ik word al bang bij de film I know what you did last summer. Snap je? Dus is het handig om dan te beginnen. Alleen?
Laatste keer was toen ik 16 was ofzo. Net iets te lang nachtmerries van gehad om het nog een keer te proberen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
Ik heb nog nooooooooit gratis premium gehad! Je bedoelt een echt spotify accoutn? Want ik doe dat gewoon via mijn Facebookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je een nieuw account maakt mag je ene gratis maand premium. Gewoon elke maand even 2 minuten besteden om een nieuw account te maken.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
Denk dat jij afhaakt door het onrealismequote:
Oh weet niet. Ik maak altijd echte spotify accounts en dan krijg je altijd gratis maandquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik heb nog nooooooooit gratis premium gehad! Je bedoelt een echt spotify accoutn? Want ik doe dat gewoon via mijn Facebook
Hmm, ja dat dacht ik. Ik denk er wel ff over na, miss begin ik ook wel zo, weet niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet verstandig, maar wel doenHijis vet
Ik raak er gewend aan. Ik had wel een toffe fokgrap tegen het mcdonalds meisje. Als ik thuis ben vertel ik het. En mijn ervaringen met straatverkopera van bnn, staatsloterij en greenpeace.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik raak er gewend aan. Ik had wel een toffe fokgrap tegen het mcdonalds meisje. Als ik thuis ben vertel ik het. En mijn ervaringen met straatverkopera van bnn, staatsloterij en greenpeace.
ik wacht in spanning afquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik raak er gewend aan. Ik had wel een toffe fokgrap tegen het mcdonalds meisje. Als ik thuis ben vertel ik het. En mijn ervaringen met straatverkopera van bnn, staatsloterij en greenpeace.
Godsamme, heb ik nooooooooooit over nagedacht. Ik ga altijd naar de AH voor zo'n fucking premium kaartjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh weet niet. Ik maak altijd echte spotify accounts en dan krijg je altijd gratis maand
je deed zo vrolijk. Muti klinkt wel tof.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |