En kutscriptie,quote:
ik had een gevecht met mijn broertjesquote:
kussengevecht?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had een gevecht met mijn broertjes
En die doen rugby? Arme jij.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had een gevecht met mijn broertjes
nee ze waren heel liefquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:37 schreef Muto het volgende:
[..]
En die doen rugby? Arme jij.
Waarover?
Je bent de oudste. Buit dat nou eens uit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
en ik ga die zitzak niet weer naar boven brengen
ja ik ga dat niet doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Je bent de oudste. Buit dat nou eens uit.
Laat je gezag spreken en zorg dat zij dat doen.quote:
ze luisteren niet naar een klein iemandquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Laat je gezag spreken en zorg dat zij dat doen.
Ja ik was nog even vergeten te zeggen, als je American Horror Story kijkt wordt je eigen huis ook bezeten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef Laura.b het volgende:
Mijn iPhone viel net SERIEUS naar beneden van een kastje of van mijn bed zonder dat ik er tegenaan duwde ofzo of ik me sowieso bewoog...... wtf.
daarom kijk ik geen paranormal activityquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef Laura.b het volgende:
Mijn iPhone viel net SERIEUS naar beneden van een kastje of van mijn bed zonder dat ik er tegenaan duwde ofzo of ik me sowieso bewoog...... wtf.
En je vroeg niet wie diegene was?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef Muto het volgende:
Ik werd nog gebeld toen ik bij de tram stond te wachten. Maar ik heb heel dat nummer niet. Die persoon wist mijn naam en vroeg waar ik stond. Snap er niks van, had met niemand iets afgesproken ofzo.
Toef ffffffffffffff. Ik wist niet eens dat het huis bezeten was, ik was net bij dat stukje dat die dochter zei: ja, we nemen het huisquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik was nog even vergeten te zeggen, als je American Horror Story kijkt wordt je eigen huis ook bezeten.
natuurlijk nietquote:
Waarom niet?quote:
Die dochter is nicequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Toef ffffffffffffff. Ik wist niet eens dat het huis bezeten was, ik was net bij dat stukje dat die dochter zei: ja, we nemen het huisIk ben nu al bang en er is nog niks gebeurd
Nee.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |