Ik moet af en toe even happen naar Peijnenburgquote:
Misschien een stille aanbidder.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee.Ik ging heel hard denken wie het kon zijn. Maar ik hoorde hem niet goed en hij zei: Is goed, mazzel.
Toen hing hij op.
Niet perse heel knap, maar ze heeft gewoon wat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:42 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Knap? Daar had ik nog niet eens op gelet eigenlijk, dus ik vind haar normaal.
Kom er net achter. Het is een van mijn neven.quote:
Die reageert ook lekker kortaf danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Kom er net achter. Het is een van mijn neven.
Die moeder heeft watquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet perse heel knap, maar ze heeft gewoon wat.
Ze lijkt een beetje op m`n ex, misschien komt het daardoorquote:
Ja.quote:
Ik zou echt heeeeel hard lachenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks, ze keek me raar aan. Waarschijnlijk geen fokster. Ik had verwacht dat ze dit op de toonbank zou doen:
nooit meer?quote:
Dat meisje?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op m`n ex, misschien komt het daardoor
Mocht je willen.quote:
Ja, ook hoe ze doet en allesquote:
Ben je niet meer uitgegaan?quote:
ben je al aangeschoten???????quote:
Nu ga ik haar ff goed bekijken en dan m'n menig geven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ook hoe ze doet en alles
Mijn ex heeft alleen rood haar
zou toch kunnenquote:
Als je vrouw bent wel.quote:
Ohja, goed zoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja. Ik doe het niet meer sinds vorige week.
Bij z`n tjikkiequote:
ik doe het voor de grap, vriend weet daar gewoon van. Ik kreeg superveel matches, helemaal verbaasd hier.quote:
hahahaha watquote:
jongens liken bijna alles hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik doe het voor de grap, vriend weet daar gewoon van. Ik kreeg superveel matches, helemaal verbaasd hier.
Ik snap alleen dan niet hoe je van like naar date gaat.
Kreeg tijdens de wedstrijd een whatsappje. Ik geloof dat ik je zie.quote:
Gewoon, gesprekje en als het klikt kan je wat afspreken toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik doe het voor de grap, vriend weet daar gewoon van. Ik kreeg superveel matches, helemaal verbaasd hier.
Ik snap alleen dan niet hoe je van like naar date gaat.
en toen??quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Kreeg tijdens de wedstrijd een whatsappje. Ik geloof dat ik je zie.
Geloof niet dat kerels alles liken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon, gesprekje en als het klikt kan je wat afspreken toch?
Heb alleen het idee dat al die gasten daar alles liken
Niks. Hij heeft mij wel gezien, ik hem niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |