Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, bijna ex-hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, Jaguargeile kastknuffelaar regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur en Priusliefhebber MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, Kamikaze regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rijd altijd beter als er anderen kijken (als je meerijden bedoelt). In m'n eentje ben ik redelijk agressief, maar ik probeer niemand in de weg te zitten. Ook rij ik standaard te hard, maar alleen waar het kan/verantwoord is. Als er mensen meerijden rij ik echter wel wat veiliger
Ik woord zenuwachtig als anderen meerijden of kijken hoe ik wegrijd. Dat zakt wel na een kwartiertje, maar je kan er donder op zeggen dat ik dan de motor een keer laat afslaan ofzo. Het domme is nog dat de zenuwen komen van het idee dat anderen me een slechte chauffeur vinden, wat ik dan dus heerlijk bevestig.
[ Bericht 29% gewijzigd door Sarasi op 30-01-2014 23:21:59 (diner=donder) ]
Op donderdag 30 januari 2014 23:15 schreef Solidberg het volgende: Ik ben jaloers op jullie, wil ook weer werken Ga maar gewoon stoppen met mijn studie en voltijd EWen
The key to success ja, sowieso.
Ik moet nog even mijn beschikbaarheid aanpassen op mijn nieuwe rooster trouwens. Twee dagen per week vrij.
Ik woord zenuwachtig als anderen meerijden of kijken hoe ik wegrijd. Dat zakt wel na een kwartiertje, maar je kan er diner op zeggen dat ik dan de motor een keer laat afslaan ofzo. Het domme is nog dat de zenuwen komen van het idee dat anderen me een slechte chauffeur vinden, wat ik dan dus heerlijk bevestig.
Altijd als ik met mijn vader rijd en ik moet de auto ergens inparkeren zit hij heel zenuwachtig om zich heen te kijken, waardoor ik juist slechter ga parkeren
quote:
Op donderdag 30 januari 2014 23:15 schreef Solidberg het volgende: Ik ben jaloers op jullie, wil ook weer werken Ga maar gewoon stoppen met mijn studie en voltijd EWen
Kan je doen, denk alleen niet dat het nog erg lucratief is wanneer je zelf het OV moet betalen.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amoebo's auto als hij van carbon houdt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amoeboe's auto als hij van dikke bumpers houdt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amoebui's auto als hij van dikke soundsystems houdt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amoebee's auto als hij van verlagen houdt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amoebo's auto als hij van carbon houdt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amoeboe's auto als hij van dikke bumpers houdt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amoebui's auto als hij van dikke soundsystems houdt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amoebee's auto als hij van verlagen houdt:
SPOILER
Af en toe een grapje is leuk, maar nu probeer je gewoon te hard.
Af en toe een grapje is leuk, maar nu probeer je gewoon te hard.
Is geen grapje Amoeboy houdt gewoon van Jaguar, dus ik kies een paar mooie voor hem uit. Aangezien ik niet precies weet wat z'n smaak is heb ik van alles wat
Is geen grapje Amoeboy houdt gewoon van Jaguar, dus ik kies een paar mooie voor hem uit. Aangezien ik niet precies weet wat z'n smaak is heb ik van alles wat
Erger me er gewoon aan. Topic zou over hiken en chauffeuren moeten gaan, maar dat is er nog maar zelden bij, neem de moeite van het bijlezen niet meer want er wordt elke dag wel een topic volgebaggerd met haantjesgedrag en grappen die 25 topics geleden hun houdbaarheidsdatum al hadden overschreden.
Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef MuurStraat het volgende: Erger me er gewoon aan. Topic zou over hiken en chauffeuren moeten gaan, maar dat is er nog maar zelden bij, neem de moeite van het bijlezen niet meer want er wordt elke dag wel een topic volgebaggerd met haantjesgedrag en grappen die 25 topics geleden hun houdbaarheidsdatum al hadden overschreden.
Wat je wil zeggen is: je kop houden als het niet over hiken of auto's gaat? Moet zeggen dat je ergens wel een punt hebt.
Rond 17.30, Ring van Rotterdam, staat dat vaak vast?
Wat je wil zeggen is: je kop houden als het niet over hiken of auto's gaat? Moet zeggen dat je ergens wel een punt hebt.
Rond 17.30, Ring van Rotterdam, staat dat vaak vast?
Nouja een beetje ouwehoeren moet kunnen. Maar topics gaan tegenwoordig een dag mee als het "rustig is", anders nog korter. Waar het "vroeger" vooral volstond met verhalen over wat mensen hadden meegemaakt tijdens het werk. Dat was leuk om te lezen en de moeite om even bij te lezen, dit gebagger niet
En op zich heb ik op de ring van Rotterdam nooit echt problemen gehad, rond die tijd zijn de meeste vrachtwagens ook een heel eind pleite. Ga je Rotterdam in of uit?
Station > sedan, geldt voor bijna alle auto's imo.
Precies Mits de stationversie ook serieus zo is gedesigned en ze niet iets hadden van, oja, als we er een stukje bij aanplakken kunnen we ook een estate verkopen..
Nouja een beetje ouwehoeren moet kunnen. Maar topics gaan tegenwoordig een dag mee als het "rustig is", anders nog korter. Waar het "vroeger" vooral volstond met verhalen over wat mensen hadden meegemaakt tijdens het werk. Dat was leuk om te lezen en de moeite om even bij te lezen, dit gebagger niet
En op zich heb ik op de ring van Rotterdam nooit echt problemen gehad, rond die tijd zijn de meeste vrachtwagens ook een heel eind pleite. Ga je Rotterdam in of uit?
Eromheen. Ik moet in Hoogvliet wezen.
Mijn CP was vandaag een beetje nukkig, stond ook maar verdwaasd te kijken toen ik met die Audi's aan het kutten was in die parkeergarage. Leek niet helemaal te beseffen dat een autowissel niet alleen de sleutel omwisselen betekent maar ook wat papierhandel.
Gatverdamme. Morgen een halfuur lopen van adres naar adres binnen Utrecht, met een bus er nog tussenin ook. Hakken blijven thuis, legging onder de broek aan en gaan met die banaan.
Op donderdag 30 januari 2014 23:49 schreef MuurStraat het volgende: Haha, de papierhandel is het enige dat ik niet mis aan het werk En het wachten in de sneeuw met pantalon. (Thermo ondergoed )
Precies. Ik kom haar vuile A6 ophalen voor een blitse A5 S-Line, en dan heb je geen 20 minutende tijd.
Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef Sarasi het volgende: Gatverdamme. Morgen een halfuur lopen van adres naar adres binnen Utrecht, met een bus er nog tussenin ook. Hakken blijven thuis, legging onder de broek aan en gaan met die banaan.
Ik had vandaag mijn pyamabroek onder mijn spijkerbroek aan.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 23:57:55 ]
Ik had vandaag mijn pyamabroek onder mijn spijkerbroek aan.
Ik heb een hele fijne legging die eigenlijk kapot is, maar heerlijk warm onder elke broek. Volgens de planning sta ik morgen wel om half een alweer op station Almere, dat valt tegen. Maar och, kan ik nog wat afwassen enzo.
Precies Mits de stationversie ook serieus zo is gedesigned en ze niet iets hadden van, oja, als we er een stukje bij aanplakken kunnen we ook een estate verkopen..
Jup. B-segment stations zijn trouwens ook bijna altijd misbaksels, bijv. de 207 sw of de vorige Clio estate. De sedans in dat segment zijn trouwens minstens net zo erg, maar die zijn hier vaak niet te koop gelukkig.
Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef Sarasi het volgende: Gatverdamme. Morgen een halfuur lopen van adres naar adres binnen Utrecht, met een bus er nog tussenin ook. Hakken blijven thuis, legging onder de broek aan en gaan met die banaan.
-knip-
[ Bericht 5% gewijzigd door Schaafkaas op 31-01-2014 00:24:14 ]
Welke banaan? Moet altijd lachen als vrouwen die uitspraak doen
Maar wat is dat voor onzin dat ze jou ff 2 dagen vrijgeven terwijl die rotlui bij maar iets op elke dag moet doen En dan ook nog van 9-11 en 15-17 op een dag, lekker weer
Maar wat is dat voor onzin dat ze jou ff 2 dagen vrijgeven terwijl die rotlui bij maar iets op elke dag moet doen En dan ook nog van 9-11 en 15-17 op een dag, lekker weer
Ik ook maandag. Een uurtje verplichte instructie Inleiding Modelleren. Tyfuslijers
Rustig aan hoor, cowboy Ik heb gewoon geen leven en probeer hier aandacht te krijgen d.m.v. kinderachtig gedrag.
quote:
Op donderdag 30 januari 2014 23:38 schreef MuurStraat het volgende: Erger me er gewoon aan. Topic zou over hiken en chauffeuren moeten gaan, maar dat is er nog maar zelden bij, neem de moeite van het bijlezen niet meer want er wordt elke dag wel een topic volgebaggerd met haantjesgedrag en grappen die 25 topics geleden hun houdbaarheidsdatum al hadden overschreden.
Dit is de enige plek waar we als collega's kunnen praten, lijkt me nogal saai als iedereen alleen maar over werk praat. Buiten dat vind ik ook niet dat dit onderwerp elk topic moet worden aangehaald. Irriteert het je, dan lees je het toch niet? Vat dit trouwens niet als agressief op o.i.d. Ik probeer gewoon even duidelijk te maken dat offtopic onderwerpen ook gewoonm moeten kunnen.
Hmm, ik kan nog niet echt weg. 2e rit vandaag heeft een vaste ophaaltijd. Niet eerder een niet later. Om kwart voor twee in Arnhem, dus nu al vertrekken uit Den Bosch heeft weinig zin..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op vrijdag 31 januari 2014 09:45 schreef Kiprollade het volgende: Jeeeeeej, spoedje Capelle a/d IJssel - Vianen in een Toyota Auris, dat is dan wel wat minder, maar ach.
BlackLining kom ik nog wel ooit tegen in Waalwijk denk ik.
Dat zit er best dik in ja sowieso is iedereen die daar bij die bushalte staat een hiker niemand die daar werkt is gek genoeg om met het OV te gaan dan.
Zo toch maar vast de Mégane ophalen. Dan maar binnen die naar Arnhem, dan komt de timing wel uit. Verveel me kapot nu.
[ Bericht 26% gewijzigd door BlackLining op 31-01-2014 10:32:46 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Mwoa, heb de normale uitvoering liever. Toch iets meer een bommetje.
Doe mij die maar. Verlagingssetje, beetje chiptuning en wat ander gekloot. Kan het nu niet vinden, maar op SkodaForum is er eentje met 250pk inmiddels.
Wat een nutteloze techniek zit tegenwoordig toch sommige auto's zeg
Deze Mégane was al heel de weg aan het piepen en janken om de gordel. Ik heb die gewoon om. Duurde even voordat ik er achter kwam dat hij mijn tas die op de bijrijdersstoel lag, aanzag als passagier zonder gordel
Tas even op de grond en het was klaar met het gezeik
Deze Mégane was al heel de weg aan het piepen en janken om de gordel. Ik heb die gewoon om. Duurde even voordat ik er achter kwam dat hij mijn tas die op de bijrijdersstoel lag, aanzag als passagier zonder gordel
Tas even op de grond en het was klaar met het gezeik
Daarom gebruik ik deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simpele seat belt jammer die je insteekt. Dan denkt de boordcomputer dat de gordel wel gebruikt wordt en heb je ook geen irritant gepiep.
Onderweg naar Utrecht heb ik de schrik van mijn leven gehad. Ik was net begonnen een oplegger in te halen, hele stuk weg voor die man was leeg, maar op de vluchtstrook stonden twee auto's stil, een eindje verderop. Als ik met m'n neus naast zijn kont zit, zwenkt hij uit naar links. Ik vol op de rem, zo ver mogelijk uitgeweken naar links. Komt hij er blijkbaar halverwege ook achter dat er echt geen reden was voor hem om van baan te wisselen en dat hij mij aan het pletten was, want hij ging weer naar rechts. Eigenlijk had ik even flink moeten toeteren natuurlijk, maar ik was een beetje boel geschrokken.
Verder reed de Mini heeeeeerlijk! Geweldige auto, echt. Heb 'm nog even op de 'women only' parkeerplaats van de Haje gezet om wat foto's te maken.
Op vrijdag 31 januari 2014 12:51 schreef Sarasi het volgende: Onderweg naar Utrecht heb ik de schrik van mijn leven gehad. Ik was net begonnen een oplegger in te halen, hele stuk weg voor die man was leeg, maar op de vluchtstrook stonden twee auto's stil, een eindje verderop. Als ik met m'n neus naast zijn kont zit, zwenkt hij uit naar links. Ik vol op de rem, zo ver mogelijk uitgeweken naar links. Komt hij er blijkbaar halverwege ook achter dat er echt geen reden was voor hem om van baan te wisselen en dat hij mij aan het pletten was, want hij ging weer naar rechts. Eigenlijk had ik even flink moeten toeteren natuurlijk, maar ik was een beetje boel geschrokken.
Verder reed de Mini heeeeeerlijk! Geweldige auto, echt. Heb 'm nog even op de 'women only' parkeerplaats van de Haje gezet om wat foto's te maken.
Dat is schrikken inderdaad. Raar dat mensen die met zo'n groot voertuig rijden niet doorhebben wat voor schade ze aankunnen richten als ze niet uitkijken...
Straks nog een ritje Tilburg-Panningen (bij Venlo) in een C1. Lekker voor de uurtjes zo vlak voor het weekend, dat wel. Maar een C1 houdt niet zo van 130km/h, weet ik uit ervaring.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Dat is schrikken inderdaad. Raar dat mensen die met zo'n groot voertuig rijden niet doorhebben wat voor schade ze aankunnen richten als ze niet uitkijken...
Straks nog een ritje Tilburg-Panningen (bij Venlo) in een C1. Lekker voor de uurtjes zo vlak voor het weekend, dat wel. Maar een C1 houdt niet zo van 130km/h, weet ik uit ervaring.
Doe mij die maar. Verlagingssetje, beetje chiptuning en wat ander gekloot. Kan het nu niet vinden, maar op SkodaForum is er eentje met 250pk inmiddels.
Lol bizar die fabia combi! Ik zit nu dat stuk over versnellingsbakverhoudingen te lezen en die combi zou 280 moeten kunnen halen, mits( ) het motorvermogen genoeg is uiteraard..
Ze weten het wel, neem ik aan, maar hij zal wel even niet goed hebben opgelet of de situatie niet helemaal door hebben gehad met de auto's op de vluchtstrook ofzo. Maar ik leef nog.
Nu in de trein, net nog gebeld door AR of ik nog voor Zwolle zat (ja) en of ik dan nog even een ritje van Zwolle naar een of ander veeg dorpje in Flevoland wilde doen. Graag, maar ik had net met mijn ouders afgesproken dat ik om vijf uur thuis zou zijn ivm visite. Jammer!
Lol bizar die fabia combi! Ik zit nu dat stuk over versnellingsbakverhoudingen te lezen en die combi zou 280 moeten kunnen halen, mits( ) het motorvermogen genoeg is uiteraard..
Ik zat ook echt te kijken van 'wat is deze'. Maar goed, je moet maar net de tijd, zin en geld hebben om dat allemaal in een Fabia te willen pompen. Anyway, 251pk zou genoeg moeten zijn voor een 280, mja dan trilt dat hok wel uit elkaar vrees ik
Ze weten het wel, neem ik aan, maar hij zal wel even niet goed hebben opgelet of de situatie niet helemaal door hebben gehad met de auto's op de vluchtstrook ofzo. Maar ik leef nog.
Nu in de trein, net nog gebeld door AR of ik nog voor Zwolle zat (ja) en of ik dan nog even een ritje van Zwolle naar een of ander veeg dorpje in Flevoland wilde doen. Graag, maar ik had net met mijn ouders afgesproken dat ik om vijf uur thuis zou zijn ivm visite. Jammer!
Nee, gelukkig niet. Ik ben daar ooit geweest bij een studiegenote, maar dat is dus echt 3x niks he. Dat OV schijnt ook al niet zo leuk te zijn..
Ik heb dus echt geen idee waar dat ligt. Blijkbaar in de buurt van Dronten, maar dat weet ik ook niet zo goed te liggen eigenlijk. Hij dacht niet dat ik vijf uur nog zou halen, dus jammer. Anders was het wel ideaal geweest.
Ik heb dus echt geen idee waar dat ligt he. Blijkbaar in de buurt van Dronten, maar dat weet ik ook niet zo goed te liggen eigenlijk. Hij dacht niet dat ik vijf uur nog zou halen, dus jammer. Anders was het wel ideaal geweest.
Ja beetje tegen de Noord-Oostpolder aan. Maar net in dat grote stuk. Eh, hoe zeg je dat.
Iemand die Breukelen - Zoetermeer heeft gekregen? Ik werd net gebeld of ik nog een ritje erachteraan kon doen, maar moest hem helaas afzeggen omdat ik de keuken moet induiken voor een feestje vanavond.
Hoogwerker was wel lachen, ding was ijs en ijskoud, duurde super lang tot het een beetje aangenaam werd in de cabine. En wat was die 318i daarna een prettig contrast. Lekker cruisen.
En een rode mini met witte strepen zien staan in Almere. Dat was dé mini? Almere was bomvol, auto buiten moeten parkeren.
Nee, DE Mini heb ik bij een particulier afgeleverd in Utrecht, en was grijs. Ik zal straks even een foto plaatsen. In Almere heb ik wel een blauwe Honda Civic afgeleverd.
Net een Aruis hybridegebeuren gereden. Rij ik weg, maakt 'ie best veel toeren, dus ik maar afvragen wanneer die naar de volgende versnelling ging. Bleek het gewoon variomatic te zijn (dom, dom )
Holy shit, die combi Net even dat hele verhaal gelezen, erg vermakelijk!
quote:
Op vrijdag 31 januari 2014 14:19 schreef Kiprollade het volgende: Net een Aruis hybridegebeuren gereden. Rij ik weg, maakt 'ie best veel toeren, dus ik maar afvragen wanneer die naar de volgende versnelling ging. Bleek het gewoon variomatic te zijn (dom, dom )
Herkenbaar. Een keer zo'n CVT gehad in een Quashqai, maar ben daar echt geen fan van. Liever een DSG of gewoon een handbak.
Op vrijdag 31 januari 2014 15:33 schreef Amoeba het volgende: Ik heb dus echt geen zin om naar Rotterdam te gaan he. Kip, kun jij die zooi niet ff fixen?
Net weer een Polo 1.2 TDI Slowmotion. Vaag blok lag daar in zeg, pas boven de 3k rpm kwam er een beetje leven in het geheel? En hij zoop ook als een malle.
Dat was de laatste deze week. Nu sardientje spelen in de trein naar huis, en geheel volgens planning om 16.39 weer in Den Bosch
Ze hebben mij ook wel een paar keer op pad gestuurd met een bestelbus om een hele hoop rommel af te leveren door het hele land zal allicht goedkoper zijn dan een pakketbezorger..
Ze hebben mij ook wel een paar keer op pad gestuurd met een bestelbus om een hele hoop rommel af te leveren door het hele land zal allicht goedkoper zijn dan een pakketbezorger..
Lijkt me ook wel lachen, maar dan wil ik minstens een BMW 5-serie
Ik krijg ervoor betaald om 'zooi' af te leveren...
Edit: daarover gesproken. Belt een collega net, die een paar klanten van mij moet doen. Weet niet waar het is. Al onze busjes hebben navigatie, the fuck
[ Bericht 44% gewijzigd door joppie_saus op 31-01-2014 16:15:14 ]
Op vrijdag 31 januari 2014 16:25 schreef Kiprollade het volgende: Die kerel van Post NL altijd bij mij komt afleveren is echt superchill. Altijd "Hééé, gozer, daar ben ik weer."
Ik sta bij Zalando als zijnde 'mevrouw', en dat krijg ik maar niet gewijzigd naar 'meneer'. Iedere keer als ik dat wijzig en op bevestigen klik, staat er weer 'mevrouw'. Aangezien ik regelmatig daar iets bestel, krijg ik telkens dezelfde grap van dezelfde bezorger, die dat na al die tijd nog telkens weer hilarisch vindt
Ik sta bij Zalando als zijnde 'mevrouw', en dat krijg ik maar niet gewijzigd naar 'meneer'. Iedere keer als ik dat wijzig en op bevestigen klik, staat er weer 'mevrouw'. Aangezien ik regelmatig daar iets bestel, krijg ik telkens dezelfde grap van dezelfde bezorger, die dat na al die tijd nog telkens weer hilarisch vindt
Maar bestellen bij Zalando impliceert ook gewoon dat je een wijf bent.
Ik ben altijd het opvangtehuis. Alle pakketjes die in de straat bezorgd moeten worden en waar er niemand thuis is komen vaak bij mij terecht. Als hij m'n auto ziet staan weet hij dat ik thuis ben, dus zodoende
Op vrijdag 31 januari 2014 16:36 schreef LeTourdeFrance het volgende: Net naar een schadeherstelbedrijf geweest waar ik als hiker ook wel eens kwam. Er stonden ook nog een paar hikertjes te verkleumen bij de bushalte.
Pure luiheid, plus: ik heb twee kledingmerken waarvan we in Groningen geen winkels hebben. Ik weet welke kledingmaat ik daarvan heb, dus online bestellen is net zo makkelijk.
Ik ben altijd het opvangtehuis. Alle pakketjes die in de straat bezorgd moeten worden en waar er niemand thuis is komen vaak bij mij terecht. Als hij m'n auto ziet staan weet hij dat ik thuis ben, dus zodoende
Zo'n schurfthekel daaraan. 's Avonds negentien keer naar de deur lopen om alle mensen hun pakje te geven
Pure luiheid. Ik heb twee kledingmerken waarvan we in Groningen geen winkels hebben. Ik weet welke kledingmaat ik daarvan heb, dus online bestellen is net zo makkelijk.
Online kleren bestellen is gewoon veel chiller dan de stad in gaan, ik bestel ook bijna altijd m'n kleren Gisteren toevallig nog een chino besteld bij Zalando voor 18,95 (was eerst 49,95 )
Zo dat was me het avondje wel, van Chupitos naar Bubbels, daarvoor gegeten bij de Sumo en even wat geld verbrast bij het Holland Casino. Ach je leeft maar 1 keer
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Maandag ook weer werken, maar wel waardeloos qua tijdplanning.
Te beginnen in Drachten OM 12:00 uur een 107 ophalen die naar Almere moet. Dan door met OV naar Amsterdam om een A3 op te halen naar de feestlocatie in Meerkerk. En vervolgens nog met het OV terug naar het Noorden.
Ik begin dan toch liever gewoon om 9 uur, desnoods 10 uur, in Drachten, en dat ik dan ook weer wat eerder thuis ben. Dit vind ik gewoon zwaar waardeloos
Maar goed, werk is werk. Dus we zullen maar niet teveel zeuren
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op vrijdag 31 januari 2014 17:21 schreef Fiorano het volgende: Zo dat was me het avondje wel, van Chupitos naar Bubbels, daarvoor gegeten bij de Sumo en even wat geld verbrast bij het Holland Casino. Ach je leeft maar 1 keer
Haha, Bubbels, daar ben ik ook een keer geweest wel laat op de avond (en al behoorlijk dronken ) en toen was het best een foute tent
Casino ga ik vanavond doen. Vanuit De Kuip door naar het Weena. Tot nu toe heb ik trouwens heel veel kleine winsten (van 2 tientjes max ofzo) gemaakt, maar de laatste keer ben ik 120 euro verloren dus even goed maken straks
Haha, Bubbels, daar ben ik ook een keer geweest wel laat op de avond (en al behoorlijk dronken ) en toen was het best een foute tent
Casino ga ik vanavond doen. Vanuit De Kuip door naar het Weena. Tot nu toe heb ik trouwens heel veel kleine winsten (van 2 tientjes max ofzo) gemaakt, maar de laatste keer ben ik 120 euro verloren dus even goed maken straks
Mooie tent man dat Bubbels, hou echt van die halve apre-ski sfeer. Moet zeggen, had zat op ben ook aardig kapot maar het is wel eens erger geweest. Och winst heb ik nog nooit gemaakt, gisteren was het wel erg snel klaar. Veel te veel risico bij de Roulette
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Mooie tent man dat Bubbels, hou echt van die halve apre-ski sfeer. Moet zeggen, had zat op ben ook aardig kapot maar het is wel eens erger geweest. Och winst heb ik nog nooit gemaakt, gisteren was het wel erg snel klaar. Veel te veel risico bij de Roulette
Moet bekennen dat mijn favoriete tent de Après Skihut op het Stadhuisplein in Rotterdam is. Mits ik al wat op heb bij binnenkomst. 1 keer als Bob daar geweest en dat was geen succes
Ik vind dat wel erg lekker hoor, wekelijks uitbetaald
Lekker ook altijd nét voor ik op vrijdagavond de stad in ga we eten hier vrijdag altijd in de stad een dan meestal nog wat drinken, dus dat kan dan mooi van dat geld.
Lekker ook altijd nét voor ik op vrijdagavond de stad in ga we eten hier vrijdag altijd in de stad een dan meestal nog wat drinken, dus dat kan dan mooi van dat geld.
Eens. Kijk nu al uit naar volgende week, dan krijg ik ook weer. En ik sta volgende week op woensdag en vrijdag beschikbaar, en ik heb al 1 bijlesleerling statistiek a 10 euro per uur. Deze periode wordt lekker.
Pff ik zit precies in een zwart gat tussen laatste stagevergoeding en eerste EW loon. Redelijk blut nu En aangezien ik morgen weer terug naar m'n studentenhuis verhuis kan ik wel wat geld gebruiken
Alleen voelt het niet als 'mijn' geld, door die schade. Hebben ze van mijn vakantiegeld afgehaald, dus heb nu gewoon loon. Maar het voelt dus als geld wat ik niet verdiend heb
Ik ben net door Roggel gereden met de bus! Herkende het plein van een Pownews stukje
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Alleen voelt het niet als 'mijn' geld, door die schade. Hebben ze van mijn vakantiegeld afgehaald, dus heb nu gewoon loon. Maar het voelt dus als geld wat ik niet verdiend heb
Ik ben net door Roggel gereden met de bus! Herkende het plein van een Pownews stukje
Hoe zit dat bij AR dan met loon? Krijg je dan maandelijks een "lager" bedrag uitbetaald omdat de rest gereserveerd wordt ofzo?
Ja dat is gewoon een percentage. En ze hebben vakantiedagen, vakantiegeld, wachturencompensatie en nog één. Niet bepaald makkelijk te volgen op de loonstrookjes Alles bij elkaar zo'n 17-18% bovenop het basisloon (¤6,22 bij 18-21 jaar)
Ik hou op zich ook wel van geld, net als jullie. Het vervelende is alleen dat het zo snel op gaat M.b.t. m'n loon pas ik geen loonheffingskorting toe. Soort van spaarmethode aangezien ik altijd van die koopbuien heb waarbij ik constant met m'n rekenmachine zit te rekenen hoeveel ik overhoud na de aanschaf van iets
Op vrijdag 31 januari 2014 18:35 schreef Babananana het volgende: Ja dat is gewoon een percentage. En ze hebben vakantiedagen, vakantiegeld, wachturencompensatie en nog één. Niet bepaald makkelijk te volgen op de loonstrookjes Alles bij elkaar zo'n 17-18% bovenop het basisloon (¤6,22 bij 18-21 jaar)
Wel een leuke spaarpot! Ik heb op beide baantjes loonheffingskorting aan staan. Nooit wat van gehoord overigens.
Ik heb dat ook aanstaan. Maar misschien dat ik het eens uitzet, inderdaad een leuk spaarpotje wat dan ontstaat.
Eigenlijk zou ik willen dat mijn bank 10% van wat er binnen komt naar de spaarrekening doorschuift, maar die mogelijkheid bieden ze helaas niet. En ik heb uitsluitend wisselende inkomsten dus een vast bedrag automatisch overboeken steeds is niet handig.
Sparen gaat bij mij gelukkig heel makkelijk op een of andere manier.. Al wordt het nu wel tijd om m'n auto te verkopen. Ding loopt 6km op 1 liter benzine Huilen
Ik zit nu al benauwd.. Heb nog 450,- op mijn betaalrekening, c.a. 250 euro aan vaste kosten en waarschijnlijk ben ik de rest kwijt aan de APK e.d. van de seat. Wil niet bij het geld wat op de spaarrekeningen staat omdat dat voor de nieuwe auto en uitzet is. Word dus een maandje extreem sober leven verder..
Ik heb nog genoeg van mijn EW-loon voor nu en komende maand krijg ik nog mijn laatste EW-loon op de 15e en loon van mijn nieuwe baan op de 2e
Dat wordt een lekkere maand dus Gaat vooral veel naar de spaarrekening denk ik, heb uiteindelijk besloten om nog even een paar maanden volle bak te sparen en dan het huis uit te gaan. Is het allemaal niet zo krap.
Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef zazzel het volgende: Voor de liefhebbers, m'n auto staat hier in de etalage Moet nog even goeie foto's maken, maar deze had ik nog.
SPOILER
Nette auto! Als ik me er even mee mag bemoeien zou ik die 2e foto ff veranderen. Die schade aan sprinter kan nooit positief overkomen op je eigen auto.
Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef zazzel het volgende: Voor de liefhebbers, m'n auto staat hier in de etalage Moet nog even goeie foto's maken, maar deze had ik nog.
SPOILER
Nette auto! Als ik me er even mee mag bemoeien zou ik die 2e foto ff veranderen. Die schade aan sprinter kan nooit positief overkomen op je eigen auto.
Dat, en meer foto's van de buitenkant, niet alle kanten zijn te zien nu. Meer foto's is sowieso altijd beter vind ik
Nu ben ik niet zo heel goed thuis in de oldtimer markt, maar is je vraagprijs niet een beetje hoog?
Dat, en meer foto's van de buitenkant, niet alle kanten zijn te zien nu. Meer foto's is sowieso altijd beter vind ik
Nu ben ik niet zo heel goed thuis in de oldtimer markt, maar is je vraagprijs niet een beetje hoog?
Bemoeien mag altijd Maar inderdaad, ik ga zondag even betere foto's maken. Ik wil gewoon asap van dat ding af, dus wilde hem al online zetten.
En betreft de prijs, voordat onze geweldige ex-minister Weekers die oldtimer regeling heeft aangepast, was dit een prima prijs voor deze auto. Maar nu zet heel Nederland z'n oldtimer te koop, dus kelderen de prijzen. En het niet voor niets een vraagprijs
Trouwens wel belachelijk dat de advertentie op Marktplaats 15 euro kost voor 14 dagen. Daarom staat de auto nu te koop op autoscout
Bemoeien mag altijd Maar inderdaad, ik ga zondag even betere foto's maken. Ik wil gewoon asap van dat ding af, dus wilde hem al online zetten.
En betreft de prijs, voordat onze geweldige ex-minister Weekers die oldtimer regeling heeft aangepast, was dit een prima prijs voor deze auto. Maar nu zet heel Nederland z'n oldtimer te koop, dus kelderen de prijzen. En het niet voor niets een vraagprijs
Trouwens wel belachelijk dat de advertentie op Marktplaats 15 euro kost voor 14 dagen. Daarom staat de auto nu te koop op autoscout
Het was me al wel opgevallen dat er veel meer goedkope auto's (minder dan ¤5k) staan op autoscout dan op autotrack/marktplaats. Met zulke prijzen kan ik dat wel begrijpen dan.
In dezelfde categorie gaat mijn hart wel sneller kloppen van deze jongen(klik voor link):
Als ik er het geld voor heb zie ik mezelf ooit zo'n mooie BMW E28 528i (met airco, schuifdak, leer en cruise als het even kan) hebben en daarnaast een goedkope kilometervreter voor routineritten als woon-werk en boodschappen.
Het was me al wel opgevallen dat er veel meer goedkope auto's (minder dan ¤5k) staan op autoscout dan op autotrack/marktplaats. Met zulke prijzen kan ik dat wel begrijpen dan.
In dezelfde categorie gaat mijn hart wel sneller kloppen van deze jongen(klik voor link): [ link | afbeelding ]
Als ik er het geld voor heb zie ik mezelf ooit zo'n mooie BMW E28 528i (met airco, schuifdak, leer en cruise als het even kan) hebben en daarnaast een goedkope kilometervreter voor routineritten als woon-werk en boodschappen.
Zeker nice! Mijn Benz heb ik eigelijk toevallig via via gekocht. Wie koopt er anders een oranje Mercedes Het is heel leuk zo'n oldtimer, maar je moet wel iemand hebben die er voor je aan kan sleutelen. Anders kost het echt een vermogen. Zit nu in totaal zo'n 4600 euro in mijn auto (incl aankoop). Daarvan had ik een prima auto kunnen kopen.
Kan me goed voorstellen dat er stiekem echt veel geld in gaat zitten. Daarom blijf ik voorlopig maar even dromen
Een ander probleem is dus dat ik geen echte sleutelaars in mijn vriendenkring heb, dus aangewezen zal zijn op een klassiekergarage of iets dergelijks. En alle expertise voor E28's zit in het noorden van het land lijkt het als ik het E28-forum moet geloven.
Wat voor garage had jij voor je Mercedes? Jij woont ook in Breda toch?
De schade aan mijn auto kan pas over 3,5 week worden gerepareerd. Schadehersteller heeft het blijkbaar erg druk door de sneeuw van vorig weekend. Gelukkig valt de schade mee (geschat op 350 euro).
Op vrijdag 31 januari 2014 20:35 schreef Babananana het volgende: Kan me goed voorstellen dat er stiekem echt veel geld in gaat zitten. Daarom blijf ik voorlopig maar even dromen
Een ander probleem is dus dat ik geen echte sleutelaars in mijn vriendenkring heb, dus aangewezen zal zijn op een klassiekergarage of iets dergelijks. En alle expertise voor E28's zit in het noorden van het land lijkt het als ik het E28-forum moet geloven.
Wat voor garage had jij voor je Mercedes? Jij woont ook in Breda toch?
Achja, geld moet rollen. En het rijdt wel echt baas hoor Klopt, maar m'n ouders wonen vrij riant in het midden van het land en m'n broers zijn best wel handig. Dus er kan gewoon binnen aan m'n auto gesleuteld worden. Voor speciale Mercedes zaken is m'n auto 1x bij een oldtimer garage geweest, maar kon toen wel gelijk flink aftikken.
Op vrijdag 31 januari 2014 20:48 schreef LeTourdeFrance het volgende: De schade aan mijn auto kan pas over 3,5 week worden gerepareerd. Schadehersteller heeft het blijkbaar erg druk door de sneeuw van vorig weekend. Gelukkig valt de schade mee (geschat op 350 euro).
Valt mee. Als ik de mijne bij de dealer laat fixen ben minstens het tienvoudige kwijt
Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef Hojdhopper het volgende: Zo, dat was dan m'n laatste werkdag voorlopig. Eindigde in Breda dus meteen even langs kantoor gegaan en tankpas ingeleverd.
Even een voorstelrondje gedaan. En ook meteen maar bedankt enzo. Ik betwijfel of ik weer ingezet word in september.
Je weet dat de nieuwe generatie aangetreden is als zelfs Hojdhopper geen reacties krijgt Ik heb vandaag ook voorlopig m'n laatste rit gereden, 6 uur gedaan over 1 rit Zuidwolde - Putten. Zal de komende tijd heel sporadisch nog een ritje doen, maar voor nu heeft afstuderen grotere prioriteit.
Je weet dat de nieuwe generatie aangetreden is als zelfs Hojdhopper geen reacties krijgt Ik heb vandaag ook voorlopig m'n laatste rit gereden, 6 uur gedaan over 1 rit Zuidwolde - Putten. Zal de komende tijd heel sporadisch nog een ritje doen, maar voor nu heeft afstuderen grotere prioriteit.
Jammer, of zijn jullie het chauffeuren inmiddels al een beetje zat?
Ik wil er nog niet aan denken te moeten stoppen met dit geweldige baantje. Ik ervaar het ook lang niet altijd echt als werk, eerder een soort voorrecht om weer een auto te proberen die ik nog niet eerder gehad heb. Tijdens het rijden een eigen beschrijving van de rijervaring geven aan jezelf en dit vergelijken met herinneringen van andere auto's.
Daar heb ik een ritje in de bus/trein wel voor over. En die paar keer dat je door de stromende regen heen bent gelopen om bij een koud winderig bushokje op een buurtbus staat te wachten die niet komt opdagen, kan je altijd nog aan het geld denken dat je staat te verdienen
Gisteren heb ik de hele dag in de haven van Amsterdam gewerkt, waar Nissan en Infinity van de boot af komen. Tevens is daar een grote opslag van leasewagens, waar ik die dag terecht kwam. Prima werk eigenlijk, leasebakken van a naar b rijden op het terrein. Alles gehad van Aygo tot Volvo XC90, maar niet echt speciale auto's helaas. Nog wel even gekwijld bij een Nissan GTR en een 370Z Nismo
Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef Hojdhopper het volgende: Zo, dat was dan m'n laatste werkdag voorlopig. Eindigde in Breda dus meteen even langs kantoor gegaan en tankpas ingeleverd.
Even een voorstelrondje gedaan. En ook meteen maar bedankt enzo. Ik betwijfel of ik weer ingezet word in september.
Was het wat op kantoor? En kun je niet als PC aan de gang in september, of lijkt je dat niks?
Op zaterdag 1 februari 2014 10:58 schreef Sjouveur het volgende: Gisteren heb ik de hele dag in de haven van Amsterdam gewerkt, waar Nissan en Infinity van de boot af komen. Tevens is daar een grote opslag van leasewagens, waar ik die dag terecht kwam. Prima werk eigenlijk, leasebakken van a naar b rijden op het terrein. Alles gehad van Aygo tot Volvo XC90, maar niet echt speciale auto's helaas. Nog wel even gekwijld bij een Nissan GTR en een 370Z Nismo
Lijkt me ook wel lachen om te doen, en zo'n GTR of 370Z Nismo is inderdaad mooi kwijlmateriaal
100 was prima te doen. Alleen niet in z'n 6 want dan trilde de hele auto. In z'n 5 100 rijden was prima te doen, maar de 5 was bij 90 weer verrot: raar gierend geluid.
Op zaterdag 1 februari 2014 11:44 schreef BlackLining het volgende: Toen ik zo'n ding mee had ben ik gewoon lekker op de rechterbaan met 80 in het uur tussen de vrachtwagens maar huis gerold
Dat heb ik op de A15 ook maar gedaan. Dat was een optocht van containertrucks vanuit Rotterdam; invoegen was al lastig tussen al die trucks met dit ding
Ik had een Nissan Cabstar. Kon 120 maar dan moest je wel alles zelf vasthouden zodat de handel niet uit elkaar trilt. Harder dan 100 zijn die dingen gewoon niet voor gemaakt. Die Cabstar was boven de 80 echt niet comfortabel meer.
Haha ik wil het eigenlijk niet zeggen maar dat is ook wat ik dacht. Ach ja, die goeie ouwe garde.. Topicje 28, 31, 36 en zo, toen nog met Maharbal, Mallet en de meute.
Was het wat op kantoor? En kun je niet als PC aan de gang in september, of lijkt je dat niks?
Ja, zag er wel gezellig uit. Ze zitten per 'afdeling' (hikers/pc) in een soort rondje met hun bureaus. Geen enkele man gezien daar trouwens. Maar wel gewoon leuk om even iedereen te ontmoeten. Misschien inderdaad ook wel als PC verder, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer. Denk dat ik dan ook gewoon op zoek ga naar iets vasters en EW (als het lukt) gewoon sporadisch ernaast.
Jammer, of zijn jullie het chauffeuren inmiddels al een beetje zat?
Ik wil er nog niet aan denken te moeten stoppen met dit geweldige baantje. Ik ervaar het ook lang niet altijd echt als werk, eerder een soort voorrecht om weer een auto te proberen die ik nog niet eerder gehad heb. Tijdens het rijden een eigen beschrijving van de rijervaring geven aan jezelf en dit vergelijken met herinneringen van andere auto's.
Daar heb ik een ritje in de bus/trein wel voor over. En die paar keer dat je door de stromende regen heen bent gelopen om bij een koud winderig bushokje op een buurtbus staat te wachten die niet komt opdagen, kan je altijd nog aan het geld denken dat je staat te verdienen
Zeker niet zat, en ook zeker jammer om te stoppen. Alleen kan het nu even niet anders en er moet een keer een eind aan komen. Zijn ook allemaal goeie herinneringen, ook wat je zegt die wandeltochtjes door de regen op een verlaten industrieterrein.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Haha ik wil het eigenlijk niet zeggen maar dat is ook wat ik dacht. Ach ja, die goeie ouwe garde.. Topicje 28, 31, 36 en zo, toen nog met Maharbal, Mallet en de meute.
[..]
Present vanaf nummer 15 Met Obama, Enpe, en die gast die toen een Lancer Evo mee kreeg Oh, en dat was de tijd dat Studentchauffeur nog als twee woorden geschreven werd.. En we nog klantnamen mochten noemen.. Oh en Fleauris, die er zelf af en toe helemaal niks meer van snapte
quote:
Ja, zag er wel gezellig uit. Ze zitten per 'afdeling' (hikers/pc) in een soort rondje met hun bureaus. Geen enkele man gezien daar trouwens. Maar wel gewoon leuk om even iedereen te ontmoeten. Misschien inderdaad ook wel als PC verder, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer. Denk dat ik dan ook gewoon op zoek ga naar iets vasters en EW (als het lukt) gewoon sporadisch ernaast.
[..]
Dan is dat wel veranderd.. Laatste keer dat ik er was zaten ze met 4 tegenover elkaar, 2 aan 2.
Ziet er echt uit als een kantoor, wat het eigenlijk ook wel is Een parttime baantje met vaste tijden in de avond + EW lijkt me echt chill verdienen
Present vanaf nummer 15 Met Obama, Enpe, en die gast die toen een Lancer Evo mee kreeg Oh, en dat was de tijd dat Studentchauffeur nog als twee woorden geschreven werd.. En we nog klantnamen mochten noemen.. Oh en Fleauris, die er zelf af en toe helemaal niks meer van snapte
[..]
Dan is dat wel veranderd.. Laatste keer dat ik er was zaten ze met 4 tegenover elkaar, 2 aan 2.
Jaaaaaa, die Evo ja. Gouden tijden!
Ging even op zoek naar mijn eerste post in het topic. Lekkere binnenkomer...
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Hojdhopper het volgende: Godver.. ik als Easywayer, kreeg vandaag een mailtje van Mirjam dat ik een bekeuring heb van 79 euro. 116 gecorrigeerd waar je 100 mocht op de A2 bij Nieuwegein.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Lekkere bak zeg Zag gisteren toevallig de concurrent, een Subaru Impreza WRX STi. 265 paardjes, 5,5 sec 0-100, lijkt me ook niet verkeerd. Al vind ik die Evo's altijd wel een stuk mooier
Lekkere bak zeg Zag gisteren toevallig de concurrent, een Subaru Impreza WRX STi. 265 paardjes, 5,5 sec 0-100, lijkt me ook niet verkeerd. Al vind ik die Evo's altijd wel een stuk mooier
Die Impreza heb ik een keer gereden, privé. Een kennis van mijn ouders heeft die. Ik heb inmiddels veel verschillende auto's gereden, maar ik denk dat dat toch wel het leukste stuk 'speelgoed' geweest is. Tegenwoordig kun je ze voor 10-15k al in een aardige staat op de kop tikken.
Als ik straks een echte baan (in het geval van geen lease-bak) heb dan weet ik het wel
Die Impreza heb ik een keer gereden, privé. Een kennis van mijn ouders heeft die. Ik heb inmiddels veel verschillende auto's gereden, maar ik denk dat dat toch wel het leukste stuk 'speelgoed' geweest is. Tegenwoordig kun je ze voor 10-15k al in een aardige staat op de kop tikken.
Als ik straks een echte baan (in het geval van geen lease-bak) heb dan weet ik het wel
Vergeet dan alleen niet dat die dingen enorm zuipen en je dus elke week weer bij de pomp staat
Lol, net weer een brief gekregen over die bekeuring in Duitsland(40 te hard) Weer in het Duits dus ik negeer hem gewoon. Helemaal omdat er in staat dat ik nu die 345,- moet betalen. Doe ik dat niet, dan lichten ze de grenscontroleurs in en mochten die mij een keer zien rijden, gaan zij de boete alsnog innen. Prima. Enige wat lastig zal worden is als ik in DE ga werken/wonen, maar dat zie ik dan wel weer.
Op zaterdag 1 februari 2014 16:06 schreef Marco001 het volgende: Lol, net weer een brief gekregen over die bekeuring in Duitsland(40 te hard) Weer in het Duits dus ik negeer hem gewoon. Helemaal omdat er in staat dat ik nu die 345,- moet betalen. Doe ik dat niet, dan lichten ze de grenscontroleurs in en mochten die mij een keer zien rijden, gaan zij de boete alsnog innen. Prima. Enige wat lastig zal worden is als ik in DE ga werken/wonen, maar dat zie ik dan wel weer.
Je was toch van plan een andere auto te kopen? Als ze zoeken op kenteken ben je er dan vanzelf al vanaf
Op zaterdag 1 februari 2014 16:06 schreef Marco001 het volgende: Lol, net weer een brief gekregen over die bekeuring in Duitsland(40 te hard) Weer in het Duits dus ik negeer hem gewoon. Helemaal omdat er in staat dat ik nu die 345,- moet betalen. Doe ik dat niet, dan lichten ze de grenscontroleurs in en mochten die mij een keer zien rijden, gaan zij de boete alsnog innen. Prima. Enige wat lastig zal worden is als ik in DE ga werken/wonen, maar dat zie ik dan wel weer.
Mwa, waarschijnlijk sturen ze de hele handel door naar het CJIB, die komen het geld uiteraard wel gewoon halen.
Tegenwoordig is het zo dat een Europese Lidstaat de boete gewoon naar het Nederlandse CJIB door kan sturen. Het bedrag blijft hetzelfde en het geinde bedrag mag het CJIB gewoon houden. Dit doen ze na verloop van tijd en daar kom je uiteraard minder snel onderuit
Mwa, waarschijnlijk sturen ze de hele handel door naar het CJIB, die komen het geld uiteraard wel gewoon halen.
Tegenwoordig is het zo dat een Europese Lidstaat de boete gewoon naar het Nederlandse CJIB door kan sturen. Het bedrag blijft hetzelfde en het geinde bedrag mag het CJIB gewoon houden. Dit doen ze na verloop van tijd en daar kom je uiteraard minder snel onderuit
daar staat niets over genoemd in de brief. Maar goed tis een Duitse brief, en ze weigeren het om een Nederlandse versie te sturen.. Ik denk niet dat het cjib zich er dus nog mee gaat bemoeien. En anders zie ik het dan wel.
[ Bericht 8% gewijzigd door Marco001 op 01-02-2014 18:54:38 ]
Heerlijk hè, die EU
Ein Volk, Ein Reich, Ein Zentraljustiz Inkassobüro
Je hebt het absoluut niet slim gespeeld... In principe hoef je niet mee te werken aan opsporing van jezelf en familieleden in de eerste graad. Je kunt per kenteken één keer wegkomen door te zeggen dat je absoluut niet weet wie het is.
Wat je ook niet slim gedaan hebt, maar dat was een andere gok: alle brieven negeren, vanaf de eerste. De politie in Duitsland heeft drie maanden de tijd voor opsporing. Doordat je hebt gereageerd heb je jezelf kenbaar gemaakt. Had je alles genegeerd dan was dat ze vermoedelijk niet gelukt en was het ook klaar.
Ein Volk, Ein Reich, Ein Zentraljustiz Inkassobüro
Nog nooit een bekeuring gehad. Nooit.
Offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen auto's.
Ik zag trouwens vandaag zo'n knalblauwe Subaru met spoiler en al. Stapt zo'n enorm dik wijf in.
Ik dit jaar ook nog niet in 2012 heb ik nog meer dan ¤1.000 overgemaakt naar 56.99.88.888 weet ik nog wel
Scheelt aanzienlijk dat ik privé vrijwel alleen nog motor rij, dan krijg je praktisch nooit boetes. Vorig jaar was het totaal iets van ¤300. Ik zie het meer als abonnement te kunnen rijden zoals ik wil. Als het zo'n beetje onder dat bedrag blijft per jaar is het wel te overzien. Dan betaal ik dat liever dan me krampachtig overal aan de Vmax te houden, want dan rijd ik niet ontspannen.
[ Bericht 13% gewijzigd door BlackLining op 01-02-2014 22:14:52 ]
Sowieso. Nochtans rijd ik privé graag te hard, maar ik zie die flitskasten altijd op tijd.
Geen geld meer en wil geplastificeerde binnenhoezen kopen. Trouwens, laatst in Arendonk voor 1,473 per liter getankt. Excellium 95, dus geen diesel. Gelijk heel m'n auto volgegooid.
Echt man, kloterooster.
Maandagochtend: Inleiding Modelleren Dinsdagochtend: Lineaire Algebra II Woensdagmiddag: Analyse II Donderdagmiddag: Inleiding Modelleren Vrijdagochtend Analyse II, vrijdagmiddag Lineaire Algebra II....
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2014 23:20:02 ]
Sowieso. Nochtans rijd ik privé graag te hard, maar ik zie die flitskasten altijd op tijd.
Geen geld meer en wil geplastificeerde binnenhoezen kopen. Trouwens, laatst in Arendonk voor 1,473 per liter getankt. Excellium 95, dus geen diesel. Gelijk heel m'n auto volgegooid.
Mja, ik meestal ook, maar als ik al mijn concentratie op de weg nodig heb en er ligt er één met een lasergun achter een struik, kost dat toch weer ¤275.
Ach ja. Ik ben dan niet zo iemand die ik beroep gaat tegen een terechte boete. En laat ik nog maar eens benadrukken dat ik voor AR netjes volgens de regels rijd
En heb je de benzinelucht nog uit je bekleding gekregen?
Ik heb trouwens nog nooit een bekeuring gehad in de bijna 5 jaar dat ik auto rijd. Over het algemeen heb ik niet zoveel moeite met de maximumsnelheid, zeker niet sinds ik in een C1 rijd.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2014 23:31:59 ]
Ik heb inmiddels bijna het punt bereikt waarop ik mijn puntenrijbewijs in mag leveren voor een 'gewone'. In die jaren twee keer te hard (44 en 120euro) en één keer foutparkeren (70euro). Die laatste leverde mij naar bezwaar en beroep niet alleen mijn gelijk, en daarmee weer mijn geld op, maar ook een volledige dwangsom à 1260 euro. Sindsdien hou ik het netjes
Op zaterdag 1 februari 2014 23:45 schreef joppie_saus het volgende: Ik heb inmiddels bijna het punt bereikt waarop ik mijn puntenrijbewijs in mag leveren voor een 'gewone'. In die jaren twee keer te hard (44 en 120euro) en één keer foutparkeren (70euro). Die laatste leverde mij naar bezwaar en beroep niet alleen mijn gelijk, en daarmee weer mijn geld op, maar ook een volledige dwangsom à 1260 euro. Sindsdien hou ik het netjes
Kun je winst maken op procederen tegen het CJIB/gemeente?
Over boetes gesproken, vorige jaar rond deze tijd had m'n zus een parkeerboete van maar liefst ¤360. Ze was in Dordrecht op zoek naar een plekje, het was namelijk heel druk. Vervolgens ziet ze een plekje aan het eind van een 1-richtingsweg en aangezien ze bang was dat het plekje weg zou zijn als ze om zou rijden rijdt ze daarin en parkeert om vervolgens een bord voor invaliden over het hoofd te zien, die in de andere richting stond gericht. Boete heeft ze nooit thuis ontvangen, lucky bastard
Ik wil nu ook eindelijk als privéchauffeur/hiker gaan solliciteren alleen heb ik een vraag: ik neem aan dat je als privéchauffeur relatief meer verdient, maar daarentegen ook minder werk hebt gezien niet elke dag iemand van A naar B gereden moet worden. Om 'maximaal' te verdienen, is het dan verstandiger om naar de hiker functie te solliciteren?
Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende: Ik wil nu ook eindelijk als privéchauffeur/hiker gaan solliciteren alleen heb ik een vraag: ik neem aan dat je als privéchauffeur relatief meer verdient, maar daarentegen ook minder werk hebt gezien niet elke dag iemand van A naar B gereden moet worden. Om 'maximaal' te verdienen, is het dan verstandiger om naar de hiker functie te solliciteren?
Tip: ga solliciteren als hiker. Ik, als privéchauffeur, heb vorige week de hele week beschikbaar gestaan, en ben de hele week niet gebeld. De vraag is natuurlijk wel hoe oud je bent, als je de leeftijd hebt dat je nog mag hikeren, dan zou ik dat doen.
Tip: ga solliciteren als hiker. Ik, als privéchauffeur, heb vorige week de hele week beschikbaar gestaan, en ben de hele week niet gebeld. De vraag is natuurlijk wel hoe oud je bent, als je de leeftijd hebt dat je nog mag hikeren, dan zou ik dat doen.
Ah, kijk. Ik ben net 21. Tot wanneer mag je hikeren?
Ah, kijk. Ik ben net 21. Tot wanneer mag je hikeren?
Je merkt het snel genoeg wanneer je online een sollicitatieformulier invult. maar volgens mij is bij EW (easyway) 21 jaar wel de grens. Zo te horen zou je dus bij AR (autoreset) wel als hiker aan de gang kunnen.
Je merkt het snel genoeg wanneer je online een sollicitatieformulier invult. maar volgens mij is bij EW (easyway) 21 jaar wel de grens. Zo te horen zou je dus bij AR (autoreset) wel als hiker aan de gang kunnen.
Ik heb m'n sollicitatie als privechauffeur 21 jarige verstuurd. Toen ze me belden stelden ze zelf voor of ik niet wou hiken omdat daar meer werk beschikbaar was.
Die is er niet. Zodra je eenmaal hiker bent, één dag per week beschikbaar bent én week OV hebt, trappen ze je er echt niet uit.
Tenzij je
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:24 schreef Randy_S het volgende: Nou beste mensen, ik heb jullie verlaten als hiker, gisteren wilde ik een bus halen bij de grote in Almere en reed hierdoor wat harder op het laatste stuk. Eenmaal aangekomen en auto weggezet wilde ik snel mijn spullen pakken om een krabbel te krijgen. Nog voordat ik dit kon doen had ik een telefoon in mijn handen gedrukt gekregen. Er werd mij verteld dat ik met zwaar piepende banden van de provinciale weg af kwam en dat dit niet kan etc etc. Logisch, alleen kan ik mij niets herinneren van piepende banden, ik had wel de radio aan maar niet op standje bumperaftrillen. Nu is het woord tegen woord en mag ik niet meer autorijden voor de grote in Almere, hierdoor kunnen ze me niet meer breed inzetten @ EW en is het dus dag dag... dus iedereen succes en probeer geen bussen te halen
Is er iemand bekent met dit: http://www.studentchauffeur.nl/ bedrijf? SSC Comfort? Ik ben woonachtig in de regio Groningen en nog op zoek naar een leuke bijbaan en studentchauffeur zijn lijkt mij wel ontzettend tof werk. Ik zou echter graag als chauffeur aan de slag willen ipv hiker en nu las ik zo tussen de regels door dat dat bij andere bedrijven meer doorgroei functies zijn? Nu lijkt mij dat bij SSC Comfort niet zo te zijn?
Op zondag 2 februari 2014 18:08 schreef marsmello het volgende: Is er iemand bekent met dit: http://www.studentchauffeur.nl/ bedrijf? SSC Comfort? Ik ben woonachtig in de regio Groningen en nog op zoek naar een leuke bijbaan en studentchauffeur zijn lijkt mij wel ontzettend tof werk. Ik zou echter graag als chauffeur aan de slag willen ipv hiker en nu las ik zo tussen de regels door dat dat bij andere bedrijven meer doorgroei functies zijn? Nu lijkt mij dat bij SSC Comfort niet zo te zijn?
Doorgroeien binnen dit soort bedrijven stelt toch geen fuck voor. Solliciteer gewoon of ga voor een studie gerelateerde baan om door te groeien.
Gaat me niet om doorgroeien binnen een chauffuersbedrijf, sorry als mijn post verkeerd overkomt, wat ik bedoel is dat veel bedrijven het als promotie zien volgens mij. Dus van hiker->privechauffeur vraag mij af of ik dit correct is.
Op zondag 2 februari 2014 19:02 schreef marsmello het volgende: Gaat me niet om doorgroeien binnen een chauffuersbedrijf, sorry als mijn post verkeerd overkomt, wat ik bedoel is dat veel bedrijven het als promotie zien volgens mij. Dus van hiker->privechauffeur vraag mij af of ik dit correct is.
Ohja nu zie ik het ook inderdaad! Ik heb geen idee, ik weet dat je bij Easy Way kunt aangeven dat je privéchauffeur wilt worden. Je moet eenmalig naar Breda voor de sollicitatie, maar daarna kun je werken vanuit Groningen. Is dat niks?
Hopelijk word ik morgen gewoon gemaild en niet gebeld. Ik heb eerst college in het UMCG, dan moet ik naar het Heymansgebouw om mijn boeken voor dit semester te halen en dan heb ik nog een college in het academiegebouw. De kans dat ik kan opnemen is vrij klein
Ik heb hem voor dinsdag even dicht gezet. Wil graag even werken maar ze plannen me de laatste tijd zo vaak precies midden op de dag, zodat mijn dag totaal gebroken wordt een daar heb ik het even te druk voor..
Hinderlijk dat ik met m'n rooster alleen maar dagdelen kan werken, zal wss uitdraaien op geen werk deze week. Misschien even een belletje geven af en toe om te vragen of ze nog wat hebben, want ik wil wel iets doen
Kiprollade, zou HC skippen als je kan, die gewoon nalezen/nakijken Ga ik ook doen als ik aan het werk ben. Volgt hier overigens iemand Honours College?
Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Solidberg het volgende: Kiprollade, zou HC skippen als je kan, die gewoon nalezen/nakijken Ga ik ook doen als ik aan het werk ben. Volgt hier overigens iemand Honours College?
HC? Ik ga proberen niks meer te skippen, de ppt's die ik krijg zijn allemaal veel te globaal en heb je dus vrijwel niets aan als je er aantekeningen bij maakt.
Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Solidberg het volgende: Kiprollade, zou HC skippen als je kan, die gewoon nalezen/nakijken Ga ik ook doen als ik aan het werk ben. Volgt hier overigens iemand Honours College?
De sollicitatieprocedure opent hier op 14feb. Als het goed is, krijg ik wel een uitnodiging om te solliciteren. Anders stuur ik een 'open' sollicitatie, want ik wil wel graag meedoen aan het Honours.
Haha, dat was ik twee jaar geleden ook. Maarja, toen waren er landelijk max 50 medestudenten, een baankans vrijwel gegarandeerd 100%, en ik 19. Nu heb ik alleen al op deze uni 725 jaargenoten, geen baankans en een selecte research master in het vooruitzicht.
Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef Sarasi het volgende: Haha, dat was ik twee jaar geleden ook. Maarja, toen waren er landelijk max 50 medestudenten, een baankans vrijwel gegarandeerd 100%, en ik 19. Nu heb ik alleen al op deze uni 725 jaargenoten, geen baankans en een selecte research master in het vooruitzicht.
Sowieso niet. Sterrenkunde was best leuk, maar veel te veel contacturen, daar heb ik echt de motivatie/concentratie niet voor. Je moet het ook zo bijhouden dan, bah. Ik wil ook af en toe een weekje of twee niet naar colleges en lekker niks doen. Plus ingeroosterde vrije dagen bij psychologie!
Ik kan dinsdag trouwens alleen 's ochtends weken, zie ik nu. Afspraak bij Pearl 's middags. Dan de hele dag maar uit, hoef ik er niet op te wachten en kan ik even flink sporten. Woensdag weer werken, hopelijk.
Ik heb inmiddels aangenomen bij het Honours College, gelukkig willen ze niet enkel plaatsen vullen maar kijken ook echt naar je motivatie. Bij Economie had je iets van 35 plaatsen beschikbaar, maar ze hebben uiteindelijk 28 mensen genomen
Hmm, voor de rit vanmiddag niks te doen, erna wel. Zo maar even de eigen auto naar Waalwijk rijden en dan vanaf daar naar het ophaalpunt, dan kan ik dat buurtbus veel beter timen en ben ik daar vanmiddag eerder weg.
quote:
Op maandag 3 februari 2014 08:02 schreef S-RS het volgende: Butje #3937 meld zich. Voor de zoveelste keer dezelfde vraag. In Meerkerk vanaf de Energieweg niet de 388 vanaf P+R pakken?
Als daar moet zijn loop ik terug naar de snelweg, daar zit op de oprit van de snelweg aan de Mac kant een bushalte, die bus gaat recht naar Utrecht CS. Weet alleen zo snel even niet welke lijn dat is. 81 staat me vaag bij, maar dat moet je ff goed controleren.
Op maandag 3 februari 2014 08:02 schreef S-RS het volgende: Butje #3937 meld zich. Voor de zoveelste keer dezelfde vraag. In Meerkerk vanaf de Energieweg niet de 388 vanaf P+R pakken?
Juist wel! Dus terug naar de snelweg.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 10:05:38 ]
Voordeel als je terug loopt naar de snelweg, is dat je voor het afleveren van de auto nog mooi in de McDrive een ontbijtje kunt halen, en als je dat kutstuk eenmaal terug gelopen hebt kun je nog net aanschuiven voor het late diner
Op maandag 3 februari 2014 10:07 schreef BlackLining het volgende: Voordeel als je terug loopt naar de snelweg, is dat je voor het afleveren van de auto nog mooi in de McDrive een ontbijtje kunt halen, en als je dat kutstuk eenmaal terug gelopen hebt kun je nog net aanschuiven voor het late diner
Bij de volgende spoedrit ga ik meteen easyway bellen. ik heb niet de meest representatieve kleding aan, maar kan er wel de dag mee doorkomen denk ik. ik wil gewoon weer graag werken.
Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef Sarasi het volgende: Ik heb zo'n leuk restaurantje gevonden voor Valentijnsdag! Extra reden om flink te werken deze en volgende week, dan kan ik m'n vriend trakteren.
Waarom deed mijn ex die shit nooit. Ik nam wel eens een presentje voor haar mee, nam haar mee naar de film, deed moeite enzo, maar verder niks van haar kant.
Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef Sarasi het volgende: Ik heb zo'n leuk restaurantje gevonden voor Valentijnsdag! Extra reden om flink te werken deze en volgende week, dan kan ik m'n vriend trakteren.
Waarom deed mijn ex die shit nooit. Ik nam wel eens een presentje voor haar mee, nam haar mee naar de film, deed moeite enzo, maar verder niks van haar kant.
Als hij meer geld zou hebben, zou ik het ook graag andersom zien, maar zo is het nu eenmaal niet. Trakteren is toch ook hartstikke leuk? Ik vind cadeautjes geven leuker dan krijgen zelfs vaak. Vandaar mijn banksaldo.
I like living.
Zondag maar weer wat kilometers wegtikken in mijn ouders' Corsa, gratis vriezer ophalen in Almere.
Bacchus Bistro! Open haard, goed eten, niet TE duur... En vlakbij mijn huis. We gaan ook weleens naar Bocaccio, heerlijk vind ik dat, maar iets nieuws proberen is ook leuk.
Als hij meer geld zou hebben, zou ik het ook graag andersom zien, maar zo is het nu eenmaal niet. Trakteren is toch ook hartstikke leuk? Ik vind cadeautjes geven leuker dan krijgen zelfs vaak. Vandaar mijn banksaldo.
I like living.
Zondag maar weer wat kilometers wegtikken in mijn ouders' Corsa, gratis vriezer ophalen in Almere.
Ik ook. Ik had er ook totaal geen probleem mee als ik wat moest betalen. Maar zelfs het regelen van iets leuks had ze een broertje dood aan. "Hey, zullen we van het weekend wat gaan doen?" Zegt ze: Ja bedenk maar wat. En dan uiteraard ook nog de eerste 10 ideeën afwijzen zodat we toch op de bank film gingen kijken.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 12:50:34 ]
I like living.
Is ook zeker leuker, maar mijn vriendin begint dan meteen te janken dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef. Als ik haar nu mee zou vragen om uit eten te gaan weet ik ook zeker dat ze niet mee wil, alleen maar omdat ze momenteel even geen werk heeft een haar deel dus niet kan betalen
Mens, ik nodig je toch niet voor niks uit verdomme
Bij de grote in Almere trouwens?
Bacchus Bistro! Open haard, goed eten, niet TE duur... En vlakbij mijn huis. We gaan ook weleens naar Bocaccio, heerlijk vind ik dat, maar iets nieuws proberen is ook leuk.
Ah ja, ziet er goed uit. Maar even in gedachten houden. Valentijdsdag sla ik trouwens per definitie over. Bovendien ga ik eerst nog sushi eten.
Is ook zeker leuker, maar mijn vriendin begint dan meteen te janken dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef. Als ik haar nu mee zou vragen om uit eten te gaan weet ik ook zeker dat ze niet mee wil, alleen maar omdat ze momenteel even geen werk heeft een haar deel dus niet kan betalen
Mens, ik nodig je toch niet voor niks uit verdomme
Bij de grote in Almere trouwens?
Nou ja dat herken ik dan ook wel weer bij mezelf. Aan de andere kant had mijn beste vriendin het een paar jaar terug heel krap, toen betaalde ik veel/alles, nu heeft zij meer geld en nu trakteert zij vaker. Dus het loopt vanzelf wel weer gelijk.
Ah ja, ziet er goed uit. Maar even in gedachten houden. Valentijdsdag sla ik trouwens per definitie over. Bovendien ga ik eerst nog sushi eten.
Bocaccio is ook een absolute aanrader, in de Steentilstraat. Goddelijke antipasti! Waarom doe je niet aan Valentijnsdag? Wat is dat voor anarchistische houding? Is toch leuk, bloemen en chocolade en kusjes en verrassingen en uit eten!
Bocaccio is ook een absolute aanrader, in de Steentilstraat. Goddelijke antipasti! Waarom doe je niet aan Valentijnsdag? Wat is dat voor anarchistische houding? Is toch leuk, bloemen en chocolade en kusjes en verrassingen en uit eten!
Heb der twee weken geleden al meegenomen naar Brugge en Antwerpen. Oh, en zelf doet het haar ook niks, dat valentijnsdag. Alsof je op die dag moet laten zien dat je om elkaar geeft. Net zoiets als kerst. Zulke dingen moet je het hele jaar door laten blijken, niet op die momenten dat het je uitkomt.
Op maandag 3 februari 2014 12:52 schreef Fiorano het volgende: Ik sta nu de hele dag ergens toegangkaartjes te bliepen. Wel een dagje van 16u a ¤15 pu. Kan ik weer even m'n bankrekening spekken
Da's mooi zeg, waar heb je dat geregeld?
Heb der twee weken geleden al meegenomen naar Brugge en Antwerpen. Oh, en zelf doet het haar ook niks, dat valentijnsdag. Alsof je op die dag moet laten zien dat je om elkaar geeft. Net zoiets als kerst. Zulke dingen moet je het hele jaar door laten blijken, niet op die momenten dat het je uitkomt.
Dat je op Valentijnsdag een beetje extra zoetsappig en klef doet is toch gewoon leuk voor een keertje. Ik hoef echt niet elke week bloemen, chocolade of een etentje, maar voor een keer vind ik het geweldig. En Valentijnsdag is gewoon leuk omdat het dan een beetje koud is buiten, er lopen overal verliefde stelletjes en ondernemers doen ook net even dat extra beetje voor de sfeer.
ondernemers doen ook net even dat extra beetje voor de sfeer.
Ondernemers doen het niet voor de sfeer, ondernemers doen het omdat ze weten dat Henk en Ingrid toch wel betalen vanwege de naam die Valentijnsdag heeft. De enige reden dat ze mee doen is omdat de commercieel gezien een enorme slag slaan. Iedere dag van het jaar is een roos ¤1 - 1,50, maar op Valentijnsdag ¤4.
Morgen uitslapen geen instructie de eerste 2 uren.
Moet wel opdagen voor een college van dr. Aart Blokhuis, namelijk Lineaire Algebra II. Die kerel heeft de neiging om aan alles floepjes en flapjes te verbinden.
Tevens, woensdag mag m'n wagen de brug op voor de pre-APK door vaders. En dan een dezer weken naar de garage voor de real deal en dan kunnen we weer een jaartje vooruit.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 13:44:55 ]
Ik zit eigenlijk te wachten op de eerste Opel Ampera die verplaatst moet worden. Ben benieuwd hoe dat rijdt. Die hybride Insignia is best een leuke wagen al.
Alleen weet ik uit eigen ervaring dat elektra niet het sterkste punt is van Opel, dus een volledig elektrische auto uit die stal is wel wat onheilspellend
Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef joppie_saus het volgende: Ik moet de nieuwe ronde vaccinatierijden nog afzeggen Ga ik echt niet redden met mijn studie deze periode
Nou ja, het is minimaal 3 dagen per week. Plus mijn huidige werk 1 dag in de week. Komende donderdag heb ik tentamen en als ik die haal, wat ik natuurlijk doe, dan moet ik gelijk volle bak verder met een vol programma. Dus tja. dan is het beter van niet.
Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef BlackLining het volgende: Ik zit eigenlijk te wachten op de eerste Opel Ampera die verplaatst moet worden. Ben benieuwd hoe dat rijdt. Die hybride Insignia is best een leuke wagen al.
Alleen weet ik uit eigen ervaring dat elektra niet het sterkste punt is van Opel, dus een volledig elektrische auto uit die stal is wel wat onheilspellend
Heb die vandaag gereden, rijd wel erg vlot maar dat ding is toch wel erg lelijk, ook van binnen. Knop om tankdop mee te openen hebben ze ook extra moeite gedaan om die te verstoppen. Gelukkig had ik wel een Franse instructieboek in de auto
Heb die vandaag gereden, rijd wel erg vlot maar dat ding is toch wel erg lelijk, ook van binnen. Knop om tankdop mee te openen hebben ze ook extra moeite gedaan om die te verstoppen. Gelukkig had ik wel een Franse instructieboek in de auto
zoiets heb ik nu in de Superb ook. Staat nog in het Zweeds gelukkig is de boordcomputer gewoon weer van VAG dus die kan ik onderhand blind bedienen. Overigens vind ik die Ampera in ieder geval van buiten best een mooie wagen
Al kan ie niet tippen aan wat ik nu mee heb natuurlijk. Man man man wat is dit een vette bak en het rijdt goddelijk
Als daar moet zijn loop ik terug naar de snelweg, daar zit op de oprit van de snelweg aan de Mac kant een bushalte, die bus gaat recht naar Utrecht CS. Weet alleen zo snel even niet welke lijn dat is. 81 staat me vaag bij, maar dat moet je ff goed controleren.
Fuck, ik had fok nog gecheckt maar deze niet gelezen. Anyway, ik was toch net te laat voor die bus. Ben naar Blommendaal gelopen, viel wel mee. De hikers vlogen trouwens alle kanten op, stuk of 10 gezien die alle kanten op gingen
Administratie belde net, vonden dat ik vrijdag een uur te lang in het OV gezeten had vanuit een kutgehucht in Limburg naar huis. In 9292 werd gebruik gemaakt van een belbus, maar dat staat helemaal niet aangegeven in 9292, kwam ik pas ter plekke achter. Toen dus maar de gewone bus naar Roermond genomen (+45min en even wachten bij de halte), en vanaf daar de trein. Toen ze net belden werd ik een beetje overdonderd, en flapte eruit dat ik het niet goed gezien had. Maar het staat dus helemaal niet in 9292, dat het een belbus is die je moet aanvragen. Gewoon lijn 65.
Toen ik beloofde voortaan beter op te letten vonden ze het wel weer goed.
Touran net in Meerkerk afgeleverd, zijn iig nog wel open om 16:45 . Wat een kutnavigatie had dat ding, Kenwood apparaat. Ding stuurde me gewoon in rondjes Nu nog 3 uur met het OV
En BlackLining, heb je die achterkant van die Ampera wel gezien? Dat is gewoon een dikke reet
En BlackLining, heb je die achterkant van die Ampera wel gezien? Dat is gewoon een dikke reet
Vandaag weer in de haven van Amsterdam gewerkt. Ik ben daar trouwens diverse hikers van AR tegengekomen die of een auto kwamen ophalen, of net als mij op locatie gingen werken. Toch geen Fok!ers, of wel?
Vandaag weer in de haven van Amsterdam gewerkt. Ik ben daar trouwens diverse hikers van AR tegengekomen die of een auto kwamen ophalen, of net als mij op locatie gingen werken. Toch geen Fok!ers, of wel?
Nee, kutlocatie is dat. Wel vaak gloednieuwe bakken daar toch?
Net nog een AR senior gesproken uit Leeuwarden. Zullen niet veel hikers uit de categorie studenten zitten.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 18:09:12 ]
Prima locatie en prima werk, gewoon een beetje autootjes van a naar b rijden de hele dag. En er zit genoeg leuk spul tussen (snelle Nissans, Range Rovers, dikke Volvo's etc, etc.). Een groot deel is inderdaad gloednieuw. De nieuwe Qashqai komt daar nu ook binnen, mooie bak.
Op maandag 3 februari 2014 18:26 schreef Sjouveur het volgende: Prima locatie en prima werk, gewoon een beetje autootjes van a naar b rijden de hele dag. En er zit genoeg leuk spul tussen (snelle Nissans, Range Rovers, dikke Volvo's etc, etc.). Een groot deel is inderdaad gloednieuw. De nieuwe Qashqai komt daar nu ook binnen, mooie bak.
Moet je er morgen ook werken? Ik moet er morgen weer eens een auto heen brengen.
Op maandag 3 februari 2014 18:26 schreef Sjouveur het volgende: Prima locatie en prima werk, gewoon een beetje autootjes van a naar b rijden de hele dag. En er zit genoeg leuk spul tussen (snelle Nissans, Range Rovers, dikke Volvo's etc, etc.). Een groot deel is inderdaad gloednieuw. De nieuwe Qashqai komt daar nu ook binnen, mooie bak.
Ik vind die oude Qashqai echt een rukbak. Ziet er best redelijk uit, maar rijdt echt waardeloos vind ik. Zowel de 1.6, de 2.0 en de diesel
Eerst de Superb, werkelijk een geniale wagen. Comfortabel, snel, stevig op de weg had ik hem in Waalwijk staan, was ik zo handig om mijn map met papieren even op het dak van de wagen te leggen. Één dikke windvlaag en BlackLining kon papiertjes gaan vangen op het wagenpark Daardoor iets achter op planning, denk ik net de buurtbus te gaan missen.
Ben de poort bij M nog niet uit, gaat de telefoon. Gino van AR. Of ik nog een ritje wilde doen van Waalwijk naar Helmond. Althans dat dacht ik. Prima, want dat zou niet veel langer duren dan op de buurtbus wachten, en ik wilde toch wel snel naar huis. En ik blij, want dan hoef ik niet met die klote buurtbus hij lachen, opdracht op de mail een terug naar binnen. Rij ik bij Den Bosch, wil ik het adres opzoeken voor de navigatie. Blijkt het geen Helmond maar fucking Hengelo te zijn daar ging mijn planning
Auto toch maar afgeleverd, aardige vent heeft me nog even in Wijchen op het station afgezet. Scheelt mij weer twee uur reistijd
[ Bericht 0% gewijzigd door BlackLining op 03-02-2014 19:51:11 ]
Dat was een man die werkt in Hengelo, en woont in een dorpje iets onder Wijchen.. Mijn ding zou het ook niet zijn. Hij was dan ook niet zo blij dat zijn nieuwe leasebak een Golf 1.4 TDI Slowmotion was
Maar hij zat op zijn werk te wachten op die auto, daarmee zou hij naar huis rijden. Dus ik mocht wel meerijden Relaxt wel van die man, het is al zo'n klotestuk, laat staan met het OV..
Edit: dat was dus gewoon de CP hea, ik heb niet staan liften ofzo
[ Bericht 7% gewijzigd door BlackLining op 03-02-2014 19:55:42 ]
Op maandag 3 februari 2014 19:50 schreef BlackLining het volgende: Dat was een man die werkt in Hengelo, en woont in een dorpje iets onder Wijchen.. Mijn ding zou het ook niet zijn. Hij was dan ook niet zo blij dat zijn nieuwe leasebak een Golf 1.4 TDI Slowmotion was
Maar hij zat op zijn werk te wachten op die auto, daarmee zou hij naar huis rijden. Dus ik mocht wel meerijden aardige vent, het is al zo'n klotestuk, laat staan met het OV..
Edit: dat was dus gewoon de CP hea, ik heb niet staan liften ofzo
SPOILER
Zal wel meevallen toch? Heb mij vaak zat 's ochtends door m'n pa laten wegbrengen en dan ov-tijd doorgegeven.
Staat wel weer tegenover dat ik altijd braaf vanaf en tot het station schreef, terwijl ik daar 20 minuten vandaan woon en dus eigenlijk 40 minuten per dag onbetaald aan het werk was.
Mwa, ik zie het nog wel gebeuren dat je op gegeven moment een keer een uitdraai moet laten zien van de gegevens op je OV kaart.. Wordt nu allemaal bijgehouden natuurlijk.
Ach, ben al lang blij dat ik mijn afspraak zo nog kan halen ondanks dat ik Helmond en Hengelo dit elkaar haalde. En nu kan ik vandaag 8 uur schrijven in plaats van 3
Zal wel meevallen toch? Heb mij vaak zat 's ochtends door m'n pa laten wegbrengen en dan ov-tijd doorgegeven.
Staat wel weer tegenover dat ik altijd braaf vanaf en tot het station schreef, terwijl ik daar 20 minuten vandaan woon en dus eigenlijk 40 minuten per dag onbetaald aan het werk was.
Bij Easyway moet dat ook. Bij Autoreset niet, maar daar heb je weer dat je het eerste half uur niet betaald krijgt. Dus als ik 15 minuten naar de vogelkooi moet rollen heb ik dat liever dan dat ik 4,5 uur naar Borger moet reizen voor zo'n Caddy.
quote:
Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef BlackLining het volgende: Mwa, ik zie het nog wel gebeuren dat je op gegeven moment een keer een uitdraai moet laten zien van de gegevens op je OV kaart.. Wordt nu allemaal bijgehouden natuurlijk.
Ach, ben al lang blij dat ik mijn afspraak zo nog kan halen ondanks dat ik Helmond en Hengelo dit elkaar haalde. En nu kan ik vandaag 8 uur schrijven in plaats van 3
En dit. Straks ben je genaaid en heb je niks meer. Als je dan al wat fraude pleegt, zorg er dan voor dat het niet op een publiek forum staat waar Easyway en Autoreset ongetwijfeld van op de hoogte zijn.
Ik vul eigenlijk altijd alles eerlijk in. De enige uitzondering is dat ik wel eens vanaf station Eindhoven doorrol naar Deurne. Dan reken ik vanaf het moment van aankomst op Eindhoven Centraal er 20 minuten bij en dat is dan mijn eindtijd.
Voor mij morgen in ieder geval nog een lekker lange werkdag:
Nijmegen-Amsterdam in een Astra (naar die grote in de haven) Amsterdam-Breukelen in een Polo En nog Breukelen-Jorwert, één of ander dorp in Friesland, in een vrij nieuwe Mégane
Dat wordt dus minimaal 11 a 12 uur schrijven morgen, lekker! En ik had nog geluk, werd in de pauze van een hoorcollege gebeld, net een minuut voordat het college weer werd hervat. Prima!
Nijmegen-Amsterdam in een Astra (naar die grote in de haven) Amsterdam-Breukelen in een Polo En nog Breukelen-Jorwert, één of ander dorp in Friesland, in een vrij nieuwe Mégane
Dat wordt dus minimaal 11 a 12 uur schrijven morgen, lekker! En ik had nog geluk, werd in de pauze van een hoorcollege gebeld, net een minuut voordat het college weer werd hervat. Prima!
Nee dat niet, uurtje OV tussen de adressen. Dat wordt dus een stuk naar de bushalte lopen daar bedoel je denk ik?
Breukelen uiteraard wel een wissel, en tevens de eerste keer in ongeveer 150 ritten dat ik Friesland ga betreden@
Knooppunt Joure, de enige keer dat ik voor Autoreset in Friesland ben geweest. Eindhoven - Groningen - Amsterdam in resp. een Audi A6 en een Alfa Mito.
Ik ken echt nog veel te veel ritten uit m'n hoofd.
Ik kom uit Friesland, en weet wat voor klote gat Jorwert is
Ik vreesde ook het ergste, maar het valt wel mee. Op een kwartiertje lopen is een bushalte waar eens in het uur een bus komt die rechtstreeks naar Leeuwarden gaat. Het afleveren een beetje timen dus, dat ik niet 59 minuten op de bus hoef te wachten.
Hopen op een lift kan natuurlijk ook, maar schiet nu niet echt op denk ik. Die bushalte is toch niet zo heel ver en naar Leeuwarden is juist weer te ver.
Op maandag 3 februari 2014 20:48 schreef Ordinateur het volgende: Ik vreesde ook het ergste, maar het valt wel mee. Op een kwartiertje lopen is een bushalte waar eens in het uur een bus komt die rechtstreeks naar Leeuwarden gaat. Het afleveren een beetje timen dus, dat ik niet 59 minuten op de bus hoef te wachten.
Dat valt enigszins mee dan inderdaad. Ik time ook altijd qua OV planning. Als ik volgens navi ergens om xx.30 ben, en de eerstvolgende aansluiting gaat om xx.50 stop ik onderweg ergens een kwartiertje. Ik wacht liever onderweg, eventueel met koffie, dan bij een bushalte.
Dat valt enigszins mee dan inderdaad. Ik time ook altijd qua OV planning. Als ik volgens navi ergens om xx.30 ben, en de eerstvolgende aansluiting gaat om xx.50 stop ik onderweg ergens een kwartiertje. Ik wacht liever onderweg, eventueel met koffie, dan bij een bushalte.
Ik doe eerst A dan B. Dus als ik een wagen afgeleverd heb ga ik pas eens kijken hoe ik thuis kom. Goed, alleen in Waalwijk ben ik gaan timen in die ellendige zooi daar. Zeker als de wind verkeerd staat wil je daar geen half uur zitten.
Was 3 kwartier te laat op m'n eerste adres, dankzij de planning van EW zat ik lekker hele dag te stressen Wel goed voor de lijn, niks gegeten en beetje water wat nog in mn fles zat gedronken
Ik mag graag timen. Ik vind het dan ook prettig om van tevoren globaal te weten hoe de OV verbinding is op het afleveradres, zodat ik mij daar enigszins op kan voorbereiden. Werkt persoonlijk ook prettiger vind ik, omdat je dan nooit extreem lang hoeft te wachten op aansluitend vervoer. Bovendien weet je dan ook wanneer je lekker rustig kunt cruisen, of wanneer je flitsmeister aan moet zetten en een beetje gas bij te geven.
Noem het maar een lichte vorm van autisme