Als daar moet zijn loop ik terug naar de snelweg, daar zit op de oprit van de snelweg aan de Mac kant een bushalte, die bus gaat recht naar Utrecht CS. Weet alleen zo snel even niet welke lijn dat is. 81 staat me vaag bij, maar dat moet je ff goed controleren.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:02 schreef S-RS het volgende:
Butje #3937 meld zich.
Voor de zoveelste keer dezelfde vraag. In Meerkerk vanaf de Energieweg niet de 388 vanaf P+R pakken?
Juist wel! Dus terug naar de snelweg.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:02 schreef S-RS het volgende:
Butje #3937 meld zich.
Voor de zoveelste keer dezelfde vraag. In Meerkerk vanaf de Energieweg niet de 388 vanaf P+R pakken?
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:07 schreef BlackLining het volgende:
Voordeel als je terug loopt naar de snelweg, is dat je voor het afleveren van de auto nog mooi in de McDrive een ontbijtje kunt halen, en als je dat kutstuk eenmaal terug gelopen hebt kun je nog net aanschuiven voor het late diner
Die heb ik ook wel vaker ja, er zit hier een vogelkooi een paar blokken verderop, moeten werk vaker busjes naar kazernes.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:00 schreef Amoeba het volgende:
Zou ik AR even bellen of ze een rit hebben?
Edit: Ritje gekregen.Van de Vogel naar de kazerne in Stroe. Mag ik dat zeggen? Denk van wel toch.
... in een Transit.
Ik heb ook een vogelkooi op 10 minuten loopafstand.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel vaker ja, er zit hier een vogelkooi een paar blokken verderop, moeten werk vaker busjes naar kazernes.
Alleen was daar voor mij twee keer een VitoWat een ondingen.
Transit
Ik heb 4 3-way floorstanders staan van 25kg per stuk. Je hebt een Transit nodig om die dingen te transporteren.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:19 schreef BlackLining het volgende:
Alleen in een busje is dat toch wat minder
Waarom deed mijn ex die shit nooit. Ik nam wel eens een presentje voor haar mee, nam haar mee naar de film, deed moeite enzo, maar verder niks van haar kant.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb zo'n leuk restaurantje gevonden voor Valentijnsdag!Extra reden om flink te werken deze en volgende week, dan kan ik m'n vriend trakteren.
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb zo'n leuk restaurantje gevonden voor Valentijnsdag!Extra reden om flink te werken deze en volgende week, dan kan ik m'n vriend trakteren.
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb 4 3-way floorstanders staan van 25kg per stuk. Je hebt een Transit nodig om die dingen te transporteren.
Welke?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef Sarasi het volgende:
Als hij meer geld zou hebben, zou ik het ook graag andersom zien, maar zo is het nu eenmaal niet. Trakteren is toch ook hartstikke leuk? Ik vind cadeautjes geven leuker dan krijgen zelfs vaak. Vandaar mijn banksaldo.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom deed mijn ex die shit nooit. Ik nam wel eens een presentje voor haar mee, nam haar mee naar de film, deed moeite enzo, maar verder niks van haar kant.
Bacchus Bistro!quote:
Ik ook. Ik had er ook totaal geen probleem mee als ik wat moest betalen. Maar zelfs het regelen van iets leuks had ze een broertje dood aan. "Hey, zullen we van het weekend wat gaan doen?" Zegt ze: Ja bedenk maar wat.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als hij meer geld zou hebben, zou ik het ook graag andersom zien, maar zo is het nu eenmaal niet. Trakteren is toch ook hartstikke leuk? Ik vind cadeautjes geven leuker dan krijgen zelfs vaak. Vandaar mijn banksaldo.![]()
I like living.![]()
Zondag maar weer wat kilometers wegtikken in mijn ouders' Corsa, gratis vriezer ophalen in Almere.
Is ook zeker leuker, maar mijn vriendin begint dan meteen te janken dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef. Als ik haar nu mee zou vragen om uit eten te gaan weet ik ook zeker dat ze niet mee wil, alleen maar omdat ze momenteel even geen werk heeft een haar deel dus niet kan betalenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als hij meer geld zou hebben, zou ik het ook graag andersom zien, maar zo is het nu eenmaal niet. Trakteren is toch ook hartstikke leuk? Ik vind cadeautjes geven leuker dan krijgen zelfs vaak. Vandaar mijn banksaldo.![]()
I like living.![]()
Zondag maar weer wat kilometers wegtikken in mijn ouders' Corsa, gratis vriezer ophalen in Almere.
Ah ja, ziet er goed uit. Maar even in gedachten houden. Valentijdsdag sla ik trouwens per definitie over. Bovendien ga ik eerst nog sushi eten.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bacchus Bistro!Open haard, goed eten, niet TE duur... En vlakbij mijn huis. We gaan ook weleens naar Bocaccio, heerlijk vind ik dat, maar iets nieuws proberen is ook leuk.
Nou ja dat herken ik dan ook wel weer bij mezelf.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is ook zeker leuker, maar mijn vriendin begint dan meteen te janken dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef. Als ik haar nu mee zou vragen om uit eten te gaan weet ik ook zeker dat ze niet mee wil, alleen maar omdat ze momenteel even geen werk heeft een haar deel dus niet kan betalen
Mens, ik nodig je toch niet voor niks uit verdomme
Bij de grote in Almere trouwens?![]()
Bocaccio is ook een absolute aanrader, in de Steentilstraat. Goddelijke antipasti!quote:Op maandag 3 februari 2014 12:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ah ja, ziet er goed uit. Maar even in gedachten houden. Valentijdsdag sla ik trouwens per definitie over. Bovendien ga ik eerst nog sushi eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |