abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136273397
Ik heb inmiddels aangenomen bij het Honours College, gelukkig willen ze niet enkel plaatsen vullen maar kijken ook echt naar je motivatie.
Bij Economie had je iets van 35 plaatsen beschikbaar, maar ze hebben uiteindelijk 28 mensen genomen
Nee, toch niet
pi_136274688
Butje #3937 meld zich.
Voor de zoveelste keer dezelfde vraag. In Meerkerk vanaf de Energieweg niet de 388 vanaf P+R pakken?
pi_136276104
Hmm, voor de rit vanmiddag niks te doen, erna wel. Zo maar even de eigen auto naar Waalwijk rijden en dan vanaf daar naar het ophaalpunt, dan kan ik dat buurtbus veel beter timen en ben ik daar vanmiddag eerder weg. :)

quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:02 schreef S-RS het volgende:
Butje #3937 meld zich.
Voor de zoveelste keer dezelfde vraag. In Meerkerk vanaf de Energieweg niet de 388 vanaf P+R pakken?
Als daar moet zijn loop ik terug naar de snelweg, daar zit op de oprit van de snelweg aan de Mac kant een bushalte, die bus gaat recht naar Utrecht CS. Weet alleen zo snel even niet welke lijn dat is. 81 staat me vaag bij, maar dat moet je ff goed controleren.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136276220
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:02 schreef S-RS het volgende:
Butje #3937 meld zich.
Juist wel! Dus terug naar de snelweg.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 10:05:38 ]
pi_136276251
Voordeel als je terug loopt naar de snelweg, is dat je voor het afleveren van de auto nog mooi in de McDrive een ontbijtje kunt halen, en als je dat kutstuk eenmaal terug gelopen hebt kun je nog net aanschuiven voor het late diner :)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136276348
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:07 schreef BlackLining het volgende:
Voordeel als je terug loopt naar de snelweg, is dat je voor het afleveren van de auto nog mooi in de McDrive een ontbijtje kunt halen, en als je dat kutstuk eenmaal terug gelopen hebt kun je nog net aanschuiven voor het late diner :)
:')
pi_136278960
Zou ik AR even bellen of ze een rit hebben?

Edit: Ritje gekregen. :Y Van de Vogel naar de kazerne in Stroe. Mag ik dat zeggen? Denk van wel toch. :P ... in een Transit. _O-

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 12:06:11 ]
pi_136279276
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:00 schreef Amoeba het volgende:
Zou ik AR even bellen of ze een rit hebben?

Edit: Ritje gekregen. :Y Van de Vogel naar de kazerne in Stroe. Mag ik dat zeggen? Denk van wel toch. :P ... in een Transit. _O-
Die heb ik ook wel vaker ja, er zit hier een vogelkooi een paar blokken verderop, moeten werk vaker busjes naar kazernes.

Alleen was daar voor mij twee keer een Vito :r Wat een ondingen.

Transit O+
pi_136279298
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Die heb ik ook wel vaker ja, er zit hier een vogelkooi een paar blokken verderop, moeten werk vaker busjes naar kazernes.

Alleen was daar voor mij twee keer een Vito :r Wat een ondingen.

Transit O+
Ik heb ook een vogelkooi op 10 minuten loopafstand. :P'

Even vlug een lege CD zoeken en L.A. Woman van The Doors branden. Ik <3 Riders on the Storm

Maar dat zal meer aan mijn luidsprekers O+ liggen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 12:11:57 ]
pi_136279575
Alleen in een busje is dat toch wat minder :')
pi_136279815
Bij de volgende spoedrit ga ik meteen easyway bellen. ik heb niet de meest representatieve kleding aan, maar kan er wel de dag mee doorkomen denk ik. ik wil gewoon weer graag werken. :'(
pi_136279970
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:19 schreef BlackLining het volgende:
Alleen in een busje is dat toch wat minder :')
Ik heb 4 3-way floorstanders staan van 25kg per stuk. Je hebt een Transit nodig om die dingen te transporteren. :')
pi_136280178
Ik heb zo'n leuk restaurantje gevonden voor Valentijnsdag! O+ Extra reden om flink te werken deze en volgende week, dan kan ik m'n vriend trakteren. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_136280250
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb zo'n leuk restaurantje gevonden voor Valentijnsdag! O+ Extra reden om flink te werken deze en volgende week, dan kan ik m'n vriend trakteren. :D
Waarom deed mijn ex die shit nooit. Ik nam wel eens een presentje voor haar mee, nam haar mee naar de film, deed moeite enzo, maar verder niks van haar kant. :N

Meld me even als je weer single bent enzo. :P
pi_136280413
quote:
O+
pi_136280495
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb 4 3-way floorstanders staan van 25kg per stuk. Je hebt een Transit nodig om die dingen te transporteren. :')
:')

Zo eens gaan bedenken welke muziek ik op ga zetten in de Superb 2.0 TDI die ik zo mag rijden :7
  maandag 3 februari 2014 @ 12:47:47 #242
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136280499
quote:
Welke? :D
#26 || Luciano da Silva
pi_136280508
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:40 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waarom deed mijn ex die shit nooit. Ik nam wel eens een presentje voor haar mee, nam haar mee naar de film, deed moeite enzo, maar verder niks van haar kant. :N
Als hij meer geld zou hebben, zou ik het ook graag andersom zien, maar zo is het nu eenmaal niet. Trakteren is toch ook hartstikke leuk? Ik vind cadeautjes geven leuker dan krijgen zelfs vaak. Vandaar mijn banksaldo. :@

I like living. :Y

Zondag maar weer wat kilometers wegtikken in mijn ouders' Corsa, gratis vriezer ophalen in Almere. :D
pi_136280557
quote:
11s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:47 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Welke? :D
Bacchus Bistro! :D Open haard, goed eten, niet TE duur... En vlakbij mijn huis. We gaan ook weleens naar Bocaccio, heerlijk vind ik dat, maar iets nieuws proberen is ook leuk. :)
pi_136280567
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als hij meer geld zou hebben, zou ik het ook graag andersom zien, maar zo is het nu eenmaal niet. Trakteren is toch ook hartstikke leuk? Ik vind cadeautjes geven leuker dan krijgen zelfs vaak. Vandaar mijn banksaldo. :@

Zondag maar weer wat kilometers wegtikken in mijn ouders' Corsa, gratis vriezer ophalen in Almere. :D
Ik ook. Ik had er ook totaal geen probleem mee als ik wat moest betalen. Maar zelfs het regelen van iets leuks had ze een broertje dood aan. "Hey, zullen we van het weekend wat gaan doen?" Zegt ze: Ja bedenk maar wat. :') En dan uiteraard ook nog de eerste 10 ideeën afwijzen zodat we toch op de bank film gingen kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 12:50:34 ]
pi_136280607
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Is ook zeker leuker, maar mijn vriendin begint dan meteen te janken dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef. Als ik haar nu mee zou vragen om uit eten te gaan weet ik ook zeker dat ze niet mee wil, alleen maar omdat ze momenteel even geen werk heeft een haar deel dus niet kan betalen -O-

Mens, ik nodig je toch niet voor niks uit verdomme :(

Bij de grote in Almere trouwens? :D
  maandag 3 februari 2014 @ 12:51:26 #247
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136280629
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:49 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Bacchus Bistro! :D Open haard, goed eten, niet TE duur... En vlakbij mijn huis. We gaan ook weleens naar Bocaccio, heerlijk vind ik dat, maar iets nieuws proberen is ook leuk. :)
Ah ja, ziet er goed uit. Maar even in gedachten houden. Valentijdsdag sla ik trouwens per definitie over. Bovendien ga ik eerst nog sushi eten.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 3 februari 2014 @ 12:52:58 #248
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136280683
Ik sta nu de hele dag ergens toegangkaartjes te bliepen. Wel een dagje van 16u a ¤15 pu. Kan ik weer even m'n bankrekening spekken
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136280784
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Is ook zeker leuker, maar mijn vriendin begint dan meteen te janken dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef. Als ik haar nu mee zou vragen om uit eten te gaan weet ik ook zeker dat ze niet mee wil, alleen maar omdat ze momenteel even geen werk heeft een haar deel dus niet kan betalen -O-

Mens, ik nodig je toch niet voor niks uit verdomme :(

Bij de grote in Almere trouwens? :D
Nou ja dat herken ik dan ook wel weer bij mezelf. :+ Aan de andere kant had mijn beste vriendin het een paar jaar terug heel krap, toen betaalde ik veel/alles, nu heeft zij meer geld en nu trakteert zij vaker. Dus het loopt vanzelf wel weer gelijk. :)

Nee, bij een iemand, gewoon, gelukkig. :')
pi_136280875
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:51 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ah ja, ziet er goed uit. Maar even in gedachten houden. Valentijdsdag sla ik trouwens per definitie over. Bovendien ga ik eerst nog sushi eten.
Bocaccio is ook een absolute aanrader, in de Steentilstraat. Goddelijke antipasti! :D Waarom doe je niet aan Valentijnsdag? Wat is dat voor anarchistische houding? }:| Is toch leuk, bloemen en chocolade en kusjes en verrassingen en uit eten! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')