Precies. 300 euro aan boetes vind ik best veel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ik doe liever andere dingen met dat geld.
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ik doe liever andere dingen met dat geld.
Elke euro is er één teveel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Precies. 300 euro aan boetes vind ik best veel.
Sowieso. Nochtans rijd ik privé graag te hard, maar ik zie die flitskasten altijd op tijd.quote:
Mja, ik meestal ook, maar als ik al mijn concentratie op de weg nodig heb en er ligt er één met een lasergun achter een struik, kost dat toch weer ¤275.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sowieso. Nochtans rijd ik privé graag te hard, maar ik zie die flitskasten altijd op tijd.
Geen geld meer en wil geplastificeerde binnenhoezen kopen.
Trouwens, laatst in Arendonk voor 1,473 per liter getankt. Excellium 95, dus geen diesel. Gelijk heel m'n auto volgegooid.
En heb je de benzinelucht nog uit je bekleding gekregen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sowieso. Nochtans rijd ik privé graag te hard, maar ik zie die flitskasten altijd op tijd.
Geen geld meer en wil geplastificeerde binnenhoezen kopen.
Trouwens, laatst in Arendonk voor 1,473 per liter getankt. Excellium 95, dus geen diesel. Gelijk heel m'n auto volgegooid.
Het autismegehalte stijgt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
En heb je de benzinelucht nog uit je bekleding gekregen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:27 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij dat moet constateren
Ik gniffeldequote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:27 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij dat moet constateren
Alsof dat nog mogelijk is op Fok!...quote:
Kun je winst maken op procederen tegen het CJIB/gemeente?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:45 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb inmiddels bijna het punt bereikt waarop ik mijn puntenrijbewijs in mag leveren voor een 'gewone'. In die jaren twee keer te hard (44 en 120euro) en één keer foutparkeren (70euro). Die laatste leverde mij naar bezwaar en beroep niet alleen mijn gelijk, en daarmee weer mijn geld op, maar ook een volledige dwangsom à 1260 euro. Sindsdien hou ik het netjes
Tip: ga solliciteren als hiker. Ik, als privéchauffeur, heb vorige week de hele week beschikbaar gestaan, en ben de hele week niet gebeld.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil nu ook eindelijk als privéchauffeur/hiker gaan solliciteren alleen heb ik een vraag: ik neem aan dat je als privéchauffeur relatief meer verdient, maar daarentegen ook minder werk hebt gezien niet elke dag iemand van A naar B gereden moet worden. Om 'maximaal' te verdienen, is het dan verstandiger om naar de hiker functie te solliciteren?
Ah, kijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:46 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Tip: ga solliciteren als hiker. Ik, als privéchauffeur, heb vorige week de hele week beschikbaar gestaan, en ben de hele week niet gebeld.
De vraag is natuurlijk wel hoe oud je bent, als je de leeftijd hebt dat je nog mag hikeren, dan zou ik dat doen.
Er zit verschil tussen EW en AR.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:13 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben 21 en zonder problemen aangenomen als hiker.
Werkelijk? Wat is de (ongeschreven) maximale leeftijd voor hikers bij EW dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen EW en AR.
Je merkt het snel genoeg wanneer je online een sollicitatieformulier invult.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, kijk.Ik ben net 21. Tot wanneer mag je hikeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |