Moet bekennen dat mijn favoriete tent de Après Skihut op het Stadhuisplein in Rotterdam is. Mits ik al wat op heb bij binnenkomst. 1 keer als Bob daar geweest en dat was geen succesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:35 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Mooie tent man dat Bubbels, hou echt van die halve apre-ski sfeer. Moet zeggen, had zat op ben ook aardig kapot maar het is wel eens erger geweest. Och winst heb ik nog nooit gemaakt, gisteren was het wel erg snel klaar. Veel te veel risico bij de Roulette
Ik ging kijken maar toen besefte ik dat ik salaris van EW krijg en dus nog 2 weken moet wachtenquote:
Eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:50 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind dat wel erg lekker hoor, wekelijks uitbetaald
Lekker ook altijd nét voor ik op vrijdagavond de stad in gawe eten hier vrijdag altijd in de stad een dan meestal nog wat drinken, dus dat kan dan mooi van dat geld.
Hoe zit dat bij AR dan met loon? Krijg je dan maandelijks een "lager" bedrag uitbetaald omdat de rest gereserveerd wordt ofzo?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:10 schreef Babananana het volgende:
Geld![]()
Alleen voelt het niet als 'mijn' geld, door die schade. Hebben ze van mijn vakantiegeld afgehaald, dus heb nu gewoon loon. Maar het voelt dus als geld wat ik niet verdiend heb![]()
Ik ben net door Roggel gereden met de bus!Herkende het plein van een Pownews stukje
AR betaald wekelijks op vrijdagquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:28 schreef zazzel het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij AR dan met loon? Krijg je dan maandelijks een "lager" bedrag uitbetaald omdat de rest gereserveerd wordt ofzo?
Wel een leuke spaarpot! Ik heb op beide baantjes loonheffingskorting aan staan. Nooit wat van gehoord overigens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:35 schreef Babananana het volgende:
Ja dat is gewoon een percentage. En ze hebben vakantiedagen, vakantiegeld, wachturencompensatie en nog één. Niet bepaald makkelijk te volgen op de loonstrookjes
Alles bij elkaar zo'n 17-18% bovenop het basisloon (¤6,22 bij 18-21 jaar)
Die neiging heb ik dus ook, en daarom dwing ik mezelf eens in de zoveel tijd een redelijk bedrag apart te zetten. Tot nu toe gaat dat best lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:56 schreef BlackLining het volgende:
Bij mij niet.
Als ik geld heb moet het op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef zazzel het volgende:
Voor de liefhebbers, m'n auto staat hier in de etalage![]()
Moet nog even goeie foto's maken, maar deze had ik nog.Nette auto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik me er even mee mag bemoeien zou ik die 2e foto ff veranderen. Die schade aan sprinter kan nooit positief overkomen op je eigen auto.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef zazzel het volgende:
Voor de liefhebbers, m'n auto staat hier in de etalage![]()
Moet nog even goeie foto's maken, maar deze had ik nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat, en meer foto's van de buitenkant, niet alle kanten zijn te zien nu. Meer foto's is sowieso altijd beter vind ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:48 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Nette auto!
Als ik me er even mee mag bemoeien zou ik die 2e foto ff veranderen. Die schade aan sprinter kan nooit positief overkomen op je eigen auto.![]()
Nu ben ik niet zo heel goed thuis in de oldtimer markt, maar is je vraagprijs niet een beetje hoog?Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |