abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:03:56 #126
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136181711
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:54 schreef Babananana het volgende:

[..]

[..]

Dat, en meer foto's van de buitenkant, niet alle kanten zijn te zien nu. Meer foto's is sowieso altijd beter vind ik :P

Nu ben ik niet zo heel goed thuis in de oldtimer markt, maar is je vraagprijs niet een beetje hoog?
Bemoeien mag altijd ;)
Maar inderdaad, ik ga zondag even betere foto's maken. Ik wil gewoon asap van dat ding af, dus wilde hem al online zetten.

En betreft de prijs, voordat onze geweldige ex-minister Weekers die oldtimer regeling heeft aangepast, was dit een prima prijs voor deze auto. Maar nu zet heel Nederland z'n oldtimer te koop, dus kelderen de prijzen. En het niet voor niets een vraagprijs

Trouwens wel belachelijk dat de advertentie op Marktplaats 15 euro kost voor 14 dagen. Daarom staat de auto nu te koop op autoscout :P
pi_136182265
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:03 schreef zazzel het volgende:

[..]

Bemoeien mag altijd ;)
Maar inderdaad, ik ga zondag even betere foto's maken. Ik wil gewoon asap van dat ding af, dus wilde hem al online zetten.

En betreft de prijs, voordat onze geweldige ex-minister Weekers die oldtimer regeling heeft aangepast, was dit een prima prijs voor deze auto. Maar nu zet heel Nederland z'n oldtimer te koop, dus kelderen de prijzen. En het niet voor niets een vraagprijs

Trouwens wel belachelijk dat de advertentie op Marktplaats 15 euro kost voor 14 dagen. Daarom staat de auto nu te koop op autoscout :P
Het was me al wel opgevallen dat er veel meer goedkope auto's (minder dan ¤5k) staan op autoscout dan op autotrack/marktplaats. Met zulke prijzen kan ik dat wel begrijpen dan.

In dezelfde categorie gaat mijn hart wel sneller kloppen van deze jongen(klik voor link):

Als ik er het geld voor heb zie ik mezelf ooit zo'n mooie BMW E28 528i (met airco, schuifdak, leer en cruise als het even kan) hebben en daarnaast een goedkope kilometervreter voor routineritten als woon-werk en boodschappen.

Dat geluid O+
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:21:44 #128
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136182351
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:18 schreef Babananana het volgende:

[..]

Het was me al wel opgevallen dat er veel meer goedkope auto's (minder dan ¤5k) staan op autoscout dan op autotrack/marktplaats. Met zulke prijzen kan ik dat wel begrijpen dan.

In dezelfde categorie gaat mijn hart wel sneller kloppen van deze jongen(klik voor link):
[ link | afbeelding ]

Als ik er het geld voor heb zie ik mezelf ooit zo'n mooie BMW E28 528i (met airco, schuifdak, leer en cruise als het even kan) hebben en daarnaast een goedkope kilometervreter voor routineritten als woon-werk en boodschappen.

Dat geluid O+
Zeker nice! Mijn Benz heb ik eigelijk toevallig via via gekocht. Wie koopt er anders een oranje Mercedes :P
Het is heel leuk zo'n oldtimer, maar je moet wel iemand hebben die er voor je aan kan sleutelen. Anders kost het echt een vermogen. Zit nu in totaal zo'n 4600 euro in mijn auto (incl aankoop). Daarvan had ik een prima auto kunnen kopen.
pi_136182917
Kan me goed voorstellen dat er stiekem echt veel geld in gaat zitten. Daarom blijf ik voorlopig maar even dromen :+

Een ander probleem is dus dat ik geen echte sleutelaars in mijn vriendenkring heb, dus aangewezen zal zijn op een klassiekergarage of iets dergelijks. En alle expertise voor E28's zit in het noorden van het land lijkt het als ik het E28-forum moet geloven. :'(

Wat voor garage had jij voor je Mercedes? Jij woont ook in Breda toch?
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_136183650
De schade aan mijn auto kan pas over 3,5 week worden gerepareerd. Schadehersteller heeft het blijkbaar erg druk door de sneeuw van vorig weekend. Gelukkig valt de schade mee (geschat op 350 euro).
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:50:33 #131
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136183783
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:35 schreef Babananana het volgende:
Kan me goed voorstellen dat er stiekem echt veel geld in gaat zitten. Daarom blijf ik voorlopig maar even dromen :+

Een ander probleem is dus dat ik geen echte sleutelaars in mijn vriendenkring heb, dus aangewezen zal zijn op een klassiekergarage of iets dergelijks. En alle expertise voor E28's zit in het noorden van het land lijkt het als ik het E28-forum moet geloven. :'(

Wat voor garage had jij voor je Mercedes? Jij woont ook in Breda toch?
Achja, geld moet rollen. En het rijdt wel echt baas hoor :)
Klopt, maar m'n ouders wonen vrij riant in het midden van het land en m'n broers zijn best wel handig. Dus er kan gewoon binnen aan m'n auto gesleuteld worden. Voor speciale Mercedes zaken is m'n auto 1x bij een oldtimer garage geweest, maar kon toen wel gelijk flink aftikken.
pi_136189999
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De schade aan mijn auto kan pas over 3,5 week worden gerepareerd. Schadehersteller heeft het blijkbaar erg druk door de sneeuw van vorig weekend. Gelukkig valt de schade mee (geschat op 350 euro).
Valt mee. Als ik de mijne bij de dealer laat fixen ben minstens het tienvoudige kwijt ;(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136190937
Wat is er loos?
pi_136192921
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo, dat was dan m'n laatste werkdag voorlopig. Eindigde in Breda dus meteen even langs kantoor gegaan en tankpas ingeleverd.

Even een voorstelrondje gedaan. En ook meteen maar bedankt enzo. Ik betwijfel of ik weer ingezet word in september.
Je weet dat de nieuwe generatie aangetreden is als zelfs Hojdhopper geen reacties krijgt :P
Ik heb vandaag ook voorlopig m'n laatste rit gereden, 6 uur gedaan over 1 rit Zuidwolde - Putten. Zal de komende tijd heel sporadisch nog een ritje doen, maar voor nu heeft afstuderen grotere prioriteit.
pi_136195914
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:43 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Je weet dat de nieuwe generatie aangetreden is als zelfs Hojdhopper geen reacties krijgt :P
Ik heb vandaag ook voorlopig m'n laatste rit gereden, 6 uur gedaan over 1 rit Zuidwolde - Putten. Zal de komende tijd heel sporadisch nog een ritje doen, maar voor nu heeft afstuderen grotere prioriteit.
Jammer, of zijn jullie het chauffeuren inmiddels al een beetje zat?

Ik wil er nog niet aan denken te moeten stoppen met dit geweldige baantje. Ik ervaar het ook lang niet altijd echt als werk, eerder een soort voorrecht om weer een auto te proberen die ik nog niet eerder gehad heb. Tijdens het rijden een eigen beschrijving van de rijervaring geven aan jezelf en dit vergelijken met herinneringen van andere auto's.

Daar heb ik een ritje in de bus/trein wel voor over. En die paar keer dat je door de stromende regen heen bent gelopen om bij een koud winderig bushokje op een buurtbus staat te wachten die niet komt opdagen, kan je altijd nog aan het geld denken dat je staat te verdienen :P
pi_136199678
Gisteren heb ik de hele dag in de haven van Amsterdam gewerkt, waar Nissan en Infinity van de boot af komen. Tevens is daar een grote opslag van leasewagens, waar ik die dag terecht kwam. Prima werk eigenlijk, leasebakken van a naar b rijden op het terrein. Alles gehad van Aygo tot Volvo XC90, maar niet echt speciale auto's helaas. Nog wel even gekwijld bij een Nissan GTR en een 370Z Nismo :P
  zaterdag 1 februari 2014 @ 11:13:59 #137
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136200024
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Zo, dat was dan m'n laatste werkdag voorlopig. Eindigde in Breda dus meteen even langs kantoor gegaan en tankpas ingeleverd.

Even een voorstelrondje gedaan. En ook meteen maar bedankt enzo. Ik betwijfel of ik weer ingezet word in september.
Was het wat op kantoor? En kun je niet als PC aan de gang in september, of lijkt je dat niks?
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 1 februari 2014 @ 11:16:39 #138
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136200088
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 10:58 schreef Sjouveur het volgende:
Gisteren heb ik de hele dag in de haven van Amsterdam gewerkt, waar Nissan en Infinity van de boot af komen. Tevens is daar een grote opslag van leasewagens, waar ik die dag terecht kwam. Prima werk eigenlijk, leasebakken van a naar b rijden op het terrein. Alles gehad van Aygo tot Volvo XC90, maar niet echt speciale auto's helaas. Nog wel even gekwijld bij een Nissan GTR en een 370Z Nismo :P
Lijkt me ook wel lachen om te doen, en zo'n GTR of 370Z Nismo is inderdaad mooi kwijlmateriaal :D
pi_136200219
Dat is mooi werk ja.

Al heb ik ook geenszins wat te klagen over de auto die ik maandag moet rijden :D

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136200704
Nog even een foto van gisteren:

100 was prima te doen. Alleen niet in z'n 6 want dan trilde de hele auto. In z'n 5 100 rijden was prima te doen, maar de 5 was bij 90 weer verrot: raar gierend geluid.
.
pi_136200835
Toen ik zo'n ding mee had ben ik gewoon lekker op de rechterbaan met 80 in het uur tussen de vrachtwagens maar huis gerold ^O^
pi_136200918
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:44 schreef BlackLining het volgende:
Toen ik zo'n ding mee had ben ik gewoon lekker op de rechterbaan met 80 in het uur tussen de vrachtwagens maar huis gerold ^O^
Dat heb ik op de A15 ook maar gedaan. Dat was een optocht van containertrucks vanuit Rotterdam; invoegen was al lastig tussen al die trucks met dit ding :D
.
pi_136201081
Kan je geen 130 met die dingen in zn 6 ?
Nee, toch niet
pi_136201221
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:53 schreef Solidberg het volgende:
Ik had een Nissan Cabstar. Kon 120 maar dan moest je wel alles zelf vasthouden zodat de handel niet uit elkaar trilt. Harder dan 100 zijn die dingen gewoon niet voor gemaakt. Die Cabstar was boven de 80 echt niet comfortabel meer.
pi_136201228
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:53 schreef Solidberg het volgende:
Jawel, ik heb even 120 gereden. 130 zat er ook nog wel in, maar met een beetje wind voelt dat al niet prettig meer. En je wordt gek van het lawaai.
.
pi_136202038
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:43 schreef Jorian29 het volgende:

[..]

Haha ik wil het eigenlijk niet zeggen maar dat is ook wat ik dacht. :') Ach ja, die goeie ouwe garde.. Topicje 28, 31, 36 en zo, toen nog met Maharbal, Mallet en de meute.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:13 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Was het wat op kantoor? En kun je niet als PC aan de gang in september, of lijkt je dat niks?
Ja, zag er wel gezellig uit. Ze zitten per 'afdeling' (hikers/pc) in een soort rondje met hun bureaus. Geen enkele man gezien daar trouwens. :P Maar wel gewoon leuk om even iedereen te ontmoeten.
Misschien inderdaad ook wel als PC verder, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer. Denk dat ik dan ook gewoon op zoek ga naar iets vasters en EW (als het lukt) gewoon sporadisch ernaast.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 01:29 schreef Babananana het volgende:

[..]

Jammer, of zijn jullie het chauffeuren inmiddels al een beetje zat?

Ik wil er nog niet aan denken te moeten stoppen met dit geweldige baantje. Ik ervaar het ook lang niet altijd echt als werk, eerder een soort voorrecht om weer een auto te proberen die ik nog niet eerder gehad heb. Tijdens het rijden een eigen beschrijving van de rijervaring geven aan jezelf en dit vergelijken met herinneringen van andere auto's.

Daar heb ik een ritje in de bus/trein wel voor over. En die paar keer dat je door de stromende regen heen bent gelopen om bij een koud winderig bushokje op een buurtbus staat te wachten die niet komt opdagen, kan je altijd nog aan het geld denken dat je staat te verdienen :P
Zeker niet zat, en ook zeker jammer om te stoppen. Alleen kan het nu even niet anders en er moet een keer een eind aan komen. Zijn ook allemaal goeie herinneringen, ook wat je zegt die wandeltochtjes door de regen op een verlaten industrieterrein. :D
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 12:56:03 #147
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136202664
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:32 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha ik wil het eigenlijk niet zeggen maar dat is ook wat ik dacht. :') Ach ja, die goeie ouwe garde.. Topicje 28, 31, 36 en zo, toen nog met Maharbal, Mallet en de meute.

[..]
Present vanaf nummer 15 :7 Met Obama, Enpe, en die gast die toen een Lancer Evo mee kreeg :D Oh, en dat was de tijd dat Studentchauffeur nog als twee woorden geschreven werd.. En we nog klantnamen mochten noemen.. Oh en Fleauris, die er zelf af en toe helemaal niks meer van snapte :D

quote:
Ja, zag er wel gezellig uit. Ze zitten per 'afdeling' (hikers/pc) in een soort rondje met hun bureaus. Geen enkele man gezien daar trouwens. :P Maar wel gewoon leuk om even iedereen te ontmoeten.
Misschien inderdaad ook wel als PC verder, maar dat zie ik tegen die tijd wel weer. Denk dat ik dan ook gewoon op zoek ga naar iets vasters en EW (als het lukt) gewoon sporadisch ernaast.

[..]

Dan is dat wel veranderd.. Laatste keer dat ik er was zaten ze met 4 tegenover elkaar, 2 aan 2.
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 1 februari 2014 @ 12:57:47 #148
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136202717
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:32 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ziet er echt uit als een kantoor, wat het eigenlijk ook wel is :P
Een parttime baantje met vaste tijden in de avond + EW lijkt me echt chill verdienen :)
pi_136202981
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:56 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Present vanaf nummer 15 :7 Met Obama, Enpe, en die gast die toen een Lancer Evo mee kreeg :D Oh, en dat was de tijd dat Studentchauffeur nog als twee woorden geschreven werd.. En we nog klantnamen mochten noemen.. Oh en Fleauris, die er zelf af en toe helemaal niks meer van snapte :D

[..]

Dan is dat wel veranderd.. Laatste keer dat ik er was zaten ze met 4 tegenover elkaar, 2 aan 2.
Jaaaaaa, die Evo ja. Gouden tijden!

Ging even op zoek naar mijn eerste post in het topic. Lekkere binnenkomer...

quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Godver.. ik als Easywayer, kreeg vandaag een mailtje van Mirjam dat ik een bekeuring heb van 79 euro. 116 gecorrigeerd waar je 100 mocht op de A2 bij Nieuwegein.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:17:22 #150
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136203205
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:08 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Jaaaaaa, die Evo ja. Gouden tijden!

Ging even op zoek naar mijn eerste post in het topic. Lekkere binnenkomer...

[..]

Hehe, die grap had je nu 128 euro gekost... :')

Mijn eerste post daar was iets van of je écht helemaal naar Breda moest voor de sollicitatie :')

Heb die Evo nog even opgezocht:

Dé tering...
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')