Eindelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:45 schreef Kiprollade het volgende:
Jeeeeeej, spoedje
Capelle a/d IJssel - Vianen in een Toyota Auris, dat is dan wel wat minder, maar ach.
Ah, dè waerde gij dusquote:
Dat zit er best dik in jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
BlackLining kom ik nog wel ooit tegen in Waalwijk denk ik.
Mwoa, heb de normale uitvoering liever. Toch iets meer een bommetje.quote:
Daarom gebruik ik deze:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:26 schreef BlackLining het volgende:
Wat een nutteloze techniek zit tegenwoordig toch sommige auto's zeg
Deze Mégane was al heel de weg aan het piepen en janken om de gordel. Ik heb die gewoon om. Duurde even voordat ik er achter kwam dat hij mijn tas die op de bijrijdersstoel lag, aanzag als passagier zonder gordel![]()
Tas even op de grond en het was klaar met het gezeik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simpele seat belt jammer die je insteekt. Dan denkt de boordcomputer dat de gordel wel gebruikt wordt en heb je ook geen irritant gepiep.#26 || Luciano da Silva
Dat is schrikken inderdaad. Raar dat mensen die met zo'n groot voertuig rijden niet doorhebben wat voor schade ze aankunnen richten als ze niet uitkijken...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:51 schreef Sarasi het volgende:
Onderweg naar Utrecht heb ik de schrik van mijn leven gehad. Ik was net begonnen een oplegger in te halen, hele stuk weg voor die man was leeg, maar op de vluchtstrook stonden twee auto's stil, een eindje verderop. Als ik met m'n neus naast zijn kont zit, zwenkt hij uit naar links.Ik vol op de rem, zo ver mogelijk uitgeweken naar links. Komt hij er blijkbaar halverwege ook achter dat er echt geen reden was voor hem om van baan te wisselen en dat hij mij aan het pletten was, want hij ging weer naar rechts. Eigenlijk had ik even flink moeten toeteren natuurlijk, maar ik was een beetje boel geschrokken.
![]()
Verder reed de Mini heeeeeerlijk!Geweldige auto, echt. Heb 'm nog even op de 'women only' parkeerplaats van de Haje gezet om wat foto's te maken.
Alsof die vrachtwagenchauffeurs dat niet weten...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef Babananana het volgende:
[..]
Dat is schrikken inderdaad. Raar dat mensen die met zo'n groot voertuig rijden niet doorhebben wat voor schade ze aankunnen richten als ze niet uitkijken...
Straks nog een ritje Tilburg-Panningen (bij Venlo) in een C1. Lekker voor de uurtjes zo vlak voor het weekend, dat wel. Maar een C1 houdt niet zo van 130km/h, weet ik uit ervaring.
Lol bizar die fabia combi! Ik zit nu dat stuk over versnellingsbakverhoudingen te lezen en die combi zou 280 moeten kunnen halen, mits(quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Mwoa, heb de normale uitvoering liever. Toch iets meer een bommetje.
[ afbeelding ]
Doe mij die maar. Verlagingssetje, beetje chiptuning en wat ander gekloot. Kan het nu niet vinden, maar op SkodaForum is er eentje met 250pk inmiddels.
Ook een 1.9 TDI Combi met 251pk![]()
http://www.skodaforum.nl/(...)251-pk-481-nm.15531/
Heerlijke wolf in schaapskleren
Ze weten het wel, neem ik aan, maar hij zal wel even niet goed hebben opgelet of de situatie niet helemaal door hebben gehad met de auto's op de vluchtstrook ofzo. Maar ik leef nog.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef Babananana het volgende:
[..]
Dat is schrikken inderdaad. Raar dat mensen die met zo'n groot voertuig rijden niet doorhebben wat voor schade ze aankunnen richten als ze niet uitkijken...
Straks nog een ritje Tilburg-Panningen (bij Venlo) in een C1. Lekker voor de uurtjes zo vlak voor het weekend, dat wel. Maar een C1 houdt niet zo van 130km/h, weet ik uit ervaring.
Ik zat ook echt te kijken van 'wat is deze'. Maar goed, je moet maar net de tijd, zin en geld hebben om dat allemaal in een Fabia te willen pompen. Anyway, 251pk zou genoeg moeten zijn voor een 280, mja dan trilt dat hok wel uit elkaar vrees ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:41 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Lol bizar die fabia combi! Ik zit nu dat stuk over versnellingsbakverhoudingen te lezen en die combi zou 280 moeten kunnen halen, mits() het motorvermogen genoeg is uiteraard..
Swifterbant?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ze weten het wel, neem ik aan, maar hij zal wel even niet goed hebben opgelet of de situatie niet helemaal door hebben gehad met de auto's op de vluchtstrook ofzo. Maar ik leef nog.![]()
Nu in de trein, net nog gebeld door AR of ik nog voor Zwolle zat (ja) en of ik dan nog even een ritje van Zwolle naar een of ander veeg dorpje in Flevoland wilde doen. Graag, maar ik had net met mijn ouders afgesproken dat ik om vijf uur thuis zou zijn ivm visite. Jammer!
Nee, gelukkig niet. Ik ben daar ooit geweest bij een studiegenote, maar dat is dus echt 3x niks he. Dat OV schijnt ook al niet zo leuk te zijn..quote:
Ik heb dus echt geen idee waar dat ligt. Blijkbaar in de buurt van Dronten, maar dat weet ik ook niet zo goed te liggen eigenlijk. Hij dacht niet dat ik vijf uur nog zou halen, dus jammer. Anders was het wel ideaal geweest.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik ben daar ooit geweest bij een studiegenote, maar dat is dus echt 3x niks he. Dat OV schijnt ook al niet zo leuk te zijn..
Ja beetje tegen de Noord-Oostpolder aan. Maar net in dat grote stuk. Eh, hoe zeg je dat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb dus echt geen idee waar dat ligt he. Blijkbaar in de buurt van Dronten, maar dat weet ik ook niet zo goed te liggen eigenlijk. Hij dacht niet dat ik vijf uur nog zou halen, dus jammer. Anders was het wel ideaal geweest.
Holy shit, die combiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Mwoa, heb de normale uitvoering liever. Toch iets meer een bommetje.
[ afbeelding ]
Doe mij die maar. Verlagingssetje, beetje chiptuning en wat ander gekloot. Kan het nu niet vinden, maar op SkodaForum is er eentje met 250pk inmiddels.
Ook een 1.9 TDI Combi met 251pk![]()
http://www.skodaforum.nl/(...)251-pk-481-nm.15531/
Heerlijke wolf in schaapskleren
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:19 schreef Kiprollade het volgende:
Net een Aruis hybridegebeuren gereden. Rij ik weg, maakt 'ie best veel toeren, dus ik maar afvragen wanneer die naar de volgende versnelling ging. Bleek het gewoon variomatic te zijn (dom, dom)
Ik ben sowieso al meer van de handbak, lekker zelf bepalen wanneer je doorschakelt. Al is bij een automaat de kickdown ook altijd wel leukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:02 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Herkenbaar.Een keer zo'n CVT gehad in een Quashqai, maar ben daar echt geen fan van. Liever een DSG of gewoon een handbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |