abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 februari 2014 @ 13:00:28 #251
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136280957
quote:
12s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Bocaccio is ook een absolute aanrader, in de Steentilstraat. Goddelijke antipasti! :D Waarom doe je niet aan Valentijnsdag? Wat is dat voor anarchistische houding? }:| Is toch leuk, bloemen en chocolade en kusjes en verrassingen en uit eten! O+
Heb der twee weken geleden al meegenomen naar Brugge en Antwerpen. Oh, en zelf doet het haar ook niks, dat valentijnsdag. Alsof je op die dag moet laten zien dat je om elkaar geeft. Net zoiets als kerst. Zulke dingen moet je het hele jaar door laten blijken, niet op die momenten dat het je uitkomt.
#26 || Luciano da Silva
pi_136281071
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:52 schreef Fiorano het volgende:
Ik sta nu de hele dag ergens toegangkaartjes te bliepen. Wel een dagje van 16u a ¤15 pu. Kan ik weer even m'n bankrekening spekken
Da's mooi zeg, waar heb je dat geregeld?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136281144
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:00 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Heb der twee weken geleden al meegenomen naar Brugge en Antwerpen. Oh, en zelf doet het haar ook niks, dat valentijnsdag. Alsof je op die dag moet laten zien dat je om elkaar geeft. Net zoiets als kerst. Zulke dingen moet je het hele jaar door laten blijken, niet op die momenten dat het je uitkomt.
Dat je op Valentijnsdag een beetje extra zoetsappig en klef doet is toch gewoon leuk voor een keertje. :P Ik hoef echt niet elke week bloemen, chocolade of een etentje, maar voor een keer vind ik het geweldig. En Valentijnsdag is gewoon leuk omdat het dan een beetje koud is buiten, er lopen overal verliefde stelletjes en ondernemers doen ook net even dat extra beetje voor de sfeer.

Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk. :)
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 3 februari 2014 @ 13:10:59 #254
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136281299
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

ondernemers doen ook net even dat extra beetje voor de sfeer.

Ondernemers doen het niet voor de sfeer, ondernemers doen het omdat ze weten dat Henk en Ingrid toch wel betalen vanwege de naam die Valentijnsdag heeft. De enige reden dat ze mee doen is omdat de commercieel gezien een enorme slag slaan. Iedere dag van het jaar is een roos ¤1 - 1,50, maar op Valentijnsdag ¤4.
#26 || Luciano da Silva
pi_136281713
Hallo, ik ben Ingrid en ik ben gelukkig. :D
pi_136281756
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:20 schreef Sarasi het volgende:
Hallo, ik ben Ingrid en ik ben gelukkig. :D
Ik denk eigenlijk dat jij Sara heet.
pi_136282295
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat jij Sara heet.
Wel in al mijn pokémon spelletjes. :P
pi_136282668
Morgen uitslapen _O_ geen instructie de eerste 2 uren.

Moet wel opdagen voor een college van dr. Aart Blokhuis, namelijk Lineaire Algebra II. Die kerel heeft de neiging om aan alles floepjes en flapjes te verbinden. *)

quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wel in al mijn pokémon spelletjes. :P
oO<

Het betreft hier trouwens een 100pk Transit.

Tevens, woensdag mag m'n wagen de brug op voor de pre-APK door vaders. En dan een dezer weken naar de garage voor de real deal en dan kunnen we weer een jaartje vooruit. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 13:44:55 ]
pi_136282983
Ik zit eigenlijk te wachten op de eerste Opel Ampera die verplaatst moet worden. Ben benieuwd hoe dat rijdt. Die hybride Insignia is best een leuke wagen al.

Alleen weet ik uit eigen ervaring dat elektra niet het sterkste punt is van Opel, dus een volledig elektrische auto uit die stal is wel wat onheilspellend :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 3 februari 2014 @ 14:05:05 #260
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136283754
Vraag RTS91. Die heeft de Ampera al eens gereden.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 3 februari 2014 @ 14:06:07 #261
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136283787
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's mooi zeg, waar heb je dat geregeld?
Via m'n oude stage ghe ghe
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 3 februari 2014 @ 14:09:56 #262
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136283951
Ik moet de nieuwe ronde vaccinatierijden nog afzeggen :'( Ga ik echt niet redden met mijn studie deze periode :'(
#26 || Luciano da Silva
pi_136284025
quote:
8s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet de nieuwe ronde vaccinatierijden nog afzeggen :'( Ga ik echt niet redden met mijn studie deze periode :'(
Balen. :( Zo druk dan? En is die ronde zoveel werk?
  maandag 3 februari 2014 @ 14:38:54 #264
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136285167
Nou ja, het is minimaal 3 dagen per week. Plus mijn huidige werk 1 dag in de week. Komende donderdag heb ik tentamen en als ik die haal, wat ik natuurlijk doe, dan moet ik gelijk volle bak verder met een vol programma. Dus tja. dan is het beter van niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_136285739
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op de eerste Opel Ampera die verplaatst moet worden. Ben benieuwd hoe dat rijdt. Die hybride Insignia is best een leuke wagen al.

Alleen weet ik uit eigen ervaring dat elektra niet het sterkste punt is van Opel, dus een volledig elektrische auto uit die stal is wel wat onheilspellend :')
Heb die vandaag gereden, rijd wel erg vlot maar dat ding is toch wel erg lelijk, ook van binnen.
Knop om tankdop mee te openen hebben ze ook extra moeite gedaan om die te verstoppen.
Gelukkig had ik wel een Franse instructieboek in de auto :')
Nee, toch niet
pi_136286064
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:51 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Heb die vandaag gereden, rijd wel erg vlot maar dat ding is toch wel erg lelijk, ook van binnen.
Knop om tankdop mee te openen hebben ze ook extra moeite gedaan om die te verstoppen.
Gelukkig had ik wel een Franse instructieboek in de auto :')
:') zoiets heb ik nu in de Superb ook. Staat nog in het Zweeds :') gelukkig is de boordcomputer gewoon weer van VAG dus die kan ik onderhand blind bedienen. Overigens vind ik die Ampera in ieder geval van buiten best een mooie wagen :@

Al kan ie niet tippen aan wat ik nu mee heb natuurlijk. Man man man wat is dit een vette bak _O_ en het rijdt goddelijk

pi_136288597
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 09:58 schreef BlackLining het volgende:

Als daar moet zijn loop ik terug naar de snelweg, daar zit op de oprit van de snelweg aan de Mac kant een bushalte, die bus gaat recht naar Utrecht CS. Weet alleen zo snel even niet welke lijn dat is. 81 staat me vaag bij, maar dat moet je ff goed controleren.
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Juist wel! Dus terug naar de snelweg.
Fuck, ik had fok nog gecheckt maar deze niet gelezen. Anyway, ik was toch net te laat voor die bus. Ben naar Blommendaal gelopen, viel wel mee. De hikers vlogen trouwens alle kanten op, stuk of 10 gezien die alle kanten op gingen :9
pi_136288780
Administratie belde net, vonden dat ik vrijdag een uur te lang in het OV gezeten had vanuit een kutgehucht in Limburg naar huis. In 9292 werd gebruik gemaakt van een belbus, maar dat staat helemaal niet aangegeven in 9292, kwam ik pas ter plekke achter. Toen dus maar de gewone bus naar Roermond genomen (+45min en even wachten bij de halte), en vanaf daar de trein.
Toen ze net belden werd ik een beetje overdonderd, en flapte eruit dat ik het niet goed gezien had. Maar het staat dus helemaal niet in 9292, dat het een belbus is die je moet aanvragen. Gewoon lijn 65. :?

Toen ik beloofde voortaan beter op te letten vonden ze het wel weer goed. :{
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_136289372
Altijd wel chill bij de militairen. Kwam zelfs zonder pasje binnen.
pi_136290210
Touran net in Meerkerk afgeleverd, zijn iig nog wel open om 16:45 . Wat een kutnavigatie had dat ding, Kenwood apparaat. Ding stuurde me gewoon in rondjes :r
Nu nog 3 uur met het OV ;(

En BlackLining, heb je die achterkant van die Ampera wel gezien? Dat is gewoon een dikke reet
Nee, toch niet
  maandag 3 februari 2014 @ 17:29:23 #271
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_136291699
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:53 schreef Solidberg het volgende:

En BlackLining, heb je die achterkant van die Ampera wel gezien? Dat is gewoon een dikke reet
_O-

Vandaag weer in de haven van Amsterdam gewerkt. Ik ben daar trouwens diverse hikers van AR tegengekomen die of een auto kwamen ophalen, of net als mij op locatie gingen werken. Toch geen Fok!ers, of wel?
pi_136293101
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:29 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

_O-

Vandaag weer in de haven van Amsterdam gewerkt. Ik ben daar trouwens diverse hikers van AR tegengekomen die of een auto kwamen ophalen, of net als mij op locatie gingen werken. Toch geen Fok!ers, of wel?
Nee, kutlocatie is dat. Wel vaak gloednieuwe bakken daar toch? :P

Net nog een AR senior gesproken uit Leeuwarden. Zullen niet veel hikers uit de categorie studenten zitten.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 18:09:12 ]
  maandag 3 februari 2014 @ 18:26:50 #273
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_136293769
Prima locatie en prima werk, gewoon een beetje autootjes van a naar b rijden de hele dag. En er zit genoeg leuk spul tussen (snelle Nissans, Range Rovers, dikke Volvo's etc, etc.). Een groot deel is inderdaad gloednieuw. De nieuwe Qashqai komt daar nu ook binnen, mooie bak.
pi_136294587
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:26 schreef Sjouveur het volgende:
Prima locatie en prima werk, gewoon een beetje autootjes van a naar b rijden de hele dag. En er zit genoeg leuk spul tussen (snelle Nissans, Range Rovers, dikke Volvo's etc, etc.). Een groot deel is inderdaad gloednieuw. De nieuwe Qashqai komt daar nu ook binnen, mooie bak.
Moet je er morgen ook werken? Ik moet er morgen weer eens een auto heen brengen.
pi_136294733
quote:
Ik vind die oude Qashqai echt een rukbak. Ziet er best redelijk uit, maar rijdt echt waardeloos vind ik. Zowel de 1.6, de 2.0 en de diesel :P
pi_136296380
-

[ Bericht 100% gewijzigd door TommieAH op 03-02-2014 19:28:13 (Foutje!) ]
pi_136296517
quote:
Meh, ik vind het maar een kuteind lopen.
pi_136296699
Man man man wat een dag :+

Eerst de Superb, werkelijk een geniale wagen. Comfortabel, snel, stevig op de weg _O_ had ik hem in Waalwijk staan, was ik zo handig om mijn map met papieren even op het dak van de wagen te leggen. Één dikke windvlaag en BlackLining kon papiertjes gaan vangen op het wagenpark :D Daardoor iets achter op planning, denk ik net de buurtbus te gaan missen.

Ben de poort bij M nog niet uit, gaat de telefoon. Gino van AR. Of ik nog een ritje wilde doen van Waalwijk naar Helmond. Althans dat dacht ik. Prima, want dat zou niet veel langer duren dan op de buurtbus wachten, en ik wilde toch wel snel naar huis. En ik blij, want dan hoef ik niet met die klote buurtbus :D hij lachen, opdracht op de mail een terug naar binnen. Rij ik bij Den Bosch, wil ik het adres opzoeken voor de navigatie. Blijkt het geen Helmond maar fucking Hengelo te zijn :X daar ging mijn planning :')

Auto toch maar afgeleverd, aardige vent heeft me nog even in Wijchen op het station afgezet. Scheelt mij weer twee uur reistijd :+ _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door BlackLining op 03-02-2014 19:51:11 ]
pi_136296858
Hoe kom je vanuit Hengelo in Wijchen terecht?
pi_136296866
Inb4 Joppie die kapotgeilt op de Skoda Superb,

En dit:

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef Panthera. het volgende:
Stiekem nog wel een grafeind.

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2014 19:36:49 ]
pi_136297081
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef Panthera. het volgende:
Ik wilde het ook net vragen ja. Daar zit wel een heel eind tussen.
pi_136297617
Dat was een man die werkt in Hengelo, en woont in een dorpje iets onder Wijchen.. Mijn ding zou het ook niet zijn. Hij was dan ook niet zo blij dat zijn nieuwe leasebak een Golf 1.4 TDI Slowmotion was :+

Maar hij zat op zijn werk te wachten op die auto, daarmee zou hij naar huis rijden. Dus ik mocht wel meerijden ^O^ Relaxt wel van die man, het is al zo'n klotestuk, laat staan met het OV..

Edit: dat was dus gewoon de CP hea, ik heb niet staan liften ofzo :')

[ Bericht 7% gewijzigd door BlackLining op 03-02-2014 19:55:42 ]
pi_136297913
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:50 schreef BlackLining het volgende:
Dat was een man die werkt in Hengelo, en woont in een dorpje iets onder Wijchen.. Mijn ding zou het ook niet zijn. Hij was dan ook niet zo blij dat zijn nieuwe leasebak een Golf 1.4 TDI Slowmotion was :+

Maar hij zat op zijn werk te wachten op die auto, daarmee zou hij naar huis rijden. Dus ik mocht wel meerijden ^O^ aardige vent, het is al zo'n klotestuk, laat staan met het OV..

Edit: dat was dus gewoon de CP hea, ik heb niet staan liften ofzo :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136298250
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel keiharde fraude.
pi_136298503
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is wel keiharde fraude.
Zal wel meevallen toch? Heb mij vaak zat 's ochtends door m'n pa laten wegbrengen en dan ov-tijd doorgegeven.

Staat wel weer tegenover dat ik altijd braaf vanaf en tot het station schreef, terwijl ik daar 20 minuten vandaan woon en dus eigenlijk 40 minuten per dag onbetaald aan het werk was.
pi_136298508
Mwa, ik zie het nog wel gebeuren dat je op gegeven moment een keer een uitdraai moet laten zien van de gegevens op je OV kaart.. Wordt nu allemaal bijgehouden natuurlijk.

Ach, ben al lang blij dat ik mijn afspraak zo nog kan halen ondanks dat ik Helmond en Hengelo dit elkaar haalde. En nu kan ik vandaag 8 uur schrijven in plaats van 3 :)
pi_136298678
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zal wel meevallen toch? Heb mij vaak zat 's ochtends door m'n pa laten wegbrengen en dan ov-tijd doorgegeven.

Staat wel weer tegenover dat ik altijd braaf vanaf en tot het station schreef, terwijl ik daar 20 minuten vandaan woon en dus eigenlijk 40 minuten per dag onbetaald aan het werk was.
Bij Easyway moet dat ook. Bij Autoreset niet, maar daar heb je weer dat je het eerste half uur niet betaald krijgt. Dus als ik 15 minuten naar de vogelkooi moet rollen heb ik dat liever dan dat ik 4,5 uur naar Borger moet reizen voor zo'n Caddy. *)

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik zie het nog wel gebeuren dat je op gegeven moment een keer een uitdraai moet laten zien van de gegevens op je OV kaart.. Wordt nu allemaal bijgehouden natuurlijk.

Ach, ben al lang blij dat ik mijn afspraak zo nog kan halen ondanks dat ik Helmond en Hengelo dit elkaar haalde. En nu kan ik vandaag 8 uur schrijven in plaats van 3 :)
En dit. Straks ben je genaaid en heb je niks meer. Als je dan al wat fraude pleegt, zorg er dan voor dat het niet op een publiek forum staat waar Easyway en Autoreset ongetwijfeld van op de hoogte zijn.

Ik vul eigenlijk altijd alles eerlijk in. De enige uitzondering is dat ik wel eens vanaf station Eindhoven doorrol naar Deurne. Dan reken ik vanaf het moment van aankomst op Eindhoven Centraal er 20 minuten bij en dat is dan mijn eindtijd.
pi_136298806
Voor mij morgen in ieder geval nog een lekker lange werkdag:

Nijmegen-Amsterdam in een Astra (naar die grote in de haven)
Amsterdam-Breukelen in een Polo
En nog Breukelen-Jorwert, één of ander dorp in Friesland, in een vrij nieuwe Mégane

Dat wordt dus minimaal 11 a 12 uur schrijven morgen, lekker! En ik had nog geluk, werd in de pauze van een hoorcollege gebeld, net een minuut voordat het college weer werd hervat. Prima!
pi_136299073
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:13 schreef Ordinateur het volgende:
Voor mij morgen in ieder geval nog een lekker lange werkdag:

Nijmegen-Amsterdam in een Astra (naar die grote in de haven)
Amsterdam-Breukelen in een Polo
En nog Breukelen-Jorwert, één of ander dorp in Friesland, in een vrij nieuwe Mégane

Dat wordt dus minimaal 11 a 12 uur schrijven morgen, lekker! En ik had nog geluk, werd in de pauze van een hoorcollege gebeld, net een minuut voordat het college weer werd hervat. Prima!
Wissel in Amsterdam?
pi_136300246
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wissel in Amsterdam?
Nee dat niet, uurtje OV tussen de adressen. Dat wordt dus een stuk naar de bushalte lopen daar bedoel je denk ik?

Breukelen uiteraard wel een wissel, en tevens de eerste keer in ongeveer 150 ritten dat ik Friesland ga betreden@
pi_136300288
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:13 schreef Ordinateur het volgende:
Sterkte :')

Ik kom uit Friesland, en weet wat voor klote gat Jorwert is :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_136300408
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Nee dat niet, uurtje OV tussen de adressen. Dat wordt dus een stuk naar de bushalte lopen daar bedoel je denk ik?

Breukelen uiteraard wel een wissel, en tevens de eerste keer in ongeveer 150 ritten dat ik Friesland ga betreden@
Knooppunt Joure, de enige keer dat ik voor Autoreset in Friesland ben geweest. Eindhoven - Groningen - Amsterdam in resp. een Audi A6 en een Alfa Mito.

Ik ken echt nog veel te veel ritten uit m'n hoofd. :')
pi_136300647
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef trolley het volgende:

[..]

Sterkte :')

Ik kom uit Friesland, en weet wat voor klote gat Jorwert is :')
Ik vreesde ook het ergste, maar het valt wel mee. Op een kwartiertje lopen is een bushalte waar eens in het uur een bus komt die rechtstreeks naar Leeuwarden gaat. Het afleveren een beetje timen dus, dat ik niet 59 minuten op de bus hoef te wachten.

Hopen op een lift kan natuurlijk ook, maar schiet nu niet echt op denk ik. Die bushalte is toch niet zo heel ver en naar Leeuwarden is juist weer te ver.
pi_136300789
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:48 schreef Ordinateur het volgende:
Ik vreesde ook het ergste, maar het valt wel mee. Op een kwartiertje lopen is een bushalte waar eens in het uur een bus komt die rechtstreeks naar Leeuwarden gaat. Het afleveren een beetje timen dus, dat ik niet 59 minuten op de bus hoef te wachten.

Dat valt enigszins mee dan inderdaad. Ik time ook altijd qua OV planning. Als ik volgens navi ergens om xx.30 ben, en de eerstvolgende aansluiting gaat om xx.50 stop ik onderweg ergens een kwartiertje. Ik wacht liever onderweg, eventueel met koffie, dan bij een bushalte.
pi_136300864
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:51 schreef trolley het volgende:

[..]

Dat valt enigszins mee dan inderdaad. Ik time ook altijd qua OV planning. Als ik volgens navi ergens om xx.30 ben, en de eerstvolgende aansluiting gaat om xx.50 stop ik onderweg ergens een kwartiertje. Ik wacht liever onderweg, eventueel met koffie, dan bij een bushalte.
Ik doe eerst A dan B. Dus als ik een wagen afgeleverd heb ga ik pas eens kijken hoe ik thuis kom. Goed, alleen in Waalwijk ben ik gaan timen in die ellendige zooi daar. Zeker als de wind verkeerd staat wil je daar geen half uur zitten.
pi_136300897
Was 3 kwartier te laat op m'n eerste adres, dankzij de planning van EW zat ik lekker hele dag te stressen :P Wel goed voor de lijn, niks gegeten en beetje water wat nog in mn fles zat gedronken :P
Nee, toch niet
  maandag 3 februari 2014 @ 20:53:32 #297
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136300903
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:36 schreef Amoeba het volgende:
Inb4 Joppie die kapotgeilt op de Skoda Superb,

Superb is altijd goed, oogt wel als een basismodel though.

Doe mij deze maar. Een 1.8 TSI is dikke prima.

#26 || Luciano da Silva
  maandag 3 februari 2014 @ 20:54:31 #298
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136300956
Enige wat ik altijd timede was Breda, met die ellendige busverbinding. Meerkerk kon me niet boeien, behalve op maandag want dan was de patatzaak dicht :9
#26 || Luciano da Silva
pi_136301175
Ik mag graag timen. Ik vind het dan ook prettig om van tevoren globaal te weten hoe de OV verbinding is op het afleveradres, zodat ik mij daar enigszins op kan voorbereiden. Werkt persoonlijk ook prettiger vind ik, omdat je dan nooit extreem lang hoeft te wachten op aansluitend vervoer. Bovendien weet je dan ook wanneer je lekker rustig kunt cruisen, of wanneer je flitsmeister aan moet zetten en een beetje gas bij te geven. :')

Noem het maar een lichte vorm van autisme :P
pi_136301269
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Superb is altijd goed, oogt wel als een basismodel though.

Doe mij deze maar. Een 1.8 TSI is dikke prima.

[ afbeelding ]
Ik vind 't ook wel een mooie bak. Maar dan wel deze :P

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')