Ja, dus als hij met 1 iemand anders zat dan zat de mol niet in het groepje van 3 maar in een groepje van 2quote:
Daar ga je johannes, was leuk je gekend te hebben. We zullen je nooit, nooit, vergeten.quote:
Hm, straks nog even kijken wat de vraag precies was danquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dus als hij met 1 iemand anders zat dan zat de mol niet in het groepje van 3 maar in een groepje van 2En dus stemde Tygo niet op zichzelf, want hij zat in een groepje van 3
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Zaktabak het volgende:
Ik heb de hele uitzending naar dit topic gezocht godverdomme
zoeken op wie is de mol fok forumquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Zaktabak het volgende:
Hij was hier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Zaktabak het volgende:
Dit topic is heel naar weggestopt, en hij hoort niet waar hij hoort te staan....quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]![]()
Kijk gewoon bij actieve topics dan
Wordt gelukkig pas in de laatste aflevering bekend gemaakt.quote:
Dan stop ik ook met kijkenquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar ga je johannes, was leuk je gekend te hebben. We zullen je nooit, nooit, vergeten.
Volgende week post ik wel een link in de KLB-SC.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Zaktabak het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, straks nog even kijken wat de vraag precies was dan.
DM me gewoonquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgende week post ik wel een link in de KLB-SC.
Als de mol bekend is was dat de laatste aflevering en is het seizoen afquote:
hij hoort niet waar hij hoort?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit topic is heel naar weggestopt, en hij hoort niet waar hij hoort te staan....
Gelukkig hebben we de foto nog.quote:
Ik dacht dat ze bedoelde dat ze dan nooit meer gaat kijken, ook geen volgende seizoenenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als de mol bekend is was dat de laatste aflevering en is het seizoen af
Als ik zo terug lees is er ook geklooid met de reeks en dat hij in RLS staat ipv het WIDM subforum enz.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
hij hoort niet waar hij hoort?
Hahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Rockiejj het volgende:
Floortje Dressing zometeen!
[ afbeelding ]
idd, wie denkt er bij WIDM aan soaps en streams? ik heb deze topics geloof ik ook via google gevonden...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit topic is heel naar weggestopt, en hij hoort niet waar hij hoort te staan....
Ja dat zeggen ze allemaal, en eind december gaat het toch weer kriebelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bedoelde dat ze dan nooit meer gaat kijken, ook geen volgende seizoenen
mol zit in rls...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als ik zo terug lees is er ook geklooid met de reeks en dat hij in RLS staat ipv het WIDM subforum enz.
Ik kijk nu eigenlijk alleen vanwege de mooie beelden. Ik beschouw het als een wekelijkse natuurdocumentairequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal, en eind december gaat het toch weer kriebelen
Zo gaat het bij mij met 3fm en radio 2 in decemberquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd. Zo slecht als Annemarie Jung zal het wel niet zijn. Als JW de mol is heeft hij tenminste zelf een paar keer actie ondernomen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik al 3 jaar..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij met 3fm en radio 2 in decemberAl denk ik dat ik dit jaar SR wel echt minder ga volgen.
Maar SR is dit jaar in Haarlemquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij met 3fm en radio 2 in decemberAl denk ik dat ik dit jaar SR wel echt minder ga volgen.
Ja dat gaat een beetje het issue worden. Al ben ik ook niet in Liwwadde geweest.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar SR is dit jaar in Haarlem
Ja dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kijk nu eigenlijk alleen vanwege de mooie beelden. Ik beschouw het als een wekelijkse natuurdocumentaire
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het kan altijd alleen maar beter!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd. Zo slecht als Annemarie Jung zal het wel niet zijn. Als JW de mol is heeft hij tenminste zelf een paar keer actie ondernomen.
Wilde je er heen gaan dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat gaat een beetje het issue worden. Al ben ik ook niet in Liwwadde geweest.
Naar Haarlem. Kan is wel aanwezig, zeg maarquote:
Is de MolTalk nog terug te zien op youtube? Ik kan het hier niet ontvangen, maar dit weekend ben ik in Nederland.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef Gramulanion het volgende:
RLS / [WIDM] MolTalk - Jan vindt veel dingen BRIL-JANT #2 RLS / [WIDM] MolTalk - Jan vindt veel dingen BRIL-JANT #2 RLS / [WIDM] MolTalk - Jan vindt veel dingen BRIL-JANT #2 RLS / [WIDM] MolTalk - Jan vindt veel dingen BRIL-JANT #2 RLS / [WIDM] MolTalk - Jan vindt veel dingen BRIL-JANT #2
Ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is de MolTalk nog terug te zien op youtube? Ik kan het hier niet ontvangen, maar dit weekend ben ik in Nederland.
ditquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:34 schreef PicoMMP het volgende:
Als Tygo er volgende week uitgaat stop ik met kijken
Volgens mij hebben ze ook maar twee opdrachten gedaan vandaag. Ik heb er voor mijn gevoel één gemistquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef DaMart het volgende:
Volgende week misschien toch maar kijken zonder laptop in de buurt. Heb het idee dat ik veel te veel mis ondertussen.
Het waren er echt driequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook maar twee opdrachten gedaan vandaag. Ik heb er voor mijn gevoel één gemist
Gewoon 1keer live zien en hier mee doen, en dan nog eens op je gemakje terugkijkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Felagund het volgende:
Jennifer mag er leuk uit zien, maar als kandidate zal ik haar niet heel erg missen. Dan liever kandidaten als Sofie en Tygo.
Je had die boeddha's, die bootjes en die snake kerkquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook maar twee opdrachten gedaan vandaag. Ik heb er voor mijn gevoel één gemist
Nee, gewoon volgende week. Daarna wel pauze tijdens de OS.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
Wanneer is nou de volgende aflevering?Moeten we nu 3 weken wachten?
Ow jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had die boeddha's, die bootjes en die snake kerk
OWSquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
Oké dus we kunnen ons er nog een weekje op voorbereidenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, gewoon volgende week. Daarna wel pauze tijdens de OS.
OWS is heel gezellig Ess, gewoon volgenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké dus we kunnen ons er nog een weekje op voorbereiden
Jamaar dan moeten we 3 hele weken wachten op de volgende aflevering ipv 1 weekquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OWS is heel gezellig Ess, gewoon volgen
Ach dan kan ik OWS beter volgenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar dan moeten we 3 hele weken wachten op de volgende aflevering ipv 1 week
Zend het dan gewoon uit tijdens de dweilpauzes in plaats van dat geouwehoer over schaatsen. In de tijd dat Erben Wennemars 1 zin heeft afgerond kun je een heel seizoen Wie is de Mol uitzenden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik blijf dat een slechte prioriteitenstelling vinden. Dan zenden ze die OS maar op een andere zender uit of zo, maar van WIDM blijven ze afquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat het seizoen zo langer duurt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik blijf dat een slechte prioriteitenstelling vinden. Dan zenden ze die OS maar op een andere zender uit of zo, maar van WIDM blijven ze af.
Ik heb niks met sportquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat het seizoen zo langer duurt.
Ik vind het wel fijn, OWS zie ik ook graag.
Wat ik ook al eerder al zei inderdaad. Ze weten toch al van te voren dat nu Wie is de Mol bezig is? Ze plannen die OS er maar lekker omheenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik blijf dat een slechte prioriteitenstelling vinden. Dan zenden ze die OS maar op een andere zender uit of zo, maar van WIDM blijven ze af.
Daar hebben ze hele handige dingen voor uitgevonden, hd recorders en interactieve televisie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn, OWS zie ik ook graag.
Dat dus. En anders gewoon een samenvatting van die OS ná WIDM. Gewoon prioriteiten stellen dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ik ook al eerder al zei inderdaad. Ze weten toch al van te voren dat nu Wie is de Mol bezig is? Ze plannen die OS er maar lekker omheen
OWS moet constante coverage zijn, dus er moeten sowieso programma's voor wijken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. En anders gewoon een samenvatting van die OS ná WIDM. Gewoon prioriteiten stellen dus.
Maar doe dan wat op NL2 of NL3 of zo... niet het beste programma van de publieke omroepenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OWS moet constante coverage zijn, dus er moeten sowieso programma's voor wijken.
Is niet voor niets dat ze dat zo doen hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar doe dan wat op NL2 of NL3 of zo... niet het beste programma van de publieke omroepen.
Mja, ik vind het stomquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is niet voor niets dat ze dat zo doen hoor.
Dat gaat ook weer wat ver hé.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. En anders gewoon een samenvatting van die OS ná WIDM. Gewoon prioriteiten stellen dus.
Een team bestaat toch nooit uit 1quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:23 schreef DaMart het volgende:
Dit was trouwens de testvraag van Tygo waar ik het over had:
[ afbeelding ]
Je kunt hem zo interpreteren dat er een eenmansteam was, en dat was Tygo dus.
Tygo telt qua activiteit toch al voor 3quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Een team bestaat toch nooit uit 1
Wat JaleesaJoia zegt. Sowieso interpreteer ik deze vraag zo dat het of om een duo gaat of om een trio.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:23 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan. Maar het blijft natuurlijk WIDM... niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat JaleesaJoia zegt. Sowieso interpreteer ik deze vraag zo dat het of om een duo gaat of om een trio.
Volgende week ook en dan twee weken wachten dus de 27ste weerquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:39 schreef essnhills het volgende:
Gewoon twee weken later is toch niet moeilijk. OWS hoort op Nederland1 en WIDM ook op Nederland 1quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:02 schreef DaMart het volgende:
Naja ik lees hem dus als in met hoeveel personen als in hoeveel andere personen... En je had 2 groepjes van 2 en 1 van 3. Dus als de mol aan het lopen was dan zat hij met 1 persoon (erbij)in een groepje. En als hij in de Kerk was met 2 personen (erbij)quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:23 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja da is wel een hele goeie molactie danquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef Kansenjongere het volgende:
En dan zul je zien dat over twee weken blijkt dat Bob de Jong de mol is.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef Kansenjongere het volgende:
En dan zul je zien dat over twee weken blijkt dat Bob de Jong de mol is.
En wat dacht je van Gretha Smit?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Linda de Vries heeft ook goede molacties.
Vooral goede tettenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Linda de Vries heeft ook goede molacties.
Tetten van De Vriesquote:
Doel je dan op interactieve tv?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:31 schreef Stefanovich het volgende:
Staat bij mij nog niet op uitzendinggemist
Dat had ik vooral in seizoen 11, toen Anna afviel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:28 schreef tralalala het volgende:
Vanaf volgende aflevering gaan we merken hoe matig dit seizoen eigenlijk is zo zonder Jennifer.
Bullshit. Was wel goed aan te gluren natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:28 schreef tralalala het volgende:
Vanaf volgende aflevering gaan we merken hoe matig dit seizoen eigenlijk is zo zonder Jennifer.
Maak er dan een hartje van.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:04 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Met pijn in mijn hart.
We zullen het nooit, nooit, vergeten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb d'r op een andere manier geëerd.
twitter:TygoGernandt1 twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 01:46:49Gonna Miss you girls!!!! http://t.co/atVzIvZVok reageer retweet
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Sochi is het 3 uur later...quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ik ook al eerder al zei inderdaad. Ze weten toch al van te voren dat nu Wie is de Mol bezig is? Ze plannen die OS er maar lekker omheen
Je vergeet denk ik het dagelijkse programma van de NOS.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 04:29 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
In Sochi is het 3 uur later...
13 februari:
Om 18 uur komen er twee ijshockeywedstrijden maar die zijn om 20:30 allang afgelopen!
20 februari:
Om 18:30 begint de vrouwen ski halfpipe finale maar ook die zal geen 2 uur duren en er is op die dag zelfs geen schaatsen.
Dus waarom WIDM moet wijken is mij een raadsel.
Dan nog steeds blijft het erg onlogisch dat ze op de 3 zenders die ze hebben alleen de mogelijkheid zien om het best bekeken programma voor 2 weken te schrappen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je vergeet denk ik het dagelijkse programma van de NOS.
Service he?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan nog steeds blijft het erg onlogisch dat ze op de 3 zenders die ze hebben alleen de mogelijkheid zien om het best bekeken programma voor 2 weken te schrappen?
Service hè. Maar ja, ik vind het niet zo gek. Je wil kijkcijfers spreiden, geen concurrenten worden. Alle best bekeken programma's stoppen die 2 weken volgens mij, ook een DWDD/P&W (al komt daar dus 'Sochi vandaag' en een OWS-avondprogramma voor terug.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan nog steeds blijft het erg onlogisch dat ze op de 3 zenders die ze hebben alleen de mogelijkheid zien om het best bekeken programma voor 2 weken te schrappen?
Blijft natuurlijk nog steeds staan dat het wel een publieke omroep is en er nog steeds een groot deel van de bevolking niet geïnteresseerd is sportevenementenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Service hè. Maar ja, ik vind het niet zo gek. Je wil kijkcijfers spreiden, geen concurrenten worden. Alle best bekeken programma's stoppen die 2 weken volgens mij, ook een DWDD/P&W (al komt daar dus 'Sochi vandaag' en een OWS-avondprogramma voor terug.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je vergeet denk ik het dagelijkse programma van de NOS.
Dat avondprogramma kan ook na WIDM en Sochi vandaag kan ook voor WIDM. Het is gewoon raar dat je 3(!) zenders hebt en ze er eigenlijk maar 1 willen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Service hè. Maar ja, ik vind het niet zo gek. Je wil kijkcijfers spreiden, geen concurrenten worden. Alle best bekeken programma's stoppen die 2 weken volgens mij, ook een DWDD/P&W (al komt daar dus 'Sochi vandaag' en een OWS-avondprogramma voor terug.
Is gewoon mediawet geregeld. Ik vind het een vanuit de PO gezien logische beslissing.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:08 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Dat avondprogramma kan ook na WIDM en Sochi vandaag kan ook voor WIDM. Het is gewoon raar dat je 3(!) zenders hebt en ze er eigenlijk maar 1 willen.
dit jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat had ik vooral in seizoen 11, toen Anna afviel.
Bleven we over met Patrick, Soundos, Karin en Art
quote:Wie is de Mol? moet wijken voor Sotsji maar gaat online gewoon door
Wie is de Mol? gaat ondanks de Olympische Spelen in Sotsji gewoon door. Dat laat omroep AvroTros weten aan Sp!ts. Het populaire programma zal na komende donderdag twee weken lang niet meer te zien op tv, maar online kunnen de WIDM-fans verder puzzelen.
Via die site van WIDM (wieisdemol.avro.nl) en social media zullen de makers van WIDM uitgebreid terugblikken op aflevering 6 met beelden die niet op televisie te zien zijn geweest. Ook mogen fans op de Avro-site hun theorieën over wie de Mol is uitleggen.
Wie is de Mol? trekt wekelijks meer dan 2 miljoen kijkers. Op 27 februari gaat de zoektocht naar de Mol weer door op Nederland 1. Op donderdag 13 maart is de grote finale van WIDM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |