Ja, dus als hij met 1 iemand anders zat dan zat de mol niet in het groepje van 3 maar in een groepje van 2quote:
Daar ga je johannes, was leuk je gekend te hebben. We zullen je nooit, nooit, vergeten.quote:
Hm, straks nog even kijken wat de vraag precies was danquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dus als hij met 1 iemand anders zat dan zat de mol niet in het groepje van 3 maar in een groepje van 2En dus stemde Tygo niet op zichzelf, want hij zat in een groepje van 3
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Zaktabak het volgende:
Ik heb de hele uitzending naar dit topic gezocht godverdomme
zoeken op wie is de mol fok forumquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Zaktabak het volgende:
Hij was hier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Zaktabak het volgende:
Dit topic is heel naar weggestopt, en hij hoort niet waar hij hoort te staan....quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]![]()
Kijk gewoon bij actieve topics dan
Wordt gelukkig pas in de laatste aflevering bekend gemaakt.quote:
Dan stop ik ook met kijkenquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar ga je johannes, was leuk je gekend te hebben. We zullen je nooit, nooit, vergeten.
Volgende week post ik wel een link in de KLB-SC.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef Zaktabak het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, straks nog even kijken wat de vraag precies was dan.
DM me gewoonquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgende week post ik wel een link in de KLB-SC.
Als de mol bekend is was dat de laatste aflevering en is het seizoen afquote:
hij hoort niet waar hij hoort?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit topic is heel naar weggestopt, en hij hoort niet waar hij hoort te staan....
Gelukkig hebben we de foto nog.quote:
Ik dacht dat ze bedoelde dat ze dan nooit meer gaat kijken, ook geen volgende seizoenenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als de mol bekend is was dat de laatste aflevering en is het seizoen af
Als ik zo terug lees is er ook geklooid met de reeks en dat hij in RLS staat ipv het WIDM subforum enz.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
hij hoort niet waar hij hoort?
Hahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Rockiejj het volgende:
Floortje Dressing zometeen!
[ afbeelding ]
idd, wie denkt er bij WIDM aan soaps en streams? ik heb deze topics geloof ik ook via google gevonden...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit topic is heel naar weggestopt, en hij hoort niet waar hij hoort te staan....
Ja dat zeggen ze allemaal, en eind december gaat het toch weer kriebelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bedoelde dat ze dan nooit meer gaat kijken, ook geen volgende seizoenen
mol zit in rls...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als ik zo terug lees is er ook geklooid met de reeks en dat hij in RLS staat ipv het WIDM subforum enz.
Ik kijk nu eigenlijk alleen vanwege de mooie beelden. Ik beschouw het als een wekelijkse natuurdocumentairequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal, en eind december gaat het toch weer kriebelen
Zo gaat het bij mij met 3fm en radio 2 in decemberquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd. Zo slecht als Annemarie Jung zal het wel niet zijn. Als JW de mol is heeft hij tenminste zelf een paar keer actie ondernomen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik al 3 jaar..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij met 3fm en radio 2 in decemberAl denk ik dat ik dit jaar SR wel echt minder ga volgen.
Maar SR is dit jaar in Haarlemquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij met 3fm en radio 2 in decemberAl denk ik dat ik dit jaar SR wel echt minder ga volgen.
Ja dat gaat een beetje het issue worden. Al ben ik ook niet in Liwwadde geweest.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar SR is dit jaar in Haarlem
Ja dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kijk nu eigenlijk alleen vanwege de mooie beelden. Ik beschouw het als een wekelijkse natuurdocumentaire
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het kan altijd alleen maar beter!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd. Zo slecht als Annemarie Jung zal het wel niet zijn. Als JW de mol is heeft hij tenminste zelf een paar keer actie ondernomen.
Wilde je er heen gaan dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat gaat een beetje het issue worden. Al ben ik ook niet in Liwwadde geweest.
Naar Haarlem. Kan is wel aanwezig, zeg maarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |