quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Je kunt er hoe dan ook meer van genieten dan van een snelle auto die voorbij rijdt... Maar he, ik neem gewoon mijn tijd. Ik hoef d'r morgen niet mee in bed te liggen of volgende week ermee te trouwen... dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja, maar wat is er leuk aan een snelle wagen die in de garage staat?
Misschien ligt dat aan de winkel waar je werkt...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Serieus? Ik deed gewoon mijn werk, hoor. Bliepen, geldtransactie, cadeautjes inpakken. Alleen als er echt iets interessant was wat ik bij de kassa zag (ik bedoel wat betreft producten) vroeg ik daar naar. Heb jij het over het weer en dergelijke?
Ik ga het boek zsm lezen. De vraagstukken in het verhaal vind ik verfrissend en smaakt naar meer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Valt in het niet bij het boek, maar zeker niet onvermakelijk.
Het komt er meestal op neer:quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:33 schreef Lemans24 het volgende:
Weertje hè... bleh.
Lijkt wel herfst hè... bleh.
Moe je kijke zeg, wat een regen weer... bleh.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:39 schreef dyonvbaal het volgende
Dat soort gesprekken zijn zo saai.. Of als een product niet scant. Dan is het zeker gratis...
Gelukkig hoef werk niet altijd spannend te zijn? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:44 schreef Desunoto het volgende:
Zulke belevenissen. Ik zou willen dat mijn leven zo spannend was!
Het meest storende vind ik (sorry dat ik ga discrimineren) de Marokkaanse jongeren die binnenkomen en het blijkbaar normaal vinden dat je niet meneer of u zegt, maar "Chef"quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb meer dan een decennium bij de kassa gewerkt. Zou een boek vol met dat soort dingen kunnen schrijven.
Nou ja, die klanten vind ik dan weer niet de saaie momenten van het werk bij een pomp. De tijden die je stil zit, in je hok, 's nachts als er niemand komt. Die kunnen saai zijn. Maar de klanten hoe niet origineel ze ook mogen zijn, die zijn niet saaiquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef Desunoto het volgende:
Nee, nee, zeker niet. Rustmomenten mogen er ook zijn. Graag zelfs. Maar ik bedoelde 'spannend' sarcastisch als tegenstelling van 'saai'. Want 'saai' en 'rustig' zijn weer twee verschillende dingen.
Dat is toch juist goed? Klinkt alsof ze je respectvol aanspreken, op hun manier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef dyonvbaal het volgende
Het meest storende vind ik (sorry dat ik ga discrimineren) de Marokkaanse jongeren die binnenkomen en het blijkbaar normaal vinden dat je niet meneer of u zegt, maar "Chef"
Dat is vaker, bij nagenoeg publieke zaken. Toch interessant om er over te speculeren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:49 schreef Desunoto het volgende:
Het is een beetje moeilijk om iets te zeggen over een zaak waarbij je geen inzage hebt in de bewijsstukken.
Doen!quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb meer dan een decennium bij de kassa gewerkt. Zou een boek vol met dat soort dingen kunnen schrijven.
I do not know... Ik vind het weinig respectvol overkomen...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed? Klinkt alsof ze je respectvol aanspreken, op hun manier.
Ik hoor mijn vriendin alleen maar klagen over mensen die zeggen dat ze d'r werk niet goed doet...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Doen!
Als postbode was het altijd
"heb je nog rekeningen voor me? Die hoef ik niet hoor"
"neem die blauwe envelop maar weer mee!"
En, wat schattiger: "heeft u elastieken voor me, meneer?"
Je laat je te veel leiden door je vooroordelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:20 schreef dyonvbaal het volgende:
I do not know... Ik vind het weinig respectvol overkomen...
Is dat zo? Ik word gewoon liever met jij, je, meneer of u aangesproken... Ik ben niet de chef, ik heb geen leidinggevende baan. Ik ken hem niet eens... Als het een blanke zou zijn die mij chef noemt vind ik het net zo vervelend...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je laat je te veel leiden door je vooroordelen.
Dat is dan weer sympathiek.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Als het een blanke zou zijn die mij chef noemt vind ik het net zo vervelend...
Ja he, eindelijk maak ik eens een onderscheidquote:
Heb je een beetje een leuke avond gehad met je vriendin?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja he, eindelijk maak ik eens een onderscheid
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Doen!
Als postbode was het altijd
"heb je nog rekeningen voor me? Die hoef ik niet hoor"
"neem die blauwe envelop maar weer mee!"
En, wat schattiger: "heeft u elastieken voor me, meneer?"
oh is dat wat ik telkens op de achterkant van mijn bonnetjes aantrefquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
- alleen als jouw nummer er op staat
You wish.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
oh is dat wat ik telkens op de achterkant van mijn bonnetjes aantref
Een al oude favoriet: Nee, ik hoef geen bon. Ik krijg het toch niet terug van de belastingquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als cassiere heb ik ook wel opmerkingen in die trant gehoord:
- wilt u de bon?
- nee joh, plak die maar in je plakboek
Of
- alleen als jouw nummer er op staat
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik sta bij 'T Loo te wachten. Zie ik iets heel groots in de boom, is het een pauw. Dacht dat die beesten alleen maar over de grond liepen...
Sta je ook bij het loo, of dacht je dat ze alleen over de grond liepen?quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sta je ook bij het loo, of dacht je dat ze alleen over de grond liepen?
staat ie nog open?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Op de laatste dag van de maand, met twee punten achterstand. Jij maakt het spannend!
Een nieuwe in de serie, of die al geweest is?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Louis Theroux docu over autisme nu op nl 3.
Ik kende hem niet, maar heb de oude niet allemaal gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een nieuwe in de serie, of die al geweest is?
Die die al een keer geweest is. Ik ken hem in ieder geval alquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een nieuwe in de serie, of die al geweest is?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die die al een keer geweest is. Ik ken hem in ieder geval al
Die heb ik van d eweek ook gezien. Ik las ergens dat er in 2015 een live action film komt van Titan attackquote:
Ah, mooi inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:15 schreef Desunoto het volgende:
Voor mensen die van musicalfilmpjes houden. Mooie nieuwe trailer.
Dit wilde ik graag met jullie delen.
Dit is KPD nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze maand is er niet eens een DP topic geweest.
quote:
Netjes! Ik wist niet dat ze in KPD ook filmvragen deden?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze maand ben ik wel op een gedeelde 6e plaats geeindigd
Bij 50% van de vragen is Ron Jeremy het antwoordquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Netjes! Ik wist niet dat ze in KPD ook filmvragen deden?
Als jij mee zou doen hadden wij geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Netjes! Ik wist niet dat ze in KPD ook filmvragen deden?
Mooiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
L'écume des jours
Vanmorgen dit nummer nog geSpotified:
Neequote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mooi![]()
Heb de film nog niet gezien, aanrader dus?
Okee, dit maakt me wel benieuwd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee
Tenminste, ik vond het een hele goeie film, maar het is verre van voor het grote publiek. Het is ook de verfilming van het gelijknamige boek van de overleden Fransman Boris Vian. Ik wil niet vertellen hoe het verhaal verloopt, persoonlijk genoot ik er heel erg van om te ontdekken hoe controversieel de verhaallijn is van deze pacifistische schrijver.
Nieuwe docu aan het maken?quote:
Oh ook leuk. Wat voor genre?quote:
Heerlijk gewerkt vanochtend en morgenochtend weer. Verder niks doen...quote:
Het verhaal speelt zich af in een dystopiequote:
Moeilijke setting maar wel iets waar je veel mee kunt, denk ik. Is dat wat, the twilight zone?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het verhaal speelt zich af in een dystopie
Ik ben nu allemaal afleveringen van the twilight zone aan het kijken, geweldig![]()
Naja, het is vrij oubolligquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Moeilijke setting maar wel iets waar je veel mee kunt, denk ik. Is dat wat, the twilight zone?
Ik heb nachtmerries gehad van de film.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Naja, het is vrij oubolligmaar er zitten echt goede afleveringen tussen (duren meestal ong. 25 minuten) waar je veel inspiratie uit kunt halen.
quote:Hallo dyonvbaal,
Gefeliciteerd! Je bent een van de prijswinnaars van de RoboCop actie:
GC / [WIN] een RoboCop prijzenpakket!
De kaarten zullen zo spoedig mogelijk jouw kant op komen!
Alvast veel plezier gewenst!
Groetjes, Anne
Een van de leukste quotes die ik ken.quote:President Merkin Muffley: Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.
Ah fijn!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef Lemans24 het volgende:
Vrijgezellenfeestje was super!
Wel nog voor 40 euro pp extra lopen drinken, ben ik bang...
Thanx iedereenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:22 schreef drakin het volgende:
Heb je het t-shirt of de flessenopener Dyon?
Ik heb niet meegedaan dus je had ook meer kans om te winnen
Alcohol is natuurlijk altijd duurder...quote:Op zondag 2 februari 2014 16:50 schreef wyccie het volgende:
40 euro?
Dat zijn 20 appelsapjes. Zoveel drink ik nooit op een dag.
Niet zo serieus.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Alcohol is natuurlijk altijd duurder...
Dat ben jij ook elke keer bij mij... ik snap niet meer wanneer je nou sarcastisch bent en wanneer niet...quote:
Die draag je alleen binnen, mag ik hopen?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb het T-shirt gewonnen. Daar deed ik het ook eigenlijk voor, niet eens voor de kaartjes
Want?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:53 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die draag je alleen binnen, mag ik hopen?
Ghehe.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:50 schreef wyccie het volgende:
40 euro?
Dat zijn 20 appelsapjes. Zoveel drink ik nooit op een dag.
Ja hallo... ik heb geen uni gedaan. Dat zal het zijn...quote:
Nee, vrouwen en humor gaan niet zo goed samen, dat blijkt alweer.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja hallo... ik heb geen uni gedaan. Dat zal het zijn...
Heb je voetbal op staan en vond je het "grappig" dat Advocaat mafkees genoemd werd of heb je dat nou echt tegen mijquote:
Jouw woorden, niet de mijne...quote:Op zondag 2 februari 2014 19:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, vrouwen en humor gaan niet zo goed samen, dat blijkt alweer.
Kleine moeite om in de voetstappen van de grote Dyon v. Baal te kunnen lopen lijkt mij...quote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik was al bang om onder elke zin dat copyright tekentje te doen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!quote:Op zondag 2 februari 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Waattt net op het nieuws dat Seymour Hoffman is overleden
Het was bekend dat hij problemen had met heroïne, maar berichten gingen ook de ronde dat hij daarmee was gestopt. Oh man, dit is echt kut, hij was een van m'n favoriete acteurs.quote:
Jij bent de mafkees. Humor heeft toch niks met opleidingsniveau te maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb je voetbal op staan en vond je het "grappig" dat Advocaat mafkees genoemd werd of heb je dat nou echt tegen mij?
Daarvoor ook al hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:20 schreef wyccie het volgende:
Fijn. Nu heb ik zin in Oosterse hapjes.
Dus voor jouw bruiloft ook zo'n vrijgezellenfeest?
En was het nou zo leuk omdat jullie zo aan de zuip waren?
Laat VBL dit maar niet lezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:22 schreef ArtistA het volgende:
En zie net dat PSV met 2-0 heeft verloren van RKC.
Dat is de druppel, vanaf nu ben ik neutrale kijker.
Had ik inderdaad niet verwachtquote:
Mmmmmmm.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:13 schreef Robby87 het volgende:
Oh verrassend! Ik had wel verwacht dat je met met een kom kippenpoten klaar zou zitten
Serieus? Balen, hij was zo goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Waattt net op het nieuws dat Seymour Hoffman is overleden
Nein, geen sterke drank. De keren dát het fout ging, was vrijwel altijd sterke drank de oorzaak.quote:
Ik zit er klaar voor! Kom maar op met die kom kippepootjes, lekkerquote:Op zondag 2 februari 2014 22:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh verrassend! Ik had wel verwacht dat je met met een kom kippenpoten klaar zou zitten
Blegh, heb je daar nu nog zin in? Lijkt me echt vies joh.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor! Kom maar op met die kom kippepootjes, lekker
Hmm lekker ja, maar zonder dat trein inlopen dan, en ik heb eigenlijk ook nooit paprikachips in huis. Ik ben eigenlijk best een alleseterquote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Blegh, heb je daar nu nog zin in? Lijkt me echt vies joh.
Jij bent ook zeker iemand die 's ochtends om tien uur uit een zak paprikachips loopt te eten en de trein inloopt?
Ik vind het echt smerig. Die paprikachips gaat zo tussen je tanden zitten en kleven, en onder je nagels, en je krijgt er oranje vingers van, waar je wel op kunt zuigen, maar het gaat er nooit helemaal uit. En dan moet je nog een hele rit uitzitten waarin je je zo ongemakkelijk voelt (dat heb ik altijd als ik chips eet, vooral paprika).quote:Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Hmm lekker ja, maar zonder dat trein inlopen dan, en ik heb eigenlijk ook nooit paprikachips in huis. Ik ben eigenlijk best een alleseter
Ken jij het concept midnight snack niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:16 schreef Robby87 het volgende:
Blegh, heb je daar nu nog zin in? Lijkt me echt vies joh.
Ik stap nooit.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ken jij het concept midnight snack niet?
Studenten eten na het stappen toch ook döner?
Zo'n soort uitspraak over Ajax word ik in VBL 4 jaar na dato nog altijd fijntjes aan herinnerendquote:Op zondag 2 februari 2014 22:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
wtf, hoezo? Mag ik zelf niet eens uitmaken welk team ik support?
zielige figuren dan...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo'n soort uitspraak over Ajax word ik in VBL 4 jaar na dato nog altijd fijntjes aan herinnerend
Daarom zit ik ook niet in VBL.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo'n soort uitspraak over Ajax word ik in VBL 4 jaar na dato nog altijd fijntjes aan herinnerend
Slapen is ook veel te lekker. M'n bovenburen wisten me tot zeker kwart voor 12 wakker te houden met hun slaapkamergymnastiekquote:Op maandag 3 februari 2014 09:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik wilde de superbowl kijken.. en op zijn minst tot na de halft time show wakker blijven... but i failed..
Snap ik de grap niet of kun jij niet lezen?quote:
Hmm... sinds kort hoor ik ook af en toe mijn buren bezig... niet echt prettig... maar jaquote:Op maandag 3 februari 2014 11:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Slapen is ook veel te lekker. M'n bovenburen wisten me tot zeker kwart voor 12 wakker te houden met hun slaapkamergymnastiek
Was het zo beu op een gegeven moment dat ik met een stok tegen het plafond heb staan rammen, toen waren ze stil. Schijtburen, ze klagen bij elke scheet, maar houden zelf rekening met niemand.
Dunno, ligt aan mijn vriendinnetjequote:
Het gaat om het geluid he, waar denk jij meteen nu weer aan?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, ligt aan mijn vriendinnetjeMisschien is ze helemaal niet te horen...
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:59 schreef wyccie het volgende:
Moet ik weer eens een keer opnieuw kijken. Die visitekaartjes.
Jawel, want dat heb ik zonet gedaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nou ja zeg, zoiets vraagt een dame toch niet!
Dan ben je dus geen dame... moet ik hier dan alles uitleggen?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel, want dat heb ik zonet gedaan.![]()
Die film moet ik ook nog steeds zien, heb aardig wat films gezien, maar sommigen die "iedereen" gezien heeft mis ik dan toch weer.
Dat is jouw mening, heb je ook gelezen wat ik in het bericht daarna schreef? Na die vraag waarvan jij vind dat een dame zoiets niet vraagt?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:52 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen dame... moet ik hier dan alles uitleggen?
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, heb je ook gelezen wat ik in het bericht daarna schreef? Na die vraag waarvan jij vind dat een dame zoiets niet vraagt?
Ik vind Barry Pepper ook veel op hem lijken:quote:Op maandag 3 februari 2014 13:09 schreef wyccie het volgende:
Wat lijken hij en de Matthew McConnaughey uit Wolf of Wallstreet toch veel op elkaar.
Nee, de onderste is echt McConnaugheyquote:Op maandag 3 februari 2014 15:31 schreef wyccie het volgende:
Die heeft wat Droopy-ogen.
Maar dat zijn toch twee foto's van dezelfde persoon? Anders is het wel erg creepy gelijkend.
Is dat ook de volgorde van de avond?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:48 schreef drakin het volgende:
Pootie Tang
Braindead
Schulze Gets the Blues
Hellbaby
Ik denk het niet, of misschien wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is dat ook de volgorde van de avond?
Ik bedoel niet de films lieve schatquote:Op maandag 3 februari 2014 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk het niet, of misschien wel.
Zouden we niet films in een soort van hoge hoed doen en dan gewoon 1 pakken en die gaan we zien?
Nou je quote anders de films, wat bedoel je dan met volgorde van de avond?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de films lieve schat
De samenloop van omstandigheden.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou je quote anders de films, wat bedoel je dan met volgorde van de avond?
Want dat was ook echt het geluid waar Artista het over had. En daar refereerde ik dan weer naar. Maar jij mag doen alsof je onschuldig bent. Ik zal meespelenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat om het geluid he, waar denk jij meteen nu weer aan?
Geluid kun je ook gewoon maken door muziek hard te zetten of flink te vloeken als je iets zwaars op je tenen laat vallen.
En jij dan? Brul jij niet?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, ligt aan mijn vriendinnetjeMisschien is ze helemaal niet te horen...
Wil je nog een vraag stellen?quote:
Oh sorry, niet gezien.quote:
Misschien is dat wat ik verkeerd doe...quote:
Nee joh.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien is dat wat ik verkeerd doe...
Oh je hebt al seks gehad? Lekker bezig :>quote:Op maandag 3 februari 2014 20:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien is dat wat ik verkeerd doe...
Met haar? Nee, nog nietquote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh je hebt al seks gehad? Lekker bezig :>
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met haar? Nee, nog nietMaar ik ben geen maagd meer...
Damn, ze meent het écht Dyon!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Met haar? Nee, nog nietMaar ik ben geen maagd meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ja hij was in rehab geweest. Dan is het risico ook meestal groter.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:18 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het was bekend dat hij problemen had met heroïne, maar berichten gingen ook de ronde dat hij daarmee was gestopt. Oh man, dit is echt kut, hij was een van m'n favoriete acteurs.
Oh sorry.quote:
Hoe is je Engels verder? Misschien is het filmpje alleen niet duidelijk genoeg. Dit is een promofilmpje van de Mormonenkerk. Ze zijn o.a. tegen porno en wapens, maar ze vinden het blijkbaar wel een goed idee om een anti-porno-filmpje te maken terwijl hun aanhangers met geweren rondrennen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh sorry.
Ik dacht dat je bedoelde dat je me niet meer met vrouwen meer in contact wilde laten komen, omdat je zojuist had ervaren dat het een veldslag is.
Ik heb het filmpje niet bekeken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hoe is je Engels verder? Misschien is het filmpje alleen niet duidelijk genoeg. Dit is een promofilmpje van de Mormonenkerk. Ze zijn o.a. tegen porno en wapens, maar ze vinden het blijkbaar wel een goed idee om een anti-porno-filmpje te maken terwijl hun aanhangers met geweren rondrennen.
Maakt niet uit, mijn gedachtegang is vaak alleen door mezelf te volgenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dan snap ik al helemaal niet hoe je erbij komt over die homo's en zo...
Awwquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mijn gedachtegang is vaak alleen door mezelf te volgen
sorry, maar deze kan ik écht niet laten gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh sorry.
Ik dacht dat je bedoelde dat je me niet meer met vrouwen meer in contact wilde laten komen, omdat je zojuist had ervaren dat het een veldslag is.
Het is een maat L... Ik weet niet of ik daar wel in pasquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:19 schreef Robby87 het volgende:
En nu een fotootje dat je het shirt aanhebt, maak ons blij!
Misschien past je vriendin er wel in?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is een maat L... Ik weet niet of ik daar wel in pas
Ik heb em net aangehad... Voor mijn zelfvertrouwen is hij te krap... maar zij past er met gemak inquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien past je vriendin er wel in?
Yep, dat is volgens mij het merendeel van de maten in haar kledingkast...quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Dyon's vriendin draagt eerder een S volgens mij.
De doos waar het T-shirt in zat en de brief met de kaartjesquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat zijn de andere dingen op die foto?
O dan is een L juist heerlijk voor haar om in te slapen! En misschien nu eindelijk een keer naast jou Dyon, zo kun je ook de stappen richting een transformerpyama langzaam opbouwenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, dat is volgens mij het merendeel van de maten in haar kledingkast...
[..]
De doos waar het T-shirt in zat en de brief met de kaartjes
Als ik het goed onthouden heb... slaapt ze het liefst in zo min mogelijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan is een L juist heerlijk voor haar om in te slapen! En misschien nu eindelijk een keer naast jou Dyon, zo kun je ook de stappen richting een transformerpyama langzaam opbouwen
Nice!quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb... slaapt ze het liefst in zo min mogelijk
Je doet net of ik een prijs heb gewonnenquote:
Maar het is toch veel leuker om iemand langzaam uit te kleden en daarna zo min mogelijk of niks aan te hebben?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb... slaapt ze het liefst in zo min mogelijk
Ik blijf het maar zeggen... ik heb geen haastquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het is toch veel leuker om iemand langzaam uit te kleden en daarna zo min mogelijk of niks aan te hebben?
Maar goed, vraag eerst maar gewoon of ze sowieso een keer wil blijven slapen bij je.
En in haar tempo hoeft er ook dan niet perse iets te gebeuren, tegen elkaar aan liggen is ook alweer een stapje verder.
Daar heb je toch dekens voor?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Slaapt ze ook bloot in de winter? Brrrmaar wel sexy hoor.
hoezo?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:57 schreef Robby87 het volgende:
Je weet ze wel uit te zoeken hè Dyon.
Haha dat is zo. Ik ben een koukleum denk ik, slaap de laatste tijd altijd onder 3 dekens en dan een pyjama met daaroverheen een truiquote:
Ze slaapt naakt, spanning en sensatie.quote:
Het is dan ook voor jou een heel erg meedenkend berichtje hoor. Raar voor mijn doen zelfs om een keer niet een pesterig of sarcastisch berichtje te plaatsenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik blijf het maar zeggen... ik heb geen haast
Wollen dekbed doet wonderenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha dat is zo. Ik ben een koukleum denk ik, slaap de laatste tijd altijd onder 3 dekens en dan een pyjama met daaroverheen een trui
Ik slaap nou onder 2 dekens. Maar das eigenlijk niet nodig. En ik slaap in alleen mijn boxer... met mijn voeten bijna altijd onder de dekens uit..quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha dat is zo. Ik ben een koukleum denk ik, slaap de laatste tijd altijd onder 3 dekens en dan een pyjama met daaroverheen een trui
Als dat spanning en sensatie is....quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze slaapt naakt, spanning en sensatie.
Geen zorgen, mijn intuïtie zegt dat dit meisje een beest is in bed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Als dat spanning en sensatie is....
Ik weet niet of ik blij moet worden van jouw intuïtie of nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijn intuïtie zegt dat dit meisje een beest is in bed.
Niet iedereen is van de SM, Jos.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Ach dat kun je ook van tevoren niet zo goed beoordelen denk ik. Waarom zou je van die intuïtie niet blij worden?
Een beest in bed zijn betekent niet meteen aan de haal gaan met zwepen en tepelklemmen.quote:
Voornamelijk omdat hij niet weet wie zij is. Of op zijn minsteen foto van d'r heeft gezienquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Ach dat kun je ook van tevoren niet zo goed beoordelen denk ik. Waarom zou je van die intuïtie niet blij worden?
Ik heb altijd de fantasie gehad dat de meest onzekere, en lieve meisjes, echt enorm tekeer gaan in bed, ter compensatie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat hij niet weet wie zij is. Of op zijn minsteen foto van d'r heeft gezien. Maar ja, wie weet heeft hij gelijk...
Tja... laten we, of op zijn minst ik, het hopenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de fantasie gehad dat de meest onzekere, en lieve meisjes, echt enorm tekeer gaan in bed, ter compensatie.
Daarom snap ik eigenlijk niet waarom iemand ooit op het idee is gekomen om naakt te slapen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:02 schreef drakin het volgende:
Maar alleen voor een toiletbezoek is een winter wat minder, dan is het uit bed komen echt steen en steenkoud!
Hoe kun je nou zweten... en het tegelijk koud hebben... daar heb ik alleen last van als ik ziekjes benquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom snap ik eigenlijk niet waarom iemand ooit op het idee is gekomen om naakt te slapen.
Maar ik heb het ook wel snel koud in bed, zo erg zelfs dat ik in mijn slaap zo erg ril dat ik ervan moet zweten.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef wyccie het volgende:
Maar ik heb het ook wel snel koud in bed
Ja ik ook. Ik word ook wel vaak zwetend wakker maar dat komt dan gewoon door al die dekensquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zweten... en het tegelijk koud hebben... daar heb ik alleen last van als ik ziekjes ben
Of door waaghalsquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik word ook wel vaak zwetend wakker maar dat komt dan gewoon door al die dekens
Ja, dat doet alleen Louis van Gaal, maar die zit niet op Fok.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef wyccie het volgende:
Is er eigenlijk een ongeschreven regel over het quoten van je eigen posts?
Ja want Sands is speciaal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat doet alleen Louis van Gaal, maar die zit niet op Fok.
En Sands mag het ook.
Misschien ga ik wel naar de bioscoop voor deze film.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:45 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dat klinkt best aardig.
Je bent gewoon raar... goede film, maar 3x...quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zit Ender's game voor de 3e keer te bekijken. Fascinerende film, of ben ik gewoon raar?
De CGI is het beste wat ik ooit heb gezien. Naast het intelligente verhaal laat die Asa Butterfield een top prestatie zien! Van dat ventje gaan we nog heel wat zien.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon raar... goede film, maar 3x...
Dank je draakjequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef drakin het volgende:
Soms pakken films je zo erg dat je ze vaker wilt zien, heb ik ook af en toe.
echt? Het beste dat je gezien heb...quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De CGI is het beste wat ik ooit heb gezien. Naast het intelligente verhaal laat die Asa Butterfield een top prestatie zien! Van dat ventje gaan we nog heel wat zien.
Graag gedaan Foxquote:
Beter dan big budget blockbusters als The Hobbit serie, Pacific Rim en talloos andere nietszeggende CGI films die het moeten doen met een flinterdun kut-verhaaltje en boombastic CGI overkill.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
echt? Het beste dat je gezien heb...
somsquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Graag gedaan Fox
(maar ik ben soms ook raar)
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Graag gedaan Fox
(maar ik ben soms ook raar)
Ja soms, dat woordje kwam voor in mijn tekst.quote:
Jammer pico, ik had je toch echt anders ingeschat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Snap niet wat je leuk vindt aan dat semi-zweverige gebazel.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:58 schreef picodealion het volgende:
Vandaar dat ik het niet wist. Was nog voor mijn tijd in FMT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
dus je wist de vragen nog, maar niet de antwoorden?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:04 schreef picodealion het volgende:
Waarom denken jullie dat ik geen antwoord gaf?
Ik herkende het vaag maar kon er niet opkomen, en toen werd ik ongeduldig. Google gaf me een oude FMT.quote:
Cool. Coolcoolcool.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik herkende het vaag maar kon er niet opkomen, en toen werd ik ongeduldig. Google gaf me een oude FMT.
Acda en de Munnik!quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:07 schreef DragonFodder het volgende:
doet me denken aan de keer dat ik een geweldig nummer had geschreven in mijn droom. Ik was er bekend mee geworden, duizenden fans, wereldtour, dat soort dingen. Toen ik wakker werd kon ik me alles nog herinneren, behalve de noten
quote:
Hoe kent die gast mij dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]Leuke show was dat wel. Ook dat verhaal van Paul de Munnik en de enorme, grote lul.
Ja, die kende ik al... en ergens denk ik er ook zo overquote:
Je toch hopelijk wel dat shirt aan hè?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Robocop was echt heel veel beter dan ik verwacht had. Niet erg om in de bios gezien te hebben
Nee, sorry. Ik ben niet in een halve week 20 kilo afgevallen...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je toch hopelijk wel dat shirt aan hè?
Godverdikkie, daar had ik bij willen zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Brainpower zat trouwens in de zaal... Verder is me niemand bekends opgevallen...
Ja he, ik weet zeker dat jij hem om een handtekening had willen vragen...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Godverdikkie, daar had ik bij willen zijn.
Was je vriendin mee?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja he, ik weet zeker dat jij hem om een handtekening had willen vragen...
Oeh de preview van one milion ways to die in the west was echt super
Nee... die kon nietquote:
Dat ken.. het is toch echt zo...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef Robby87 het volgende:
Het heeft trouwens wat surrealistisch, wanneer ik "vriendin" en jou in een adem noem...
no offence
Ditquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Leuk man, ik ben oprecht jaloers op je.
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:36 schreef drakin het volgende:
Allemaal jaloerse fmt kluizenaars hier?
Pretty much.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:36 schreef drakin het volgende:
Allemaal jaloerse fmt kluizenaars hier?
Zonder jaloers te worden en elke keer als het over Dyons vriendin gaat in huilen uit te barsten?quote:
Wannabe kluizenaar!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:43 schreef picodealion het volgende:
Ik moet eerst fotos van haar zien voor ik jaloers word.
Ik denk niet dat je er jaloers op word hoor...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:43 schreef picodealion het volgende:
Ik moet eerst fotos van haar zien voor ik jaloers word.
Positiefquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er jaloers op word hoor...
Dat klinkt nou wel heel slecht uit mijn eigen mond...
Oei!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er jaloers op word hoor...
Dat klinkt nou wel heel slecht uit mijn eigen mond...
En naast mooi? Want alleen mooi is ook niet alles.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, ik vind d'r wel mooi. Dat is het belangrijkste
Ah, wat romantisch!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, ik vind d'r wel mooi. Dat is het belangrijkste
Euh, over het algemeen een beetje alternatief, maar verder vind ik het erg lastig te beschrijven. Moet ook bekennen dat ik geen oprechte interesse in een dame heb gehad sinds mijn laatste relatie (inmiddels 4 jaar geleden bijnaquote:
Oké cool, alternatief vind ik ook leuk, en is natuurlijk een wijd begrip. Wijde pijpen, daar heb ik een hekel aan, serieus er zitten meiden op m'n school met brede, donkere pijpen met rode bloedletterige opdrukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Euh, over het algemeen een beetje alternatief, maar verder vind ik het erg lastig te beschrijven. Moet ook bekennen dat ik geen oprechte interesse in een dame heb gehad sinds mijn laatste relatie (inmiddels 4 jaar geleden bijna).
Het ging er nou om of Pico jaloera zou worden of niet. En daar had hij foto's voor nodig. Dus ging het om uiterlijjquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En naast mooi? Want alleen mooi is ook niet alles.
Niks mis met mijn homo-erotische kant. En ik snap wat je bedoelt, ik denk dat het erop neerkomt dat wat me aantrekt in een vrouw is dat ze een eigen/uitgesproken smaakt heeft. Dus niet persé een gothic ofzo, maar gewoon niet van die doorsnee top40-luisterende grietjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oké cool, alternatief vind ik ook leuk, en is natuurlijk een wijd begrip. Wijde pijpen, daar heb ik een hekel aan, serieus er zitten meiden op m'n school met brede, donkere pijpen met rode bloedletterige opdruk![]()
Maar met de homo-erotische kant gaat wel goed dus? Verder geen interesse in van mijn kant btw,
Eens.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:22 schreef picodealion het volgende:
ik denk dat het erop neerkomt dat wat me aantrekt in een vrouw is dat ze een eigen/uitgesproken smaakt heeft.
Ik reageer alleen maar op wat Drakin zegt... verder ben ik aan het werk, dus kan niet drinkenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Rustig aan Dyon, neem een biertje ofzo.
Ja, dat vind ik ook wel. Maar ik heb bij meisjes die vrij uitgesproken zijn, althans dat is mijn ervaring, (die met een té uitgesproken mening laat ik liggen) wel de indruk dat zij dit proberen te compenseren hiermee, en om die muur te doorbreken in een relatie heb ik geen zin in, ik laat ze liever in die waan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:28 schreef picodealion het volgende:
Nee. Ik heb (zoals jullie ongetwijfeld wel eens hebben gemerkt) soms een vrij uitgesproken mening. Ik kan het erg waarderen om gewoon eens tegengas te krijgen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |