Nee, vrouwen en humor gaan niet zo goed samen, dat blijkt alweer.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja hallo... ik heb geen uni gedaan. Dat zal het zijn...
Heb je voetbal op staan en vond je het "grappig" dat Advocaat mafkees genoemd werd of heb je dat nou echt tegen mijquote:
Jouw woorden, niet de mijne...quote:Op zondag 2 februari 2014 19:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, vrouwen en humor gaan niet zo goed samen, dat blijkt alweer.
Kleine moeite om in de voetstappen van de grote Dyon v. Baal te kunnen lopen lijkt mij...quote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik was al bang om onder elke zin dat copyright tekentje te doen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!quote:Op zondag 2 februari 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Waattt net op het nieuws dat Seymour Hoffman is overleden
Het was bekend dat hij problemen had met heroïne, maar berichten gingen ook de ronde dat hij daarmee was gestopt. Oh man, dit is echt kut, hij was een van m'n favoriete acteurs.quote:
Jij bent de mafkees. Humor heeft toch niks met opleidingsniveau te maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Heb je voetbal op staan en vond je het "grappig" dat Advocaat mafkees genoemd werd of heb je dat nou echt tegen mij?
Daarvoor ook al hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:20 schreef wyccie het volgende:
Fijn. Nu heb ik zin in Oosterse hapjes.
Dus voor jouw bruiloft ook zo'n vrijgezellenfeest?
En was het nou zo leuk omdat jullie zo aan de zuip waren?
Laat VBL dit maar niet lezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:22 schreef ArtistA het volgende:
En zie net dat PSV met 2-0 heeft verloren van RKC.
Dat is de druppel, vanaf nu ben ik neutrale kijker.
Had ik inderdaad niet verwachtquote:
Mmmmmmm.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:13 schreef Robby87 het volgende:
Oh verrassend! Ik had wel verwacht dat je met met een kom kippenpoten klaar zou zitten
Serieus? Balen, hij was zo goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Waattt net op het nieuws dat Seymour Hoffman is overleden
Nein, geen sterke drank. De keren dát het fout ging, was vrijwel altijd sterke drank de oorzaak.quote:
Ik zit er klaar voor! Kom maar op met die kom kippepootjes, lekkerquote:Op zondag 2 februari 2014 22:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh verrassend! Ik had wel verwacht dat je met met een kom kippenpoten klaar zou zitten
Blegh, heb je daar nu nog zin in? Lijkt me echt vies joh.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor! Kom maar op met die kom kippepootjes, lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |