Ja, het is vast niet onmogelijk, gekkere dingen zijn gebeurd, maar ik betwijfel ook de persoon (Nederland of elke andere westerling) die daarmee instemt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen hem, ik zou hard weglopen. Maar hij negeerde het gebaar, ging met haar praten en vond haar blijkbaar leuk. Ze is ook aardig, dat wel.
quote:
Welke? Die boerin die weggestuurd is? Of welke...quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:34 schreef ArtistA het volgende:
Daar heb je een punt Waag, maar ik wil ook zo'n meisje als die waar Robby het de hele tijd over heeft
Die meisjes die alleen in zijn hoofd bestaan...quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Welke? Die boerin die weggestuurd is? Of welke...
Wij lijken op elkaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bedankt ArtistA, voor je feedback.
Maar wat behoor ik dan te voelen als ik iemand leuk vind, moet ik deze onderdrukken, of ze in het vriesvak leggen zodat ik er later iets mee kan doen? Kijk, ik heb die gevoelens nu eenmaal, en misschien is dat terug te voeren op mijn onzekerheden, maar dan nog: waarom werkt het zo dat het tonen van je kwetsbaarheid averechts werkt? Waarom zou ik mij anders opstellen om haar hart veroveren? Ik ben gewoon heel eerlijk, en ik weet dat ik dan makkelijk te krijgen ben, maar maakt dat uit?
Ik snap het gewoon niet, blijkbaar gaat logica hier niet op en werkt het nu eenmaal zo in het voortplantingsproces, maar mijn gedachtewereld zegt en vindt iets anders.
Jawel hoor, ik was na die opmerking gister weg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig kun je hier verder niemand wegjagen mrt die opmerkingen
Ach jij bent dan ook niet zo van belang als het om Robby en zijn vrouwen gaat. Denk niet dat jij en R een match vormen op welk gebied dan ook...quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik was na die opmerking gister weg.
Nope...quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:11 schreef Robby87 het volgende:
Heeft iemand hier de serie 'de geheimen van barslet gezien?'
Nee, is het wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach jij bent dan ook niet zo van belang als het om Robby en zijn vrouwen gaat. Denk niet dat jij en R een match vormen op welk gebied dan ook...
[..]
Nope...
Iemand al Engers game gezien?
Een aparte filmquote:
Typo...quote:
Waarom niet? Robby heeft niet zo'n ellenlange eisenlijst als Lemansquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach jij bent dan ook niet zo van belang als het om Robby en zijn vrouwen gaat. Denk niet dat jij en R een match vormen op welk gebied dan ook...
Als dat al ellenlang is...quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom niet? Robby heeft niet zo'n ellenlange eisenlijst als Lemans
Okee, ik overdreef een beetje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als dat al ellenlang is...
Ik zal het samenvatten. Lang, blauwe ogen, donker haar, niet rokend, sportief, spontaan, reislustig.
Voor de goede orde, ik ben niet écht op zoek.
Kijk, daarom ben ik dus niet op zoekquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben blij met de meid die ik heb! En vanavond zitten we weer gezellig, burgerlijk met zijn 2'tjes op de bank Wie is de mol te kijken
Waarom?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kijk, daarom ben ik dus niet op zoek
Ik heb vroeger jaren op de bank gezeten met een vriendin. Genoeg dus. En ik heb zelden relaties gezien die niet daar, of op kinderen, uitdraaien.quote:
O, maar dat is natuurlijk niet alles wat ik wilquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger jaren op de bank gezeten met een vriendin. Genoeg dus. En ik heb zelden relaties gezien die niet daar, of op kinderen, uitdraaien.
Er moet wel afwisseling zijn natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuk juist, samen op de bank. Lekker burgerlijk.
Pot verwijt de ketelquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:25 schreef Robby87 het volgende:
Jongens, ga even verder in R&P ofzo?
Wat kun je toch lekker trollen... Maar hey, ik heb een vriendin. En jij?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:25 schreef Robby87 het volgende:
Jongens, ga even verder in R&P ofzo?
Ik hoorde het ja, maar wat is er leuk aan een snelle wagen die in de garage staat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat kun je toch lekker trollen... Maar hey, ik heb een vriendin. En jij?
Heb je dat filmpje ook aan Berber laten zien?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
(even klikken, begint op het juiste moment)
Ik heb haar nooit ontmoetquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje ook aan Berber laten zien?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ik overdreef een beetje.
Ik weet niet, ik heb nooit echt zulke karakteristieken gezocht in iemand. Misschien wel qua karakter, maar dat gaat dan eerder onbewust. Ik ben er inmiddels wel achter dat ik het leuk vind als een man een stuk langer is dan ik
Serieus? Ik deed gewoon mijn werk, hoor. Bliepen, geldtransactie, cadeautjes inpakken. Alleen als er echt iets interessant was wat ik bij de kassa zag (ik bedoel wat betreft producten) vroeg ik daar naar. Heb jij het over het weer en dergelijke?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Je durft niet te preaten met zr. Als je achter een kassa staat brn je bijna verplicht aan small talk te doen....
Valt in het niet bij het boek, maar zeker niet onvermakelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:16 schreef FireFox1 het volgende:
Ender's Game is een verrassend goede film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |