YES!quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, weet qat jij zou moeten doen... in een winkel achter de kassa gaan werken...
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:31 schreef Lemans24 het volgende:
Maar goed, wel een IQ van 130.
En ik dacht dat het slecht ging, deze keer...
Nee, een opschepper.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:32 schreef Lemans24 het volgende:
Ben ik in jullie ogen nu definitief een autist?
Je zal niet de enige zijn. Daarom heeft BNN ook zo'n hip programma gemaakt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:33 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zou niet eens weten wat mijn IQ is. Nooit gemeten.
Is dit nou sarcasme?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
YES!
Dat ik daar niet zelf opgekomen ben
Maar daar heb ik dus ook nooit aan meegedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Je zal niet de enige zijn. Daarom heeft BNN ook zo'n hip programma gemaakt.
Hij was dit jaar blijkbaar extreem moeilijk. Het gemiddelde, vorig jaar 110, was nu 100. En de beste BN'er haalde nu 116, de beste uit het publiek 142.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:34 schreef Desunoto het volgende:
Je hebt het over die BBN IQ test? Als je daar lager dan 120 scoort dan ben je mentaal gehandicapt, geloof ik.
Althans, dat was zo toen ik vorig jaar keek. Dit jaar niet gekeken.
Opscheppen? Het is voor alle deelnemers daar openbaar, niks opschepperig aan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Nee, een opschepper.
136 hier
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Nee, een opschepper.
136 hier
Gefeliciteerd autistenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hij was dit jaar blijkbaar extreem moeilijk. Het gemiddelde, vorig jaar 110, was nu 100. En de best BN'er haalde nu 117, de beste uit het publiek 142.
Wie?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:42 schreef Robby87 het volgende:
Wat haalde Sitskut? Of wordt dat niet bekend gemaakt?
Als je het zo goed weet, waarom doe je het dan niet?quote:
Dyon, op school zitten hele lieve en leuke meisjes, echtquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je het zo goed weet, waarom doe je het dan niet?
Ja, ik ben gewoon té onzeker over mezelf, en ik ben heel slecht in het onderhouden van een gesprek.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef Desunoto het volgende:
Een fundamenteel gebrek aan mannelijke moed om op de meisjes af te stappen?
Ach, als mijn broek eenmaal omlaag gaat is het allemaal big talk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:03 schreef Lemans24 het volgende:
Beter niets zeggen dan slap ouwehoeren hoor.
Maar ga anders naar Finland, daar doen ze schijnbaar helemaal niet aan smalltalk.
Gelukkig kun je hier verder niemand wegjagen mrt die opmerkingenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach, als mijn broek eenmaal omlaag gaat is het allemaal big talk.
Oh, wacht slecht![]()
![]()
Ja, dat kan ik me voorstellen, dan zul je wel snel door die angst heenkomen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Ben ik veel anders dan jij bent dan Robby? Maar hier axhter de balie moet ik wel praten. En dan leer je het sus ook van zelf
Je kunt toch beter presentator bij BNN worden, zie ik!quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ach, als mijn broek eenmaal omlaag gaat is het allemaal big talk.
Oh, wat slecht![]()
![]()
Als je dat gewoon IRL doet, prima!quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:16 schreef Robby87 het volgende:
Sorry mensen, ik hou van verhaaltjes vertellen.
Ja, ik vind het ook creepy hoor Dyon, echt. Geloof me, achteraf schaam ik me daar best voor. Maar ik vond haar gewoon zo leuk, en ik weet, meer vrouwen dan kerken, maar op dat soort momenten neem ik echt idiote beslissingen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Best creepy dat je dat doet. Vanwaar de negativiteit? Waarom denk je meteen dat het verkeerd is? Ze reageerde toch?
Zeker! Vooral nooit zeggen als iemands langdurige relatie net uit is!quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Je hoeft je er niet voor te schamen. Je hebt verder niks verkeerd gedaan.
Die opmerkingen van geen hand vol maar een land vol. Genoeg vissen in de zee. Die zijn zo verschrikkelijk...
Ik kijk het niet, maar zap wel eens. Judith is ook leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook creepy hoor Dyon, echt. Geloof me, achteraf schaam ik me daar best voor. Maar ik vond haar gewoon zo leuk, en ik weet, meer vrouwen dan kerken, maar op dat soort momenten neem ik echt idiote beslissingen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:12 schreef ArtistA het volgende:
Het gaat echt al eeuwen alleen nog maar over jongens en meisjes, versieren dit dat, wat moet ik doen als zus of mag ik pics, zo! Antwoorden op relatieproblemen vind je niet op een forum, die liggen bij jezelf. Als mensen eens wat kritischer naar zichzelf zouden kijken ipv naar anderen, zou het allemaal veel makkelijker gaan.
En Robby, jouw probleem is heel simpel: je wilt veel en veel en veel en veel en veels te graag. Er is geen vrouw op deze aarde die daarop valt, of dat ook maar enigszins aantrekkelijk vindt.
Dus neem hier zoveel advies aan als je kunt, maar bedenk wel dat het allemaal geen fluit uitmaakt als je elke vrouw op een voetstuk plaatst.
Zo.
Liever robby zijn zus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hahaha, pas maar op, straks post ik nog pics van m'n zus.
Bedankt ArtistA, voor je feedback.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:12 schreef ArtistA het volgende:
En Robby, jouw probleem is heel simpel: je wilt veel en veel en veel en veel en veels te graag. Er is geen vrouw op deze aarde die daarop valt, of dat ook maar enigszins aantrekkelijk vindt.
Dus neem hier zoveel advies aan als je kunt, maar bedenk wel dat het allemaal geen fluit uitmaakt als je elke vrouw op een voetstuk plaatst.
Zo.
Maar het is allemaal de schuld van de Rabobank!quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:12 schreef ArtistA het volgende:
Als mensen eens wat kritischer naar zichzelf zouden kijken...
Spijker op de kop Robby. Het is hartstikke onlogisch!quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Bedankt ArtistA, voor je feedback.
Maar wat behoor ik dan te voelen als ik iemand leuk vind, moet ik deze onderdrukken, of ze in het vriesvak leggen zodat ik er later iets mee kan doen? Kijk, ik heb die gevoelens nu eenmaal, en misschien is dat terug te voeren op mijn onzekerheden, maar dan nog: waarom werkt het zo dat het tonen van je kwetsbaarheid averechts werkt? Waarom zou ik mij anders opstellen om haar hart veroveren? Ik ben gewoon heel eerlijk, en ik weet dat ik dan makkelijk te krijgen ben, maar maakt dat uit?
Ik snap het gewoon niet, blijkbaar gaat logica hier niet op en werkt het nu eenmaal zo in het voortplantingsproces, maar mijn gedachtewereld zegt en vindt iets anders.
Het is in veel landen heel normaal, wat jij voor ogen hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar wat behoor ik dan te voelen als ik iemand leuk vind, moet ik deze onderdrukken, of ze in het vriesvak leggen zodat ik er later iets mee kan doen? Kijk, ik heb die gevoelens nu eenmaal, en misschien is dat terug te voeren op mijn onzekerheden, maar dan nog: waarom werkt het zo dat het tonen van je kwetsbaarheid averechts werkt? Waarom zou ik mij anders opstellen om haar hart veroveren? Ik ben gewoon heel eerlijk, en ik weet dat ik dan makkelijk te krijgen ben, maar maakt dat uit?
Ik snap het gewoon niet, blijkbaar gaat logica hier niet op en werkt het nu eenmaal zo in het voortplantingsproces, maar mijn gedachtewereld zegt en vindt iets anders.
Jezus, welk persoon met een gezond verstand wilt dat nou?quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:37 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het is in veel landen heel normaal, wat jij voor ogen hebt.
Een vriend van mij werd in China 'veroverd' door een vrouw. Ze sprak nauwelijks Engels, maar maakte het gebaar van een ring om haar vinger doen. Nu zijn ze al een jaar samen.
Stort je je in Azië of (delen van) Latijns Amerika vol overgave op een vrouw, zal dat juist gewaardeerd worden. Het is dat ik toch echt niet op de vrouwen daar val...
Dat zei ik ook tegen hem, ik zou hard weglopen. Maar hij negeerde het gebaar, ging met haar praten en vond haar blijkbaar leuk. Ze is ook aardig, dat wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Jezus, welk persoon met een gezond verstand wilt dat nou?
Ja, het is vast niet onmogelijk, gekkere dingen zijn gebeurd, maar ik betwijfel ook de persoon (Nederland of elke andere westerling) die daarmee instemt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 02:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen hem, ik zou hard weglopen. Maar hij negeerde het gebaar, ging met haar praten en vond haar blijkbaar leuk. Ze is ook aardig, dat wel.
quote:
Welke? Die boerin die weggestuurd is? Of welke...quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:34 schreef ArtistA het volgende:
Daar heb je een punt Waag, maar ik wil ook zo'n meisje als die waar Robby het de hele tijd over heeft
Die meisjes die alleen in zijn hoofd bestaan...quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Welke? Die boerin die weggestuurd is? Of welke...
Wij lijken op elkaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik was na die opmerking gister weg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig kun je hier verder niemand wegjagen mrt die opmerkingen
Ach jij bent dan ook niet zo van belang als het om Robby en zijn vrouwen gaat. Denk niet dat jij en R een match vormen op welk gebied dan ook...quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik was na die opmerking gister weg.
Nope...quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:11 schreef Robby87 het volgende:
Heeft iemand hier de serie 'de geheimen van barslet gezien?'
Nee, is het wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach jij bent dan ook niet zo van belang als het om Robby en zijn vrouwen gaat. Denk niet dat jij en R een match vormen op welk gebied dan ook...
[..]
Nope...
Iemand al Engers game gezien?
Een aparte filmquote:
Typo...quote:
Waarom niet? Robby heeft niet zo'n ellenlange eisenlijst als Lemansquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach jij bent dan ook niet zo van belang als het om Robby en zijn vrouwen gaat. Denk niet dat jij en R een match vormen op welk gebied dan ook...
Als dat al ellenlang is...quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom niet? Robby heeft niet zo'n ellenlange eisenlijst als Lemans
Okee, ik overdreef een beetje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als dat al ellenlang is...
Ik zal het samenvatten. Lang, blauwe ogen, donker haar, niet rokend, sportief, spontaan, reislustig.
Voor de goede orde, ik ben niet écht op zoek.
Kijk, daarom ben ik dus niet op zoekquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben blij met de meid die ik heb! En vanavond zitten we weer gezellig, burgerlijk met zijn 2'tjes op de bank Wie is de mol te kijken
Waarom?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:59 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Kijk, daarom ben ik dus niet op zoek
Ik heb vroeger jaren op de bank gezeten met een vriendin. Genoeg dus. En ik heb zelden relaties gezien die niet daar, of op kinderen, uitdraaien.quote:
O, maar dat is natuurlijk niet alles wat ik wilquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger jaren op de bank gezeten met een vriendin. Genoeg dus. En ik heb zelden relaties gezien die niet daar, of op kinderen, uitdraaien.
Er moet wel afwisseling zijn natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuk juist, samen op de bank. Lekker burgerlijk.
Pot verwijt de ketelquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:25 schreef Robby87 het volgende:
Jongens, ga even verder in R&P ofzo?
Wat kun je toch lekker trollen... Maar hey, ik heb een vriendin. En jij?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:25 schreef Robby87 het volgende:
Jongens, ga even verder in R&P ofzo?
Ik hoorde het ja, maar wat is er leuk aan een snelle wagen die in de garage staat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat kun je toch lekker trollen... Maar hey, ik heb een vriendin. En jij?
Heb je dat filmpje ook aan Berber laten zien?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
(even klikken, begint op het juiste moment)
Ik heb haar nooit ontmoetquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje ook aan Berber laten zien?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ik overdreef een beetje.
Ik weet niet, ik heb nooit echt zulke karakteristieken gezocht in iemand. Misschien wel qua karakter, maar dat gaat dan eerder onbewust. Ik ben er inmiddels wel achter dat ik het leuk vind als een man een stuk langer is dan ik
Serieus? Ik deed gewoon mijn werk, hoor. Bliepen, geldtransactie, cadeautjes inpakken. Alleen als er echt iets interessant was wat ik bij de kassa zag (ik bedoel wat betreft producten) vroeg ik daar naar. Heb jij het over het weer en dergelijke?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Je durft niet te preaten met zr. Als je achter een kassa staat brn je bijna verplicht aan small talk te doen....
Valt in het niet bij het boek, maar zeker niet onvermakelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:16 schreef FireFox1 het volgende:
Ender's Game is een verrassend goede film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |