Zonder jaloers te worden en elke keer als het over Dyons vriendin gaat in huilen uit te barsten?quote:
Wannabe kluizenaar!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:43 schreef picodealion het volgende:
Ik moet eerst fotos van haar zien voor ik jaloers word.
Ik denk niet dat je er jaloers op word hoor...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:43 schreef picodealion het volgende:
Ik moet eerst fotos van haar zien voor ik jaloers word.
Positiefquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er jaloers op word hoor...
Dat klinkt nou wel heel slecht uit mijn eigen mond...
Oei!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er jaloers op word hoor...
Dat klinkt nou wel heel slecht uit mijn eigen mond...
En naast mooi? Want alleen mooi is ook niet alles.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, ik vind d'r wel mooi. Dat is het belangrijkste
Ah, wat romantisch!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, ik vind d'r wel mooi. Dat is het belangrijkste
Euh, over het algemeen een beetje alternatief, maar verder vind ik het erg lastig te beschrijven. Moet ook bekennen dat ik geen oprechte interesse in een dame heb gehad sinds mijn laatste relatie (inmiddels 4 jaar geleden bijnaquote:
Oké cool, alternatief vind ik ook leuk, en is natuurlijk een wijd begrip. Wijde pijpen, daar heb ik een hekel aan, serieus er zitten meiden op m'n school met brede, donkere pijpen met rode bloedletterige opdrukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Euh, over het algemeen een beetje alternatief, maar verder vind ik het erg lastig te beschrijven. Moet ook bekennen dat ik geen oprechte interesse in een dame heb gehad sinds mijn laatste relatie (inmiddels 4 jaar geleden bijna).
Het ging er nou om of Pico jaloera zou worden of niet. En daar had hij foto's voor nodig. Dus ging het om uiterlijjquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En naast mooi? Want alleen mooi is ook niet alles.
Niks mis met mijn homo-erotische kant. En ik snap wat je bedoelt, ik denk dat het erop neerkomt dat wat me aantrekt in een vrouw is dat ze een eigen/uitgesproken smaakt heeft. Dus niet persé een gothic ofzo, maar gewoon niet van die doorsnee top40-luisterende grietjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oké cool, alternatief vind ik ook leuk, en is natuurlijk een wijd begrip. Wijde pijpen, daar heb ik een hekel aan, serieus er zitten meiden op m'n school met brede, donkere pijpen met rode bloedletterige opdruk![]()
Maar met de homo-erotische kant gaat wel goed dus? Verder geen interesse in van mijn kant btw,
Eens.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:22 schreef picodealion het volgende:
ik denk dat het erop neerkomt dat wat me aantrekt in een vrouw is dat ze een eigen/uitgesproken smaakt heeft.
Ik reageer alleen maar op wat Drakin zegt... verder ben ik aan het werk, dus kan niet drinkenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Rustig aan Dyon, neem een biertje ofzo.
Ja, dat vind ik ook wel. Maar ik heb bij meisjes die vrij uitgesproken zijn, althans dat is mijn ervaring, (die met een té uitgesproken mening laat ik liggen) wel de indruk dat zij dit proberen te compenseren hiermee, en om die muur te doorbreken in een relatie heb ik geen zin in, ik laat ze liever in die waan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:28 schreef picodealion het volgende:
Nee. Ik heb (zoals jullie ongetwijfeld wel eens hebben gemerkt) soms een vrij uitgesproken mening. Ik kan het erg waarderen om gewoon eens tegengas te krijgen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |