Hoe kent die gast mij dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]Leuke show was dat wel. Ook dat verhaal van Paul de Munnik en de enorme, grote lul.
Ja, die kende ik al... en ergens denk ik er ook zo overquote:
Je toch hopelijk wel dat shirt aan hè?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Robocop was echt heel veel beter dan ik verwacht had. Niet erg om in de bios gezien te hebben
Nee, sorry. Ik ben niet in een halve week 20 kilo afgevallen...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je toch hopelijk wel dat shirt aan hè?
Godverdikkie, daar had ik bij willen zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Brainpower zat trouwens in de zaal... Verder is me niemand bekends opgevallen...
Ja he, ik weet zeker dat jij hem om een handtekening had willen vragen...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Godverdikkie, daar had ik bij willen zijn.
Was je vriendin mee?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja he, ik weet zeker dat jij hem om een handtekening had willen vragen...
Oeh de preview van one milion ways to die in the west was echt super
Nee... die kon nietquote:
Dat ken.. het is toch echt zo...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef Robby87 het volgende:
Het heeft trouwens wat surrealistisch, wanneer ik "vriendin" en jou in een adem noem...
no offence
Ditquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Leuk man, ik ben oprecht jaloers op je.
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:36 schreef drakin het volgende:
Allemaal jaloerse fmt kluizenaars hier?
Pretty much.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:36 schreef drakin het volgende:
Allemaal jaloerse fmt kluizenaars hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |