Je bent gewoon raar... goede film, maar 3x...quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zit Ender's game voor de 3e keer te bekijken. Fascinerende film, of ben ik gewoon raar?
De CGI is het beste wat ik ooit heb gezien. Naast het intelligente verhaal laat die Asa Butterfield een top prestatie zien! Van dat ventje gaan we nog heel wat zien.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon raar... goede film, maar 3x...
Dank je draakjequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef drakin het volgende:
Soms pakken films je zo erg dat je ze vaker wilt zien, heb ik ook af en toe.
echt? Het beste dat je gezien heb...quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De CGI is het beste wat ik ooit heb gezien. Naast het intelligente verhaal laat die Asa Butterfield een top prestatie zien! Van dat ventje gaan we nog heel wat zien.
Graag gedaan Foxquote:
Beter dan big budget blockbusters als The Hobbit serie, Pacific Rim en talloos andere nietszeggende CGI films die het moeten doen met een flinterdun kut-verhaaltje en boombastic CGI overkill.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
echt? Het beste dat je gezien heb...
somsquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Graag gedaan Fox
(maar ik ben soms ook raar)
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Graag gedaan Fox
(maar ik ben soms ook raar)
Ja soms, dat woordje kwam voor in mijn tekst.quote:
Jammer pico, ik had je toch echt anders ingeschat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Snap niet wat je leuk vindt aan dat semi-zweverige gebazel.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:58 schreef picodealion het volgende:
Vandaar dat ik het niet wist. Was nog voor mijn tijd in FMT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
dus je wist de vragen nog, maar niet de antwoorden?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:04 schreef picodealion het volgende:
Waarom denken jullie dat ik geen antwoord gaf?
Ik herkende het vaag maar kon er niet opkomen, en toen werd ik ongeduldig. Google gaf me een oude FMT.quote:
Cool. Coolcoolcool.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik herkende het vaag maar kon er niet opkomen, en toen werd ik ongeduldig. Google gaf me een oude FMT.
Acda en de Munnik!quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:07 schreef DragonFodder het volgende:
doet me denken aan de keer dat ik een geweldig nummer had geschreven in mijn droom. Ik was er bekend mee geworden, duizenden fans, wereldtour, dat soort dingen. Toen ik wakker werd kon ik me alles nog herinneren, behalve de noten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |