Geen zorgen, mijn intuïtie zegt dat dit meisje een beest is in bed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Als dat spanning en sensatie is....
Ik weet niet of ik blij moet worden van jouw intuïtie of nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Geen zorgen, mijn intuïtie zegt dat dit meisje een beest is in bed.
Niet iedereen is van de SM, Jos.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Ach dat kun je ook van tevoren niet zo goed beoordelen denk ik. Waarom zou je van die intuïtie niet blij worden?
Een beest in bed zijn betekent niet meteen aan de haal gaan met zwepen en tepelklemmen.quote:
Voornamelijk omdat hij niet weet wie zij is. Of op zijn minsteen foto van d'r heeft gezienquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Ach dat kun je ook van tevoren niet zo goed beoordelen denk ik. Waarom zou je van die intuïtie niet blij worden?
Ik heb altijd de fantasie gehad dat de meest onzekere, en lieve meisjes, echt enorm tekeer gaan in bed, ter compensatie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat hij niet weet wie zij is. Of op zijn minsteen foto van d'r heeft gezien. Maar ja, wie weet heeft hij gelijk...
Tja... laten we, of op zijn minst ik, het hopenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de fantasie gehad dat de meest onzekere, en lieve meisjes, echt enorm tekeer gaan in bed, ter compensatie.
Daarom snap ik eigenlijk niet waarom iemand ooit op het idee is gekomen om naakt te slapen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:02 schreef drakin het volgende:
Maar alleen voor een toiletbezoek is een winter wat minder, dan is het uit bed komen echt steen en steenkoud!
Hoe kun je nou zweten... en het tegelijk koud hebben... daar heb ik alleen last van als ik ziekjes benquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom snap ik eigenlijk niet waarom iemand ooit op het idee is gekomen om naakt te slapen.
Maar ik heb het ook wel snel koud in bed, zo erg zelfs dat ik in mijn slaap zo erg ril dat ik ervan moet zweten.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:19 schreef wyccie het volgende:
Maar ik heb het ook wel snel koud in bed
Ja ik ook. Ik word ook wel vaak zwetend wakker maar dat komt dan gewoon door al die dekensquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zweten... en het tegelijk koud hebben... daar heb ik alleen last van als ik ziekjes ben
Of door waaghalsquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik word ook wel vaak zwetend wakker maar dat komt dan gewoon door al die dekens
Ja, dat doet alleen Louis van Gaal, maar die zit niet op Fok.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef wyccie het volgende:
Is er eigenlijk een ongeschreven regel over het quoten van je eigen posts?
Ja want Sands is speciaal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat doet alleen Louis van Gaal, maar die zit niet op Fok.
En Sands mag het ook.
Misschien ga ik wel naar de bioscoop voor deze film.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:45 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dat klinkt best aardig.
Je bent gewoon raar... goede film, maar 3x...quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zit Ender's game voor de 3e keer te bekijken. Fascinerende film, of ben ik gewoon raar?
De CGI is het beste wat ik ooit heb gezien. Naast het intelligente verhaal laat die Asa Butterfield een top prestatie zien! Van dat ventje gaan we nog heel wat zien.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon raar... goede film, maar 3x...
Dank je draakjequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:15 schreef drakin het volgende:
Soms pakken films je zo erg dat je ze vaker wilt zien, heb ik ook af en toe.
echt? Het beste dat je gezien heb...quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De CGI is het beste wat ik ooit heb gezien. Naast het intelligente verhaal laat die Asa Butterfield een top prestatie zien! Van dat ventje gaan we nog heel wat zien.
Graag gedaan Foxquote:
Beter dan big budget blockbusters als The Hobbit serie, Pacific Rim en talloos andere nietszeggende CGI films die het moeten doen met een flinterdun kut-verhaaltje en boombastic CGI overkill.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
echt? Het beste dat je gezien heb...
somsquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Graag gedaan Fox
(maar ik ben soms ook raar)
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Graag gedaan Fox
(maar ik ben soms ook raar)
Ja soms, dat woordje kwam voor in mijn tekst.quote:
Jammer pico, ik had je toch echt anders ingeschat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Snap niet wat je leuk vindt aan dat semi-zweverige gebazel.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:58 schreef picodealion het volgende:
Vandaar dat ik het niet wist. Was nog voor mijn tijd in FMT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
dus je wist de vragen nog, maar niet de antwoorden?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:04 schreef picodealion het volgende:
Waarom denken jullie dat ik geen antwoord gaf?
Ik herkende het vaag maar kon er niet opkomen, en toen werd ik ongeduldig. Google gaf me een oude FMT.quote:
Cool. Coolcoolcool.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik herkende het vaag maar kon er niet opkomen, en toen werd ik ongeduldig. Google gaf me een oude FMT.
Acda en de Munnik!quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:07 schreef DragonFodder het volgende:
doet me denken aan de keer dat ik een geweldig nummer had geschreven in mijn droom. Ik was er bekend mee geworden, duizenden fans, wereldtour, dat soort dingen. Toen ik wakker werd kon ik me alles nog herinneren, behalve de noten
quote:
Hoe kent die gast mij dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]Leuke show was dat wel. Ook dat verhaal van Paul de Munnik en de enorme, grote lul.
Ja, die kende ik al... en ergens denk ik er ook zo overquote:
Je toch hopelijk wel dat shirt aan hè?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Robocop was echt heel veel beter dan ik verwacht had. Niet erg om in de bios gezien te hebben
Nee, sorry. Ik ben niet in een halve week 20 kilo afgevallen...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je toch hopelijk wel dat shirt aan hè?
Godverdikkie, daar had ik bij willen zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
Brainpower zat trouwens in de zaal... Verder is me niemand bekends opgevallen...
Ja he, ik weet zeker dat jij hem om een handtekening had willen vragen...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Godverdikkie, daar had ik bij willen zijn.
Was je vriendin mee?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja he, ik weet zeker dat jij hem om een handtekening had willen vragen...
Oeh de preview van one milion ways to die in the west was echt super
Nee... die kon nietquote:
Dat ken.. het is toch echt zo...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:00 schreef Robby87 het volgende:
Het heeft trouwens wat surrealistisch, wanneer ik "vriendin" en jou in een adem noem...
no offence
Ditquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:29 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Leuk man, ik ben oprecht jaloers op je.
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:36 schreef drakin het volgende:
Allemaal jaloerse fmt kluizenaars hier?
Pretty much.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:36 schreef drakin het volgende:
Allemaal jaloerse fmt kluizenaars hier?
Zonder jaloers te worden en elke keer als het over Dyons vriendin gaat in huilen uit te barsten?quote:
Wannabe kluizenaar!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:43 schreef picodealion het volgende:
Ik moet eerst fotos van haar zien voor ik jaloers word.
Ik denk niet dat je er jaloers op word hoor...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:43 schreef picodealion het volgende:
Ik moet eerst fotos van haar zien voor ik jaloers word.
Positiefquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er jaloers op word hoor...
Dat klinkt nou wel heel slecht uit mijn eigen mond...
Oei!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je er jaloers op word hoor...
Dat klinkt nou wel heel slecht uit mijn eigen mond...
En naast mooi? Want alleen mooi is ook niet alles.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, ik vind d'r wel mooi. Dat is het belangrijkste
Ah, wat romantisch!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, ik vind d'r wel mooi. Dat is het belangrijkste
Euh, over het algemeen een beetje alternatief, maar verder vind ik het erg lastig te beschrijven. Moet ook bekennen dat ik geen oprechte interesse in een dame heb gehad sinds mijn laatste relatie (inmiddels 4 jaar geleden bijnaquote:
Oké cool, alternatief vind ik ook leuk, en is natuurlijk een wijd begrip. Wijde pijpen, daar heb ik een hekel aan, serieus er zitten meiden op m'n school met brede, donkere pijpen met rode bloedletterige opdrukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Euh, over het algemeen een beetje alternatief, maar verder vind ik het erg lastig te beschrijven. Moet ook bekennen dat ik geen oprechte interesse in een dame heb gehad sinds mijn laatste relatie (inmiddels 4 jaar geleden bijna).
Het ging er nou om of Pico jaloera zou worden of niet. En daar had hij foto's voor nodig. Dus ging het om uiterlijjquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En naast mooi? Want alleen mooi is ook niet alles.
Niks mis met mijn homo-erotische kant. En ik snap wat je bedoelt, ik denk dat het erop neerkomt dat wat me aantrekt in een vrouw is dat ze een eigen/uitgesproken smaakt heeft. Dus niet persé een gothic ofzo, maar gewoon niet van die doorsnee top40-luisterende grietjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oké cool, alternatief vind ik ook leuk, en is natuurlijk een wijd begrip. Wijde pijpen, daar heb ik een hekel aan, serieus er zitten meiden op m'n school met brede, donkere pijpen met rode bloedletterige opdruk![]()
Maar met de homo-erotische kant gaat wel goed dus? Verder geen interesse in van mijn kant btw,
Eens.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:22 schreef picodealion het volgende:
ik denk dat het erop neerkomt dat wat me aantrekt in een vrouw is dat ze een eigen/uitgesproken smaakt heeft.
Ik reageer alleen maar op wat Drakin zegt... verder ben ik aan het werk, dus kan niet drinkenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Rustig aan Dyon, neem een biertje ofzo.
Ja, dat vind ik ook wel. Maar ik heb bij meisjes die vrij uitgesproken zijn, althans dat is mijn ervaring, (die met een té uitgesproken mening laat ik liggen) wel de indruk dat zij dit proberen te compenseren hiermee, en om die muur te doorbreken in een relatie heb ik geen zin in, ik laat ze liever in die waan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:28 schreef picodealion het volgende:
Nee. Ik heb (zoals jullie ongetwijfeld wel eens hebben gemerkt) soms een vrij uitgesproken mening. Ik kan het erg waarderen om gewoon eens tegengas te krijgen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |