quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Je kunt er hoe dan ook meer van genieten dan van een snelle auto die voorbij rijdt... Maar he, ik neem gewoon mijn tijd. Ik hoef d'r morgen niet mee in bed te liggen of volgende week ermee te trouwen... dusquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja, maar wat is er leuk aan een snelle wagen die in de garage staat?
Misschien ligt dat aan de winkel waar je werkt...quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Serieus? Ik deed gewoon mijn werk, hoor. Bliepen, geldtransactie, cadeautjes inpakken. Alleen als er echt iets interessant was wat ik bij de kassa zag (ik bedoel wat betreft producten) vroeg ik daar naar. Heb jij het over het weer en dergelijke?
Ik ga het boek zsm lezen. De vraagstukken in het verhaal vind ik verfrissend en smaakt naar meer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Valt in het niet bij het boek, maar zeker niet onvermakelijk.
Het komt er meestal op neer:quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:33 schreef Lemans24 het volgende:
Weertje hè... bleh.
Lijkt wel herfst hè... bleh.
Moe je kijke zeg, wat een regen weer... bleh.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:39 schreef dyonvbaal het volgende
Dat soort gesprekken zijn zo saai.. Of als een product niet scant. Dan is het zeker gratis...
Gelukkig hoef werk niet altijd spannend te zijn? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:44 schreef Desunoto het volgende:
Zulke belevenissen. Ik zou willen dat mijn leven zo spannend was!
Het meest storende vind ik (sorry dat ik ga discrimineren) de Marokkaanse jongeren die binnenkomen en het blijkbaar normaal vinden dat je niet meneer of u zegt, maar "Chef"quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb meer dan een decennium bij de kassa gewerkt. Zou een boek vol met dat soort dingen kunnen schrijven.
Nou ja, die klanten vind ik dan weer niet de saaie momenten van het werk bij een pomp. De tijden die je stil zit, in je hok, 's nachts als er niemand komt. Die kunnen saai zijn. Maar de klanten hoe niet origineel ze ook mogen zijn, die zijn niet saaiquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef Desunoto het volgende:
Nee, nee, zeker niet. Rustmomenten mogen er ook zijn. Graag zelfs. Maar ik bedoelde 'spannend' sarcastisch als tegenstelling van 'saai'. Want 'saai' en 'rustig' zijn weer twee verschillende dingen.
Dat is toch juist goed? Klinkt alsof ze je respectvol aanspreken, op hun manier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef dyonvbaal het volgende
Het meest storende vind ik (sorry dat ik ga discrimineren) de Marokkaanse jongeren die binnenkomen en het blijkbaar normaal vinden dat je niet meneer of u zegt, maar "Chef"
Dat is vaker, bij nagenoeg publieke zaken. Toch interessant om er over te speculeren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:49 schreef Desunoto het volgende:
Het is een beetje moeilijk om iets te zeggen over een zaak waarbij je geen inzage hebt in de bewijsstukken.
Doen!quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik heb meer dan een decennium bij de kassa gewerkt. Zou een boek vol met dat soort dingen kunnen schrijven.
I do not know... Ik vind het weinig respectvol overkomen...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed? Klinkt alsof ze je respectvol aanspreken, op hun manier.
Ik hoor mijn vriendin alleen maar klagen over mensen die zeggen dat ze d'r werk niet goed doet...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Doen!
Als postbode was het altijd
"heb je nog rekeningen voor me? Die hoef ik niet hoor"
"neem die blauwe envelop maar weer mee!"
En, wat schattiger: "heeft u elastieken voor me, meneer?"
Je laat je te veel leiden door je vooroordelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:20 schreef dyonvbaal het volgende:
I do not know... Ik vind het weinig respectvol overkomen...
Is dat zo? Ik word gewoon liever met jij, je, meneer of u aangesproken... Ik ben niet de chef, ik heb geen leidinggevende baan. Ik ken hem niet eens... Als het een blanke zou zijn die mij chef noemt vind ik het net zo vervelend...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je laat je te veel leiden door je vooroordelen.
Dat is dan weer sympathiek.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Als het een blanke zou zijn die mij chef noemt vind ik het net zo vervelend...
Ja he, eindelijk maak ik eens een onderscheidquote:
Heb je een beetje een leuke avond gehad met je vriendin?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja he, eindelijk maak ik eens een onderscheid
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Doen!
Als postbode was het altijd
"heb je nog rekeningen voor me? Die hoef ik niet hoor"
"neem die blauwe envelop maar weer mee!"
En, wat schattiger: "heeft u elastieken voor me, meneer?"
oh is dat wat ik telkens op de achterkant van mijn bonnetjes aantrefquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
- alleen als jouw nummer er op staat
You wish.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:34 schreef Waaghals het volgende:
[..]
oh is dat wat ik telkens op de achterkant van mijn bonnetjes aantref
Een al oude favoriet: Nee, ik hoef geen bon. Ik krijg het toch niet terug van de belastingquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als cassiere heb ik ook wel opmerkingen in die trant gehoord:
- wilt u de bon?
- nee joh, plak die maar in je plakboek
Of
- alleen als jouw nummer er op staat
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik sta bij 'T Loo te wachten. Zie ik iets heel groots in de boom, is het een pauw. Dacht dat die beesten alleen maar over de grond liepen...
Sta je ook bij het loo, of dacht je dat ze alleen over de grond liepen?quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sta je ook bij het loo, of dacht je dat ze alleen over de grond liepen?
staat ie nog open?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Op de laatste dag van de maand, met twee punten achterstand. Jij maakt het spannend!
Een nieuwe in de serie, of die al geweest is?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Louis Theroux docu over autisme nu op nl 3.
Ik kende hem niet, maar heb de oude niet allemaal gezien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een nieuwe in de serie, of die al geweest is?
Die die al een keer geweest is. Ik ken hem in ieder geval alquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Een nieuwe in de serie, of die al geweest is?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die die al een keer geweest is. Ik ken hem in ieder geval al
Die heb ik van d eweek ook gezien. Ik las ergens dat er in 2015 een live action film komt van Titan attackquote:
Ah, mooi inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:15 schreef Desunoto het volgende:
Voor mensen die van musicalfilmpjes houden. Mooie nieuwe trailer.
Dit wilde ik graag met jullie delen.
Dit is KPD nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze maand is er niet eens een DP topic geweest.
quote:
Netjes! Ik wist niet dat ze in KPD ook filmvragen deden?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze maand ben ik wel op een gedeelde 6e plaats geeindigd
Bij 50% van de vragen is Ron Jeremy het antwoordquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Netjes! Ik wist niet dat ze in KPD ook filmvragen deden?
Als jij mee zou doen hadden wij geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Netjes! Ik wist niet dat ze in KPD ook filmvragen deden?
Mooiquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
L'écume des jours
Vanmorgen dit nummer nog geSpotified:
Neequote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mooi![]()
Heb de film nog niet gezien, aanrader dus?
Okee, dit maakt me wel benieuwd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nee
Tenminste, ik vond het een hele goeie film, maar het is verre van voor het grote publiek. Het is ook de verfilming van het gelijknamige boek van de overleden Fransman Boris Vian. Ik wil niet vertellen hoe het verhaal verloopt, persoonlijk genoot ik er heel erg van om te ontdekken hoe controversieel de verhaallijn is van deze pacifistische schrijver.
Nieuwe docu aan het maken?quote:
Oh ook leuk. Wat voor genre?quote:
Heerlijk gewerkt vanochtend en morgenochtend weer. Verder niks doen...quote:
Het verhaal speelt zich af in een dystopiequote:
Moeilijke setting maar wel iets waar je veel mee kunt, denk ik. Is dat wat, the twilight zone?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het verhaal speelt zich af in een dystopie
Ik ben nu allemaal afleveringen van the twilight zone aan het kijken, geweldig![]()
Naja, het is vrij oubolligquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Moeilijke setting maar wel iets waar je veel mee kunt, denk ik. Is dat wat, the twilight zone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |