Dan ga ik met jou mee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel leuk in onbekende steden. Als je met mij meegaat ontdek je altijd hele andere dingen!
Niet haten op Sofie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef KneusTeun het volgende:
Sofie kan alles, behalve d'r bek houden.
Kanoën, varen, goed in details, de weg kennen. bij alles gaat die vieze vinger omhoog
Dat vroeg ik me ook al af..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef FritsFlits het volgende:
Waarom het afvalmuziekje bij Dirkje en Jennifer?
Gelukkig is JW hetquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef Stickertje het volgende:
Jammer als Jennifer de mol is, veel te duidelijk
Is het ook niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef KneusTeun het volgende:
Sofie kan alles, behalve d'r bek houden.
Kanoën, varen, goed in details, de weg kennen. bij alles gaat die vieze vinger omhoog
Alsof iemand die ooit leest Sassem.quote:
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef Stickertje het volgende:
Als SBS het kan betalen zal het niet te duur zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ook nog Dexter, het kan allemaal in de soundtrack. Daar gaat het hele AVRO budget aan kapot.
Vorige week ook al muziek uit Harry Potter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ook nog Dexter, het kan allemaal in de soundtrack. Daar gaat het hele AVRO budget aan kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |