quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:21 schreef droommoord het volgende:
http://nedermeme.org/wp-c(...)rmeme-klassieker.jpg
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:21 schreef droommoord het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoort dit een wasmachine te zijn? Want anders is de grap aardig mislukt, je ziet een man rechts draaien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:52 schreef Klojo120 het volgende:
Deze afbeelding:
[ afbeelding ]
http://i0.wp.com/laughter(...)gif?resize=480%2C275 dus
Het zal wel een spelshow zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoort dit een wasmachine te zijn? Want anders is de grap aardig mislukt, je ziet een man rechts draaien.
Het zal wel een spelshow zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:56 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoort dit een wasmachine te zijn? Want anders is de grap aardig mislukt, je ziet een man rechts draaien.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:51 schreef Syntos het volgende:
Nogal lang.
eeveeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because you know i'm all about that ass
Ik had eens een 3 dagen ban gekregen door die pc te postenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:21 schreef droommoord het volgende:
maar nu kon ik er toch niet zo heel veel aan doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik had eens een 3 dagen ban gekregen door die pc te posten
2 Tegelijk!? dat is weer 300 Gold Bro!quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:32 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[02:00] You receive loot: [Key to the Palace of Lei Shen]x2.
hahahaha een spaar-kat!quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 | void MediaProvider::scanForNewMedia(QUrl location) { QDirIterator iterator(location.toLocalFile(), QDirIterator::Subdirectories); while(iterator.hasNext())//exit the loop when we run out of files { iterator.next();//jump to first/next dir if(!iterator.fileInfo().isDir()) //skip if the file is a folder { QString fileName = iterator.fileName();//get filename //if(fileName.endsWith(".mp3") || fileName.endsWith(".flac" || fileName.endsWith(".ogg")))//check if we have a sound file //{ QByteArray filePathBA = iterator.filePath().toLocal8Bit(); TagLib::FileRef f(filePathBA.data()); if(!f.isNull() && f.tag())//if it is a valid media file, process it. { TagLib::Tag *tag = f.tag(); //Get artist QString _artist = tag->artist().toCString(true); //the argument of toCString(bool) defines whether we want a unicode string or not. //since QString is a unicode string, choosing 'true' is the most obvious choice. if(_artist == "") _artist = "unknown"; //if we don't know the artist, we'll set it to unknown. //we are going to edit the properties of the artist, so we'll grab a pointer to that item. ListItem* _currentArtist = _artistModel->find(_artist); //check if the artist we are processing is already in the model if(_currentArtist == 0) //Null pointer, thus it doesn't exist. { _artistModel->appendRow(new artistListItem(_artist, _artistID));//append to model _currentArtist = _artistModel->find(_artist);//get the item so we can edit it. _artistID++; } //Get album QString _album = tag->album().toCString(true); //true for unicode, explained above if(_album == "") _album = "unknown";//unknown album //here we are going to do that pointer trick again ListItem* _currentAlbum = _albumModel->find(_album); if(_currentAlbum == 0) { _albumModel->appendRow(new albumListItem(_album, _albumID)); _currentAlbum = _albumModel->find(_album); _albumID++; } //if the albumlist of the current artist doesn't contain the current album, add it. if(!_currentArtist->data(artistListItem::AlbumListRole).toList().contains(_currentAlbum->data(albumListItem::IDRole))) { //we can't just append directly to the QList, we'll first have to retrieve it, edit it in here and then replace it. QList<QVariant> _currentAlbumList = _currentArtist->data(artistListItem::AlbumListRole).toList(); _currentAlbumList.append(_currentAlbum->data(albumListItem::IDRole).toULongLong()); _currentArtist->setData(_currentAlbumList, artistListItem::AlbumListRole); } //if the artistlist ofthe current album doesn't contain the current artist, add it. if(!_currentAlbum->data(albumListItem::ArtistsRole).toList().contains(_currentArtist->data(artistListItem::IDRole))) { //same QList-trick again QList<QVariant> _currentArtistList = _currentAlbum->data(albumListItem::ArtistsRole).toList(); _currentArtistList.append(_currentArtist->data(artistListItem::IDRole).toULongLong()); _currentAlbum->setData(_currentArtistList, albumListItem::ArtistsRole); } //Get title QString _title = tag->title().toCString(true); if(_title == "") _title = iterator.fileInfo().baseName();//set the name of the file as title if there isn't a title tag //Get track number int _number = tag->track(); _songModel->appendRow(new songListItem(_title, iterator.filePath(), _songID, _currentAlbum->data(albumListItem::IDRole).toULongLong(), _currentArtist->data(artistListItem::IDRole).toULongLong(), _number)); _songID++; //here we are appending the song to the album. QList<QVariant> currentSongListOfCurrentAlbum = _currentAlbum->data(albumListItem::SongsRole).toList(); ListItem* currentSong = _songModel->find(_title); currentSongListOfCurrentAlbum.append(currentSong->data(songListItem::IDRole)); _currentAlbum->setData(currentSongListOfCurrentAlbum, albumListItem::SongsRole); //now to get the cover art if(!ImageProvider::mapContains(_currentAlbum->data(albumListItem::IDRole).toULongLong())) { TagLib::MPEG::File mpegFile(filePathBA.data()); if(mpegFile.isValid() && mpegFile.ID3v2Tag()) { TagLib::ID3v2::FrameList frameList = mpegFile.ID3v2Tag()->frameList("APIC"); QImage image; if(!frameList.isEmpty()) { TagLib::ID3v2::AttachedPictureFrame* pictureFrame = static_cast<TagLib::ID3v2::AttachedPictureFrame*>(frameList.front()); image.loadFromData((const uchar*)pictureFrame->picture().data(), pictureFrame->picture().size()); ImageProvider::registerAlbumArt(_currentAlbum->data(albumListItem::IDRole).toULongLong(), image); } } //else //{ TagLib::FLAC::File flacFile(filePathBA.data()); const TagLib::List<TagLib::FLAC::Picture*>& piclist = flacFile.pictureList(); QImage image; if(!piclist.isEmpty()) { QImage image; image.loadFromData((const uchar*)piclist[0]->data().data(), piclist[0]->data().size()); ImageProvider::registerAlbumArt(_currentAlbum->data(albumListItem::IDRole).toULongLong(), image); } //} } }//if(!f.isNull) //}//if(file.endswith.....) }//if(!iterator.fileInfo.isdir()) }//while(iterator.hasnext) } |
Jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Haha je wilde weten wat ik had getypt bij dat Barbie poppetje ? ;p
En trouwens:
PSV![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:25 schreef Kotzooi het volgende:
http://www.wakkerpedia.nl/index.php/Feit
Idd! 700g totaal woop woopquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
2 Tegelijk!? dat is weer 300 Gold Bro!
Ik heb wel een paar mooie leren laarzenquote:
Ook een leren broek?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar mooie leren laarzen
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Je deed het erom, of?...
Zo niet sterkte gewenst met het ophalen van je cijfers
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden dat hetzelfde.
Haha serieus? Zit je electronica te hacken of zo?quote:
Durf jij die te dragen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef DanielBackward het volgende:
http://eu.suitsupply.com/(...)61.html?vpid=P376103
Ik heb een oude scoop met achterop een adc uitgang en ik wil eens kijken at ik daar mee kan doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:12 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Haha serieus? Zit je electronica te hacken of zo?
[..]
Durf jij die te dragen?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef jeroen25 het volgende:
Ik heb een oude scoop met achterop een adc uitgang en ik wil eens kijken at ik daar mee kan doen.
Is dat Lisp, of zo?quote:
15 pins sub-d met acht pinnen adc0 tot adc7 dus ik denk dat het parallel is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef Hallmark het volgende:
cool. Pen is 1 van de pennen van een seriële sub-d connector of iets exotisch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 BTC overgemaaktquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:43 schreef noodgang het volgende:
http://dx.com/p/lovely-pa(...)r-30242#.Uu4n4xB5OPY
msn :squote:Op maandag 3 februari 2014 20:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kreeg ik via msn opgestuurd en ik was te lui om het over te typen in google.
Automati... wat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:21 schreef HET_IS_PATAT het volgende:
De Coördinator Automatisering is verantwoordelijk voor het zo optimaal mogelijk laten verlopen van automatiseringsprojecten en het afstemmen van de automatiseringstaken op het orderverloop binnen NAWI. U rapporteert aan de Manager Techniek. Belangrijke werkzaamheden zijn met name de planning van aankomende en lopende projecten, en de efficiënte uitvoering van automatiseringswerkzaamheden in een dynamische werkomgeving. U zorgt er voor dat vanaf het begin een project goed wordt voorbereid en tijdig de juiste gegevens worden aangeleverd aan de collega's in de vervolgtrajecten. Daarnaast verzorgt u de rapportage over en administratie van de projecten (o.a. het constructie dossier). Verder bent u verantwoordelijk voor toepassing van standaardisatie in projecten waar dat mogelijk is, kwaliteitsbewaking en verbeteringsprojecten. U onderhoudt intensieve contacten met uw team van ca. 10 medewerkers en speelt een belangrijke rol in het ontwikkelen en uitvoeren van het personeelsbeleid op uw afdeling. Aantal uren per week: 38 (1,0 fte)
Hehequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan me dit hele plaatje niet herinneren
1 | Mark Tuitert |
1 2 3 | <?php Mark Tuitert ?> |
Godverdikkie, quote ik mezelf ineensquote:Op zondag 9 februari 2014 00:38 schreef sneakydesert het volgende:
''Speciaal opgegraven voor de aflevering.''
Refererend aan dat oude wijf bij all you need is love.
MD5 van wat?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:21 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
e8f504c54d9306cce91789d0191e030e
quote:
Heb je nog meer van die klassiekers?quote:
Mooi op tijd.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef SuperwormJim het volgende:
MEN / Wat heb jij onder je CTRL+V #14
fez in je holquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:18 schreef richolio het volgende:
Of CMD+V, voor de Mac users
Ik begin: 'Jelle zoent met een pot'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |