quote:Op maandag 27 januari 2014 22:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. Trouwens ROBO wat vond je van TVD episode??
Ja, paar keer gezien. Wel leuk.quote:
Ja godverquote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
Iedereen zat te fappen en net wanneer je cumt scroll je door naar de laatste.
Ik kwam al bij de 3e, ha!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
Iedereen zat te fappen en net wanneer ze lopen te cummen scrollen ze door naar de laatste.
Haha ja, ik vond de zoen van Caroline en Klaus ook een beetje zo van ''you ask, we deliver''. Ik had het echt leuker gevonden als daar meer uit voortgevloeid was, van mij hadden ze best een stel mogen worden namelijk. Maar goed, wel een top moment ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaaaaaa omfg eindelijk Klaus en CarolineHoewel ik wel zoiets heb van dat hebben ze puur voor de fans gedaan, gaat verder ook niets meer uitkomen
Dus beetje jammer, maar wel goed dat het gebeurde.
En goeddd einde ook. Vooral omdat Elena Katherine net vergaf en toen naaide ze haar gewoon hard. Maar goed, daar zullen ze komende aflevering wel snel achterkomen. En Enzo zit er komende aflevering weer in he![]()
[ afbeelding ]
Wat vond jij?
teringlijerquote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Zaktabak het volgende:
Iedereen zat te fappen en net wanneer ze lopen te cummen scrollen ze door naar de laatste.
Ik haal d'r wel wegquote:
Lost Girls, ben niet verder gekomen dan de eerste 10 pagina'squote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha wil Lost Girls lezen nu![]()
V for Vendetta is wel vet, wel anders dan de film en meer in het radiotijdperk dan televisie.
Die Allred is meer Marvel gewoon of niet? Daar heb ik over het algemeen niet heel veel mee.
Overigens Scott PilgrimOok gewoon vet getekend, super simpel.
Bepaal ik zelf wel, battieboi.quote:
Ja precies, zeker nu Klaus toch in die andere serie zit kan er toch niet veel meer uit voortkomen. Denk dat Tyler nu ook wel weer echt terug is. Die schrijvers weten ook gewoon echt niet wat ze met dat karakter willen volgens mijquote:Op maandag 27 januari 2014 22:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja, ik vond de zoen van Caroline en Klaus ook een beetje zo van ''you ask, we deliver''. Ik had het echt leuker gevonden als daar meer uit voortgevloeid was, van mij hadden ze best een stel mogen worden namelijk. Maar goed, wel een top moment ja.
Ik vond het tof om weer de oudjes erin te zien! JennaAlaric
Super leuk. Verder mag er van mij wel wat meer actie komen. Dus nu Kath in Elena zit, zal het (hopelijk) weer wat spannender worden
Wat geintje? Ben heartbroken.quote:
Hahaha kan ik me iets bij voorstellenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lost Girls, ben niet verder gekomen dan de eerste 10 pagina's
Geloof ook dat Moore een boek heeft geschreven over seksuele moraliteit. Heb het ergens liggen als het goed is. Was best interessant.
Ik hoor van veel dat V goed is, ja. Maar de kleuren en tekeningen (die natuurlijk enorm goed de sfeer zetten) zijn zo depri en donker dat het lezen niet prettig is voor mij.
Allred is Image en Marvel, ja. Heeft net FF gedaan en gaat nu Silver Surfer doen.
Heeft ook Madman gedaan, en X-Statix.
Scott Pilgrim was geweldig, ja. Alleen in zwart wit soms moeilijk te zien wie nou wie was. Maar dat is inherent aan de stijl. Maar de emoties ed waren sterk.
Directe URL CTRL+C, naar images.google.nl gaan, helemaal rechts op het camera-icoontjes klikken, CTRL+V, en op Enter klikken.quote:
niet gezienquote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
Dat gejank van spongeboss en BG in dat lichaamshaar topic
Houden zo, het is nogal vermoeiend.quote:
Ik moet ook gewoon niet gaan kijken want kan m'n ergernis over hem nooit voor me houden.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
Ik ga niet kijken voordat ik mijn beeldscherm in 2en stompquote:Op maandag 27 januari 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
Nouja, als Sandman klaar is, pak ik V wel eens op dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha kan ik me iets bij voorstellenSlaat ook gewoon eigenijk helemaal nergens op.
Zou V wel echt lezen, is echt een heel goed verhaal. Soms wel lastig te volgen - ook door het kleurgebruik zeg maar - maar wel echt de moeite waard.
Ja Marvel ben ik niet zo heel erg in thuis. Ken de meeste karakters wel enzo, maar nooit heel erg veel van gelezen / gekeken. Spider-Man vind ik alleen altijd wel echt vet.
Lijken allemaal op elkaar bij Scott Pilgrim hahaha, maar dat verhaal is zo briljantKende hem ook alleen maar van de film moet ik toegeven, net als Kick Ass. Daar was de graphic novel overigens ook wel vet van, veel bloederiger dan de film.
aightquote:Op maandag 27 januari 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Houden zo, het is nogal vermoeiend.
Dat merken wequote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon niet gaan kijken want kan m'n ergernis over hem nooit voor me houden.
Jonge niemand zit hier op te wachtenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef Aiciu het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik krijg trek van al dat lekkers!
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Jonge niemand zit hier op te wachten
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken voordat ik mijn beeldscherm in 2en stomp
Ja god ik heb zoveel moeite met dat soort mensen en dat is allemaal verspilling van m'n energie, maar eigenlijk vind ik het wel fijn om even op iemand te ragen zo nu en dan.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent smerig vieze kontneuker
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Jonge niemand zit hier op te wachten
Dat is ook leukquote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja god ik heb zoveel moeite met dat soort mensen en dat is allemaal verspilling van m'n energie, maar eigenlijk vind ik het wel fijn om even op iemand te ragen zo nu en dan.
Ja uitkleden maar ik bleef steeds zittenquote:
Dat is lekker.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent smerig vieze kontneuker
Aciu zit nu te fappen op deze commentquote:Op maandag 27 januari 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja uitkleden maar ik bleef steeds zittenZit in mijn boxer hier dus no hmmo
doei!
Picsquote:Op maandag 27 januari 2014 22:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja uitkleden maar ik bleef steeds zittenZit in mijn boxer hier dus no hmmo
doei!
Dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Aciu zit nu te fappen op deze comment
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En weer is aiciu aan het fappen..
Nee, ik heb liever CIAquote:Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je in een goede dag wel uitgelezenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als Sandman klaar is, pak ik V wel eens op dan.
Ben altijd veel meer Marvel geweest, door al die tekenfilms uit de jaren 90. Paar jaar geleden heel veel X-Men gelezen.
Lees nu eigenlijk alleen nog Superior Spider-Man en Deadpool.
En dan al die Vertigo, Image en Dark Horse.
Ja, had eerst ook de film gezien van Scott Pilgrim. En was toen helemaal verkocht.Geweldig.
Gelijk gelezen daarna, al was het wel enorm veel.
Vond Kick-Ass het verhaal erg goed. Enigszins realistisch kijken naar wat er zou gebeuren in onze wereld. Maar die tekeningen.John Romita tekent als een kleuter.
Ik kom hier wel een beetje over als iemand die bijna alle tekenaars haat, maar dat is niet zo
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef Ambicioso het volgende:
Quote van de dag trouwens:
"A shoulder to cry on, becomes a dick to ride on"
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
wel genoeg bier ?quote:
Sowieso.quote:
Jup. Weet niet wie ik nou triester vind overkomen, Spongeboss of BG.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:57 schreef Robophatt het volgende:
Ga dat topic dus echt niet teruglezen, wat een partij jankballen bij elkaar ook weer
Welke!?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:57 schreef Robophatt het volgende:
Ga dat topic dus echt niet teruglezen, wat een partij jankballen bij elkaar ook weer
Godkk dat is het teken dat ik moet gaan slapenquote:
Optyfenquote:
Ophoeren.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godkk dat is het teken dat ik moet gaan slapen
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Chloro is er al de hele dag hoor.
Ja ik ken die BG eigenlijk niet echt, let nooit zo op zijn posts maar die Spongeboss die zo nodig moet helpen en weet ik veel wat allemaal ga toch weg. Kan me gewoon geen voorstelling maken van de debiel die hij in het echt moet zijn.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jup. Weet niet wie ik nou triester vind overkomen, Spongeboss of BG.
Spongeboss is gewoon mongool door er zo serieus op in te gaanquote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Chloro is er al de hele dag hoor.
Nu heb je aids.quote:
Ik word toch wel nieuwschierigquote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
man up plsquote:
quote:
Ditquote:Op maandag 27 januari 2014 22:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ken die BG eigenlijk niet echt, let nooit zo op zijn posts maar die Spongeboss die zo nodig moet helpen en weet ik veel wat allemaal ga toch weg. Kan me gewoon geen voorstelling maken van de debiel die hij in het echt moet zijn.
YEAHHHHHHHHH!!!!!!!!quote:
Duhuh maar Pharkus mag hemquote:Op maandag 27 januari 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
Die BG is gewoon een kansloze rukker. Schijnt nog maagd te zijn enzo.
dan ga je maar naar girlscenequote:Op maandag 27 januari 2014 23:01 schreef Nikonlover het volgende:
Jesussssss...... Wat een warm welkom zeg ):
Ik wil vriendjes maken ): Ik wil geen ruzie!!! ):
Haha gvd, zo oud ben ik niet, je moet niet alles geloven wat Gridlok over me zegt. ;squote:
Hij had zijn eikel er wel eens in gehangen maar meer nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
Big Gay?quote:
En hij houdt van plasseks.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hij had zijn eikel er wel eens in gehangen maar meer niet
Wat een kansloze bende bij elkaar is het hier eigenlijk ook hequote:Op maandag 27 januari 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
Geen gemeentekrantje gehad?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god ik ben dit weekend dus niet buiten geweest, of ja, niet in mijn stad (lol, dorp) zie ik net foto's op FB dat heel de stad open ligtWoon daar 20 meter vandaan ofzo dus wordt weer pure ellende de komende tijd
![]()
Wat denken ze, we bestaan 600 jaar dus we breken de boel maar open
Ja dit, hij zegt altijd dat hij 95% maagd is ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hij had zijn eikel er wel eens in gehangen maar meer niet
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:01 schreef Nikonlover het volgende:
Jesussssss...... Wat een warm welkom zeg ):
Ik wil vriendjes maken ): Ik wil geen ruzie!!! ):
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god ik ben dit weekend dus niet buiten geweest, of ja, niet in mijn stad (lol, dorp) zie ik net foto's op FB dat heel de stad open ligtWoon daar 20 meter vandaan ofzo dus wordt weer pure ellende de komende tijd
![]()
Wat denken ze, we bestaan 600 jaar dus we breken de boel maar open
;squote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gvd, zo oud ben ik niet, je moet niet alles geloven wat Gridlok over me zegt. ;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 23:04:12 ]
Dat maakt FOK! juist zo leuk (:quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat een kansloze bende bij elkaar is het hier eigenlijk ook he
Joh, als we ook maar 10% van iedereens leven zouden weten, zou niemand meer met elkaar praten.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat een kansloze bende bij elkaar is het hier eigenlijk ook he
ik ben 450% maagd, echt fantastischquote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dit, hij zegt altijd dat hij 95% maagd is ofzo.
Ja ben wel buiten geweest alleen niet thuisquote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Ambicioso het volgende:
[..]k kwam dit weekend juist wel een keer buiten. Dat was pas eng
Ben 25, doe normaal.quote:
Ja je lacht wel, maar bloedserieus dit.quote:
Dat we de bodem van de samenleving zijn verenigd ons ook wel vind ikquote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Joh, als we ook maar 10% van iedereens leven zouden weten, zou niemand meer met elkaar praten.
Eensch.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Joh, als we ook maar 10% van iedereens leven zouden weten, zou niemand meer met elkaar praten.
Dat geloof ik wel. Ik lach de trauma's wegquote:Op maandag 27 januari 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben 25, doe normaal.
[..]
Ja je lacht wel, maar bloedserieus dit.
Echt hequote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wordt aub niet meer wakkerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga slapen mensjes![]()
Slaaplekker knuffelbeertjesssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eh, ja.quote:
Praat over jezelf.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat we de bodem van de samenleving zijn verenigd ons ook wel vind ik
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt heHoe is het mogelijk dat er zoveel idioten bij elkaar zitten... En dan op het moment dat je weigert te geloven dat het allemaal echt is post F528910 dickpics en ook gewoon foto's van z'n hoofd en blijkt het dus ook nog echt zo te zijn ook.
Nu al? Pussy.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OK doeiquote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha shiit, ja. Dit gewoon.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt heHoe is het mogelijk dat er zoveel idioten bij elkaar zitten... En dan op het moment dat je weigert te geloven dat het allemaal echt is post F528910 dickpics en ook gewoon foto's van z'n hoofd en blijkt het dus ook nog echt zo te zijn ook.
Het schijnt dat hij het niet erg vind om met 14 jarige chickies iets te doen...volgens geruchten.quote:
ja of trollquote:Op maandag 27 januari 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
Jup, een special van drie delen over hem.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Misschien, trouwens er is ook ooit een intervieuw gewest met zijn familie
Nope.quote:
Stuurde hij jou dickpics?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Misschien, trouwens er is ook ooit een intervieuw gewest met zijn familie
Wat.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij het niet erg vind om met 14 jarige chickies iets te doen...volgens geruchten.
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, rebel without a cause.
En ditquote:Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
Laten we de beschuldigingen van pedofilie anders even achterwege laten hier.
quote:
Hij grijpt alles wat hij kan krijgen. Niks dusquote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij het niet erg vind om met 14 jarige chickies iets te doen...volgens geruchten.
Hij beweert nu dat dat allemaal een act was.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:09 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hij grijpt alles wat hij kan krijgen. Niks dus
Doc over hem: http://frontpage.fok.nl/s(...)enews/217235/1/1/100
Is wel alleen deel 3 met zijn moeder![]()
Hoi BlauweTijger....quote:
God ja dat zijn momenten dat ik spijt heb dat ik ooit een foto van mezelf op FOK! gezet heb. Stel je hebt zo'n moment van herkenning, dan weet je toch ook niet hoe snel je in een boom moet klimmen ofzoquote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha shiit, ja. Dit gewoon.En zulke mensen doen ook gewoon boodschappen en elke keer als je de deur uitgaat kijk je schichtig om je heen, angstig dat je hem misschien tegen zult komen.
Wauw nee gelukkig niet. Volgens mij had hij die in KPD gezet ofzo, ik kreeg ze van iemand in m'n dmquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
Laten we de beschuldigingen van pedofilie anders even achterwege laten hier.
Op manga lijken? Zegt me even niks.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je in een goede dag wel uitgelezenTenminste, ik las hem geloof ik in de bus terug vanuit Londen (met school, bus
) dus dan schiet dat wel op.
Naja ik vind de meestes strips ook fucking lelijk getekend, maar vooral die nieuwere waarbij ze steeds meer op manga gaan lijkenKan ik echt niet hebben. En bij Marvel vind ik het allemaal erg veel op elkaar lijken en vind de verhalen van DC over het algemeen vetter. Iets donkerder. Heb ik vroeger idd ook wel veel series van gekeken op tv, dat dan weer wel.
Vind juist strips met een afwijkende stijl vet, wil The Arrival eigenlijk ook nog wel. Verhaal weet ik niet of het heel boeiend is, maar die is zo mooi getekend
Kick-Ass deed me qua verhaal een heel klein beetje denken aan WatchmenCompleet andere sfeer enzo natuurlijk, maar dat waren ook gewone mensen enzo. Maja, Batman ook
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Shiit, wil die eerdere delen van die docu ook zien.
http://frontpage.fok.nl/s(...)aajguardian-1-3.htmlquote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Shiit, wil die eerdere delen van die docu ook zien.
CRT Monitor, direct afgezet.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)aajguardian-1-3.html
deel 1
http://frontpage.fok.nl/sitenews/216570/1/1/50
deel 2
I love you.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
deel 1
deel 2
Heel gaaf.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:13 schreef BlueJeans het volgende:
Godnondeju! M'n laptop loopt steeds vast. Moet niet zoveel porn meer downloaden.
Ja laatst zag ik ergens iets van Wonder Woman voorbij komen, zag er gewoon uit als manga maar dan slechter getekend. Echt waar-de-loos. Die oude stijl kan ik wel waarderen en moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal niet heel goed bijhoud.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op manga lijken? Zegt me even niks.
Zijn dat die dingen van Aspen, Viz en Zenescope ofzo?
Heb helemaal niks met DC eigenlijk. Alleen met de C-garnituur als the Spectre, Phantom Stranger, Doom Patrol.
The Arrival ken ik niet. Waar is die van?
Ja, waren beiden deconstructies, zijn er wel meer van. Maar Kick-Ass was vooral opvallend door het grafische gedeelte
Meer porn maken dusquote:Op maandag 27 januari 2014 23:13 schreef BlueJeans het volgende:
Godnondeju! M'n laptop loopt steeds vast. Moet niet zoveel porn meer downloaden.
Deze ga ik straks kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
deel 1
deel 2
Jij hebt ook alles door.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heheaheah ik zie wat je daar deed.
Het is vooral zijn gedrag dat nogal abnormaal is.quote:
Het is wel een aparte ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is vooral zijn gedrag dat nogal abnormaal is.
Niemand kan tippen aan Wednesday.quote:
Ach ja, het is op zich wel cool dat hij aan zoiets meedoet.quote:
Zou jij meedoen aan zo'n docu dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, het is op zich wel cool dat hij aan zoiets meedoet.
Ze is totaal niet lekker.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Die Lorde is gewoon nog 16 jaarMisschien kan ik dr regelen
Nee, ik niet. Daarom wel respect voor hem dat hij dat wel doet/durft. Moet er niet aan denken dat zoiets voor altijd op FOK! staat.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jij meedoen aan zo'n docu dan?
quote:In een vraaggesprek met de BBC over de aankomende Olympische Winterspelen in zijn stad, heeft burgemeester van Sochi Anatoly Pakhomov aangegeven dat er helemaal geen homo's in Sochi wonen.
Porno downloadenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:13 schreef BlueJeans het volgende:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Daarom wel respect voor hem dat hij dat wel doet/durft. Moet er niet aan denken dat zoiets voor altijd op FOK! staat.
Lijkt me ook wel lachen, maar je staat er wel voor altijd op.quote:
17quote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Die Lorde is gewoon nog 16 jaarMisschien kan ik dr regelen
Die van jou zie ik echt zo voor mequote:Op maandag 27 januari 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Daarom wel respect voor hem dat hij dat wel doet/durft. Moet er niet aan denken dat zoiets voor altijd op FOK! staat.
hehehehquote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die van jou zie ik echt zo voor me
Waarom zo verzuurd de hele tijd?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit de Oude Jongens SC? Dalijk krijgen we nog verbijstering over paardenmeisjes en dat iedereen hier zit.
Goodnightquote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen nichten
groetjes aan de voetjes
groetjes terug aan de rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
houdoequote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen nichten
groetjes aan de voetjes
Nu alquote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen nichten
groetjes aan de voetjes
ok laters dikkequote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen nichten
groetjes aan de voetjes
Nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
The Starving Games (2013) - IMDb
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gr
Ik deel niet.quote:
wat kom je hier deze boys beledigen homoquote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit de Oude Jongens SC? Dalijk krijgen we nog verbijstering over paardenmeisjes en dat iedereen hier zit.
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]Als iemand er een emo.gif van maakt kom ik liters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A
ik nu ookquote:
Heb ik een FOK! portret?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Ambicioso het volgende:
Ga nu die FOK! portret van BJ kijken, had eerst wel stukjes gezien
Ben nu deel twee aan het kijken.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:36 schreef Ambicioso het volgende:
Ga nu die FOK! portret van BJ kijken, had eerst wel stukjes gezien
hahahahquote:
BG jaquote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Heb ik een FOK! portret?Bedoel je BG?
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nu deel twee aan het kijken.!
[ afbeelding ]
BJ van blowjob ahahah snap jequote:Op maandag 27 januari 2014 23:37 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Heb ik een FOK! portret?Bedoel je BG?
Flikker 's op met je Steen.quote:
Het is alsof hij mijn leven beschrijft.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:39 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Flikker 's op met je Steen.Heb er trauma's van gekregen.
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is alsof hij mijn leven beschrijft.
Die is cool inderdaad.quote:
Andersom danquote:
junkleef jatochquote:
Die moet je alleen luisteren als je zwaar naar de kk bentquote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die moet je alleen luisteren als je zwaar naar de kk bent
Ik heb geen pener dus dat gaat niet.quote:
Dat niet vindenquote:
quote:
Best een goede rapper. En Spinal is sowieso een baas.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
NIet gekeken eerlijk gezegd maar steen komt vaak een beetje apart over
Oh, ok. En blauwtijger dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:43 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb geen pener dus dat gaat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |