Echt hequote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Joh, als we ook maar 10% van iedereens leven zouden weten, zou niemand meer met elkaar praten.
Wordt aub niet meer wakkerquote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga slapen mensjes![]()
Slaaplekker knuffelbeertjesssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eh, ja.quote:
Praat over jezelf.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat we de bodem van de samenleving zijn verenigd ons ook wel vind ik
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt heHoe is het mogelijk dat er zoveel idioten bij elkaar zitten... En dan op het moment dat je weigert te geloven dat het allemaal echt is post F528910 dickpics en ook gewoon foto's van z'n hoofd en blijkt het dus ook nog echt zo te zijn ook.
Nu al? Pussy.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OK doeiquote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha shiit, ja. Dit gewoon.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt heHoe is het mogelijk dat er zoveel idioten bij elkaar zitten... En dan op het moment dat je weigert te geloven dat het allemaal echt is post F528910 dickpics en ook gewoon foto's van z'n hoofd en blijkt het dus ook nog echt zo te zijn ook.
Het schijnt dat hij het niet erg vind om met 14 jarige chickies iets te doen...volgens geruchten.quote:
ja of trollquote:Op maandag 27 januari 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
Die BG is gewoon een kansloze rukker. Schijnt nog maagd te zijn enzo.
Jup, een special van drie delen over hem.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Misschien, trouwens er is ook ooit een intervieuw gewest met zijn familie
Nope.quote:
Stuurde hij jou dickpics?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Misschien, trouwens er is ook ooit een intervieuw gewest met zijn familie
Wat.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij het niet erg vind om met 14 jarige chickies iets te doen...volgens geruchten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |