Haha gvd, zo oud ben ik niet, je moet niet alles geloven wat Gridlok over me zegt. ;squote:
Hij had zijn eikel er wel eens in gehangen maar meer nietquote:Op maandag 27 januari 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
Die BG is gewoon een kansloze rukker. Schijnt nog maagd te zijn enzo.
Big Gay?quote:
En hij houdt van plasseks.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hij had zijn eikel er wel eens in gehangen maar meer niet
Wat een kansloze bende bij elkaar is het hier eigenlijk ook hequote:Op maandag 27 januari 2014 23:01 schreef Chloroform het volgende:
Die BG is gewoon een kansloze rukker. Schijnt nog maagd te zijn enzo.
Geen gemeentekrantje gehad?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god ik ben dit weekend dus niet buiten geweest, of ja, niet in mijn stad (lol, dorp) zie ik net foto's op FB dat heel de stad open ligtWoon daar 20 meter vandaan ofzo dus wordt weer pure ellende de komende tijd
![]()
Wat denken ze, we bestaan 600 jaar dus we breken de boel maar open
Ja dit, hij zegt altijd dat hij 95% maagd is ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hij had zijn eikel er wel eens in gehangen maar meer niet
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:01 schreef Nikonlover het volgende:
Jesussssss...... Wat een warm welkom zeg ):
Ik wil vriendjes maken ): Ik wil geen ruzie!!! ):
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god ik ben dit weekend dus niet buiten geweest, of ja, niet in mijn stad (lol, dorp) zie ik net foto's op FB dat heel de stad open ligtWoon daar 20 meter vandaan ofzo dus wordt weer pure ellende de komende tijd
![]()
Wat denken ze, we bestaan 600 jaar dus we breken de boel maar open
;squote:Op maandag 27 januari 2014 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gvd, zo oud ben ik niet, je moet niet alles geloven wat Gridlok over me zegt. ;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2014 23:04:12 ]
Dat maakt FOK! juist zo leuk (:quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat een kansloze bende bij elkaar is het hier eigenlijk ook he
Joh, als we ook maar 10% van iedereens leven zouden weten, zou niemand meer met elkaar praten.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat een kansloze bende bij elkaar is het hier eigenlijk ook he
ik ben 450% maagd, echt fantastischquote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dit, hij zegt altijd dat hij 95% maagd is ofzo.
Ja ben wel buiten geweest alleen niet thuisquote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Ambicioso het volgende:
[..]k kwam dit weekend juist wel een keer buiten. Dat was pas eng
Ben 25, doe normaal.quote:
Ja je lacht wel, maar bloedserieus dit.quote:
Dat we de bodem van de samenleving zijn verenigd ons ook wel vind ikquote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Joh, als we ook maar 10% van iedereens leven zouden weten, zou niemand meer met elkaar praten.
Eensch.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Joh, als we ook maar 10% van iedereens leven zouden weten, zou niemand meer met elkaar praten.
Dat geloof ik wel. Ik lach de trauma's wegquote:Op maandag 27 januari 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben 25, doe normaal.
[..]
Ja je lacht wel, maar bloedserieus dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |