Ja, inderdaad.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Daarom wel respect voor hem dat hij dat wel doet/durft. Moet er niet aan denken dat zoiets voor altijd op FOK! staat.
Lijkt me ook wel lachen, maar je staat er wel voor altijd op.quote:
17quote:Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Die Lorde is gewoon nog 16 jaarMisschien kan ik dr regelen
Die van jou zie ik echt zo voor mequote:Op maandag 27 januari 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Daarom wel respect voor hem dat hij dat wel doet/durft. Moet er niet aan denken dat zoiets voor altijd op FOK! staat.
hehehehquote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die van jou zie ik echt zo voor me
Waarom zo verzuurd de hele tijd?quote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit de Oude Jongens SC? Dalijk krijgen we nog verbijstering over paardenmeisjes en dat iedereen hier zit.
Goodnightquote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen nichten
groetjes aan de voetjes
groetjes terug aan de rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
houdoequote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen nichten
groetjes aan de voetjes
Nu alquote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen nichten
groetjes aan de voetjes
ok laters dikkequote:Op maandag 27 januari 2014 23:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen nichten
groetjes aan de voetjes
Nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
The Starving Games (2013) - IMDb
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gr
Ik deel niet.quote:
wat kom je hier deze boys beledigen homoquote:Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit de Oude Jongens SC? Dalijk krijgen we nog verbijstering over paardenmeisjes en dat iedereen hier zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |