quote:
Op maandag 27 januari 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:[..]
Nouja, als Sandman klaar is, pak ik V wel eens op dan.
Ben altijd veel meer Marvel geweest, door al die tekenfilms uit de jaren 90. Paar jaar geleden heel veel X-Men gelezen.
Lees nu eigenlijk alleen nog Superior Spider-Man en Deadpool.
En dan al die Vertigo, Image en Dark Horse.

Ja, had eerst ook de film gezien van Scott Pilgrim. En was toen helemaal verkocht.

Geweldig.
Gelijk gelezen daarna, al was het wel enorm veel.
Vond Kick-Ass het verhaal erg goed. Enigszins realistisch kijken naar wat er zou gebeuren in onze wereld. Maar die tekeningen.

John Romita tekent als een kleuter.

Ik kom hier wel een beetje over als iemand die bijna alle tekenaars haat, maar dat is niet zo

Heb je in een goede dag wel uitgelezen

Tenminste, ik las hem geloof ik in de bus terug vanuit Londen (met school, bus

) dus dan schiet dat wel op.
Naja ik vind de meestes strips ook fucking lelijk getekend, maar vooral die nieuwere waarbij ze steeds meer op manga gaan lijken

Kan ik echt niet hebben. En bij Marvel vind ik het allemaal erg veel op elkaar lijken en vind de verhalen van DC over het algemeen vetter. Iets donkerder. Heb ik vroeger idd ook wel veel series van gekeken op tv, dat dan weer wel.
Vind juist strips met een afwijkende stijl vet, wil The Arrival eigenlijk ook nog wel. Verhaal weet ik niet of het heel boeiend is, maar die is zo mooi getekend

Kick-Ass deed me qua verhaal een heel klein beetje denken aan Watchmen

Compleet andere sfeer enzo natuurlijk, maar dat waren ook gewone mensen enzo. Maja, Batman ook
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."