Geheim. Als je een beetje onderzoek verricht op FOK!, weet je 't zo.quote:
Ben ik echt extreem slecht inquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:02 schreef Etsu het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Geheim. Als je een beetje onderzoek verricht op FOK!, weet je 't zo.
welkequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto
Stuur me eens naaktfoto's van dat ene meisje.
Zolang ze niet obesitas heeft, kom maar doorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto
Stuur me eens naaktfoto's van dat ene meisje.
nee joh die heeft iedereen alquote:
beetjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:03 schreef Jimbo het volgende:
heeft iemand hier verstand van laptops ect?
Beetje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:03 schreef Jimbo het volgende:
Nee, dat ene meisje uit je klas.quote:
Het is FOK!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:03 schreef Jimbo het volgende:
quote:
heb ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje.
[..]
Nee, dat ene meisje uit je klas.
Doe eensquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier kan je echt flauwe kutgrappen mee maken.
Ga je gang.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hier kan je echt flauwe kutgrappen mee maken.
iets anders leuks van je badoomatches?quote:
nope nope nopequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iets anders leuks van je badoomatches?
Darmkrampen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:06 schreef Jimbo het volgende:
zat ik net te schijten, allejezs wat ging dat tekeer. Leek WO II wel
Ik heb zo'n jasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als jij nou eens zo'n jas voor mij koopt.
[..]
Ook niet... Pyjama.
Beetje in de avond door het park lopen. Je weet zelf.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje in de avond door het park lopen. Je weet zelf.
Nog steeds die warme?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als jij nou eens zo'n jas voor mij koopt.
[..]
Ook niet... Pyjama.
Ik heb zo'n mooie zwarte wollen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil zo'n mooie zwarte van wol.![]()
Heb zo'n cheap ass ding van de H&M. #hardknocklife
Nee, die zit in de was.quote:
Jaloezie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mooie zwarte wollen.
En terechtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, die zit in de was.
[..]
Jaloezie.
Ik verwacht berichtjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nope nope nope
heb wel zat pics maar toch
Ik moest een beetje lachen, want ik heb ook sinds een jaar een H&M jas en die is al voor de helft stuk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil zo'n mooie zwarte van wol.![]()
Heb zo'n cheap ass ding van de H&M. #hardknocklife
Hoi Feertje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen, want ik heb ook sinds een jaar een H&M jas en die is al voor de helft stuk.
ik woon er naastquote:
Bij mij is dat stof gewoon steeds verrotter aan het worden. En er blijft veel stof aan kleven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen, want ik heb ook sinds een jaar een H&M jas en die is al voor de helft stuk.
Hoi prins Kaneel.quote:
Van die pluisjes bedoel je? Ik heb een soort trenchcoat, maar al die knopen vliegen eraf.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij mij is dat stof gewoon steeds verrotter aan het worden. En er blijft veel stof aan kleven.
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die pluisjes bedoel je? Ik heb een soort trenchcoat, maar al die knopen vliegen eraf.
okquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:17 schreef Etsu het volgende:
Straks dus 11de fokker
IN YOUR FACE EZELLBITCH
Ik heb er 12 en morgen komt nummer 13.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:17 schreef Etsu het volgende:
Straks dus 11de fokker
IN YOUR FACE EZELLBITCH
Slet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb er 12 en morgen komt nummer 13.
Ja, ik wil ook nog eens investeren in een goede jas. Een winterjas heb ik wel, maar ik wil zo'n goede herfst/lente jas.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Echt klote. Maar ik krijg nog een keer een nieuwe winterjas van mijn mama en dan ga ik eens een goede halen in plaats van zo'n goedkoop prutding.
Ze zit in een hoge toren?quote:
En ik maar denken dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik prefereer vrije geest.quote:
Zara? Bijenkorf? Jeweet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook nog eens investeren in een goede jas. Een winterjas heb ik wel, maar ik wil zo'n goede herfst/lente jas.:Y Ik weet alleen niet waar ik die zou kunnen kopen.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was
Je eigen familie niet kennenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik prefereer vrije geest.
[..]
Zara? Bijenkorf? Jeweet?
[..]
Wie ben jij?
Ik mag jou nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kutbroertje. Wacht maar... Met Pasen ga ik je keihard djoeken!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je eigen familie niet kennen
Je moeder.quote:
Fock joequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kutbroertje. Wacht maar... Met Pasen ga ik je keihard djoeken!
[..]
Je moeder.
Maar dan komt mijn grote broer ook, dus ik denk dat jij dan gedjoekt wordtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kutbroertje. Wacht maar... Met Pasen ga ik je keihard djoeken!
[..]
Je moeder.
zekur wetuh broertjuhquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan komt mijn grote broer ook, dus ik denk dat jij dan gedjoekt wordt
BABALABLBLABLquote:
Nee, ik ben groter.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan komt mijn grote broer ook, dus ik denk dat jij dan gedjoekt wordt
thecorner .com en yoox hebben aardige kortingen momenteel. 60-70%.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook nog eens investeren in een goede jas. Een winterjas heb ik wel, maar ik wil zo'n goede herfst/lente jas.Ik weet alleen niet waar ik die zou kunnen kopen.
Zara? Ik had gehoord dat de kwaliteit daar juist nogal tegenvalt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik prefereer vrije geest.
[..]
Zara? Bijenkorf? Jeweet?
[..]
Wie ben jij?
Cool Runnings.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
BABALABLBLABL
[..]
Nee, ik ben groter.
Ik zal eens kijken als ik weer centjes heb.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
thecorner .com en yoox hebben aardige kortingen momenteel. 60-70%.
Niet teveel cadeautjes kopen dan. Beetje zonde van het geld.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een manier om de situatie te beschrijven, ja.
Ik ben volgende week jarig en je gaat me niets geven?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet teveel cadeautjes kopen dan. Beetje zonde van het geld.
Heb maar 1 cadeautje voor haar gekocht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet teveel cadeautjes kopen dan. Beetje zonde van het geld.
Nu ben je haar bitchquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb maar 1 cadeautje voor haar gekocht.
Dat mag toch best als je iemand al 2,5 jaar erg lief vind?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dan hebben we nog ons zusje, LB. Die telt voor vier.
2-5
Niets wat ik geef zal goed genoeg zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben volgende week jarig en je gaat me niets geven?
Natuurlijk wel. Ik zeg alleen ''niet teveel".quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb maar 1 cadeautje voor haar gekocht.
Dat mag toch best als je iemand al 2,5 jaar erg lief vind?
Dat is waarquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets wat ik geef zal goed genoeg zijn.
Er is niemand die ik zo vertrouw als haar. Loopt allemaal wel los.quote:
vast wel 'n kloon of zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij was ook een hele lange tijd weg. Zomaar een paar jaar niet posten
Dan moet je de riem strakker aantrekken K'neelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is niemand die ik zo vertrouw als haar. Loopt allemaal wel los.
Daarentegen kun je mij wel iets geven.quote:
Ik hou wel maat hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik zeg alleen ''niet teveel".
Als je iemand moet dwingen bij je te zijn, wil ze niet bij je zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moet je de riem strakker aantrekken K'neel
Een klap op je hoofdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarentegen kun je mij wel iets geven.
Stoken? Is ze bezet dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou wel maat hoor.
Anders voelt het ook alsof ik aan het stoken ben, of zo.
Maar ik wist dat ze dit graag wilde hebben en er de komende tijd geen geld voor had.
[..]
Als je iemand moet dwingen bij je te zijn, wil ze niet bij je zijn.
Dan weet ik ook wel een leuk verjaardagscadeautje. Een knietje in je kinderfabriek.quote:
Ah, ja. Ik zie waar de verwarring ontstaat voor je.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Stoken? Is ze bezet dan?
Hebben we het niet over dezelfde?
Maar wie maken dan de mooie voetballen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan weet ik ook wel een leuk verjaardagscadeautje. Een knietje in je kinderfabriek.
Ik heb je pas een keer iemand prinsesje horen noemen en dat was net.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ja. Ik zie waar de verwarring ontstaat voor je.
Naar mijn weten heb ik degene die jij bedoelt, nooit mijn prinsesje genoemd.
Godver Aldo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar wie maken dan de mooie voetballen?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb je pas een keer iemand prinsesje horen noemen en dat was net.
[..]
Godver Aldo.![]()
Owquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb je pas een keer iemand prinsesje horen noemen en dat was net.
[..]
Godver Aldo.![]()
Friendzonequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow
Degene die jij hoogstwaarschijnlijk bedoelt heeft ook een cadeautje gekregen, dat klopt wel. Maar die is al bezorgd. Ook zij is onbereikbaar, maar om andere redenen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
Ik heb weer subway gegeten. Weer een grote.
Ik ga mijn leven beteren vanaf nu
Jij houdt wel van grote, ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
het was een lekker groot broodje jaquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat hard: # 498 Kaneelstokje 46.629
Fucking lekker. Jaloezie...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
Zo'n footlong is net te groot voor me, meestal.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
het was een lekker groot broodje ja
Je weet ze wel uit te kiezen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow
Degene die jij hoogstwaarschijnlijk bedoelt heeft ook een cadeautje gekregen, dat klopt wel. Maar die is al bezorgd. Ook zij is onbereikbaar, maar om andere redenen.
Ik kan een grote niet eens op. Soms bewaar ik dan een helft voor later, dubbel genieten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
het was een lekker groot broodje ja
oh voor mij nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n footlong is net te groot voor me, meestal.
Ach, such is life. Eerst maar verder tevreden met mezelf worden.quote:
nah dan droogt ie uit bij mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan een grote niet eens op. Soms bewaar ik dan een helft voor later, dubbel genieten.
Ik wel, maar is niet perse iets slechtsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, geloof daar niet zo in.
anders koop je er ook een...oh wachtquote:
heb wel een tientje voor morgenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
anders koop je er ook een...oh wacht
Tevreden zijn. Meteen mee beginnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, such is life. Eerst maar verder tevreden met mezelf worden.
Wat heb jij erop dan? Als ik hem goed inpak smaakt 'ie een uur of twee later nog wel lekker.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
nah dan droogt ie uit bij mij
Een keer gedaan. Geen succes.
Er is nog teveel aan mezelf waar ik niet blij mee ben. Maar we komen er wel.quote:
toch ben je een topventquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is nog teveel aan mezelf waar ik niet blij mee ben. Maar we komen er wel.
80 euro ga je niet halen, ik voel hetquote:
Zolang de eisen maar niet te hoog zijn. Je bent wie je bent.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is nog teveel aan mezelf waar ik niet blij mee ben. Maar we komen er wel.
hoezo niet? ben morgen op de helft van mijn tijd en zit dan ook op ongeveer de helft van m'n budgetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
80 euro ga je niet halen, ik voel het![]()
zin in een gratis bezoek aan de dierentuin
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
80 euro ga je niet halen, ik voel het![]()
zin in een gratis bezoek aan de dierentuin
Daaromquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoezo niet? ben morgen op de helft van mijn tijd en zit dan ook op ongeveer de helft van m'n budget
altijd al geweten dat je van de mannenliefde wasquote:
Ik ook niet voor jou.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarom![]()
Vanaf nu ga ik niks meer voor je betalen
het internet staat vol penissen hoorquote:
Awwwquote:
Het is dan vooral fysiek wat ik wil veranderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang de eisen maar niet te hoog zijn. Je bent wie je bent.
oh dat is best veel. Ik ga ook niet veel uitgevenquote:
Dus ik moet vanaf nu mijn eigen toblerone kopen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
altijd al geweten dat je van de mannenliefde was
[..]
Ik ook niet voor jou.
Komop, wees eens een goed vriendje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarom![]()
Vanaf nu ga ik niks meer voor je betalen
gewoon, groentequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Tevreden zijn. Meteen mee beginnen.
[..]
Wat heb jij erop dan? Als ik hem goed inpak smaakt 'ie een uur of twee later nog wel lekker.
Oke, chill.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat is best veel. Ik ga ook niet veel uitgeven
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus ik moet vanaf nu mijn eigen toblerone kopen?
Ah, maar dat ging de goede kant op, toch? Dus reden om al tevreden te zijn met wat je hebt bereikt. En beloon dat af en toe.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww
[..]
Het is dan vooral fysiek wat ik wil veranderen.
Veggie delite? Of hoe heet dat ding.quote:
ja diequote:
47,75 euro om precies te zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog 2 weken en 2 dagen met 50 euro
ja bedragen veranderen in januari tochquote:
dus technisch gezien heb je 7,75 voor dit weekend?quote:
mooi meegenomenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja bedragen veranderen in januari toch
soort vanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus technisch gezien heb je 7,75 voor dit weekend?
en dit boeit ook echt niemandquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:48 schreef Typisch het volgende:
over heel die 80 eu weddenschap
[..]
gr gr
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef Etsu het volgende:
Ik ben net achtergekomen dat als je je vinger nat maakt en tegen het raam bijna tegenaan drukt, maar net niet, dat er dan condens ontstaat. Leuk he?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef Etsu het volgende:
Ik ben net achtergekomen dat als je je vinger nat maakt en tegen het raam bijna tegenaan drukt, maar net niet, dat er dan condens ontstaat. Leuk he?
quote:
Stront aan de knikkerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
soort van
[..]
en dit boeit ook echt niemand
Ja leuk, weet je ook waarom?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef Etsu het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus technisch gezien heb je 7,75 voor dit weekend?
quote:
stond net op 54 dudequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vanochtend was ie wel goed. Ik ga eens kijken wat hij nu is.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef Spatieloos het volgende:
HOLY FUCKING SHIT!!! Waarom heb ik vanochtend 10 miljoen TIPS verkocht?!
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
Toto ik word echt ziek van die plaatjes die niemand boeien en die liedjes die je post uit jouw: dit vind iedereen wel ok muziek dus is het goed als ik die post, map. Maar na twee keer is dat ook wel weer voldoende.
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:52 schreef Spatieloos het volgende:
Stel dat ik 100 miljoen TIPS op 2 LTC satoshi had gekocht
Zo moet ik niet denken, ik moet denken YAY IK HEB WINST
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
Toto ik word echt ziek van die plaatjes die niemand boeien en die liedjes die je post uit jouw: dit vind iedereen wel ok muziek dus is het goed als ik die post, map. Maar na twee keer is dat ook wel weer voldoende.
Wat doe je precies?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:52 schreef Spatieloos het volgende:
Stel dat ik 100 miljoen TIPS op 2 LTC satoshi had gekocht
Zo moet ik niet denken, ik moet denken YAY IK HEB WINST
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
Dus toto nu ben je wel blij met die miljoen TIPS die ik je gaf of niet?
Hoeveel had je eigenlijk in totaal?
Ja nu wil ik het weten ookquote:
Zullen we de probleemwijkenobsessie aan toevoegen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
ben hooggeleid Gquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nu wil ik het weten ook
Is er iemand toevallig hoog scheikundig/natuurkundig opgeleid?
tevens is het: dit vindtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
havo niveauquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
EDIT: Nope, toch delite.quote:
Studeer chemie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
kut coinedup is traagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:54 schreef Spatieloos het volgende:
Verdomme, nu is TIPS al weer om laag![]()
Daar gaan mijn centen.
Goed genoeg, waarom ontstaat er condens als je een natte vinger bij een raam houdt maar niet aan raakt?quote:
ja dat hoort bij de plaatjes maar het mag wel vermeld worden in een apart probleem.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we de probleemwijkenobsessie aan toevoegen?
alleen bij homo'squote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goed genoeg, waarom ontstaat er condens als je een natte vinger bij een raam houdt maar niet aan raakt?
Iddquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
hoi dolle minaquote:
warmte overdracht naar de lucht lijkt mequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goed genoeg, waarom ontstaat er condens als je een natte vinger bij een raam houdt maar niet aan raakt?
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Idd
+ hele tijd 'dit boeit echt niemand' + overal commentaar + alles willen weten
Bah.
Daar ga ik mee akkoordquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat hoort bij de plaatjes maar het mag wel vermeld worden in een apart probleem.
Niks tegen toto's muziek, toto heeft goede muziek!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
gadver. zelfs van een baby kom jij niet aanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb een baby in mijn bui
het is dat ik dol ben
Etsu is heet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja.quote:
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is je studie leuk? Ik wil ook die kant op.
gaat het niet meer door?quote:
zo rol ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gadver. zelfs van een baby kom jij niet aan
De jaloezie
quote:
Ja uh ik heb nog steeds niks, kuttrage coinedupquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach ik moet het positief bekijken, ik had op 5 gekocht, dan is het nu ehhh 7 keer zoveel waard
dumpen die troepquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ach ik moet het positief bekijken, ik had op 5 gekocht, dan is het nu ehhh 7 keer zoveel waard
Ik word idd wel opgewonden door de man tegenover mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Etsu is heet.
Het raam was vooral koud denk ik
Maar ik ben er nogquote:
Sof had gewoon gelijk hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach ik laat me niet alles zeggen
Hoi VAquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik ben er nog
Hey fokkie
GRTD is voor alles, ook voor voetbal, bitcoinachtig gedoe, muziek, jou, mij, problemen, gezelligheid, discussies, seks en voor alles.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bitcoinachtig gedoe heeft een eigen SC
Dat boeit me niet. Gaat erom dat je weer teringvervelend wordt. Waarom kan je nou niet gewoon normaal blijven doen? Wordt je ook meer gewaardeerd hier.quote:
Dat bepaal jij helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
GRTD is voor alles, ook voor voetbal, bitcoinachtig gedoe, muziek, jou, mij, problemen, gezelligheid, discussies, seks en voor alles.
Je kan overal wel een apart forum maken, maar ik ben gewoon een GRTDSC'er en ik mag hier overal over praten.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach ik laat me niet alles zeggen
Ja ik ook niet hoor, straks gaat hij weer helemaal terugquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja uh ik heb nog steeds niks, kuttrage coinedup
ja mij dusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ook niet hoor, straks gaat hij weer helemaal terug![]()
Maar dan kan ik iig de bagholders uitlachen.
Ik gok op borderlinequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]ga je nu weer zo doen
we geven aan wat we irritant vinden zodat je wellicht aan kan passen zodat er ook geen frustraties en ruzies ontstaan, ga jij lopen strooien met een of andere gare quote van een of andere debiel
Dat heb ik ook niet bepaald, maar GC is gewoon generalchat en deze chat is voor alles en iedereen.quote:
Geen idee?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
gaat het niet meer door?
[..]
zo rol ik
Dat bepaal jij helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet bepaald, maar GC is gewoon generalchat en deze chat is voor alles en iedereen.
Ja negeer me anders even.quote:
Neequote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik over borderline lees zou ik het ook kunnen hebben
ik ookquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik over borderline lees zou ik het ook kunnen hebben
hmm, mja oke, anders zo even in wa zettenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee?
vind steeds 2 uur op en neer reizen om thee te leuten en door de stad te sjouwen een beetje te veel van het goede. Liever een keer met z'n vieren dan een leuk dagje ergens heen
was er vandaag ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |