Ja leuk, weet je ook waarom?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef Etsu het volgende:
Ik ben net achtergekomen dat als je je vinger nat maakt en tegen het raam bijna tegenaan drukt, maar net niet, dat er dan condens ontstaat. Leuk he?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus technisch gezien heb je 7,75 voor dit weekend?
quote:
stond net op 54 dudequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vanochtend was ie wel goed. Ik ga eens kijken wat hij nu is.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef Spatieloos het volgende:
HOLY FUCKING SHIT!!! Waarom heb ik vanochtend 10 miljoen TIPS verkocht?!
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
Toto ik word echt ziek van die plaatjes die niemand boeien en die liedjes die je post uit jouw: dit vind iedereen wel ok muziek dus is het goed als ik die post, map. Maar na twee keer is dat ook wel weer voldoende.
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:52 schreef Spatieloos het volgende:
Stel dat ik 100 miljoen TIPS op 2 LTC satoshi had gekocht
Zo moet ik niet denken, ik moet denken YAY IK HEB WINST
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
Toto ik word echt ziek van die plaatjes die niemand boeien en die liedjes die je post uit jouw: dit vind iedereen wel ok muziek dus is het goed als ik die post, map. Maar na twee keer is dat ook wel weer voldoende.
Wat doe je precies?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:52 schreef Spatieloos het volgende:
Stel dat ik 100 miljoen TIPS op 2 LTC satoshi had gekocht
Zo moet ik niet denken, ik moet denken YAY IK HEB WINST
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
Dus toto nu ben je wel blij met die miljoen TIPS die ik je gaf of niet?
Hoeveel had je eigenlijk in totaal?
Ja nu wil ik het weten ookquote:
Zullen we de probleemwijkenobsessie aan toevoegen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
ben hooggeleid Gquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nu wil ik het weten ook
Is er iemand toevallig hoog scheikundig/natuurkundig opgeleid?
tevens is het: dit vindtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
havo niveauquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
EDIT: Nope, toch delite.quote:
Studeer chemie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
kut coinedup is traagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:54 schreef Spatieloos het volgende:
Verdomme, nu is TIPS al weer om laag![]()
Daar gaan mijn centen.
Goed genoeg, waarom ontstaat er condens als je een natte vinger bij een raam houdt maar niet aan raakt?quote:
ja dat hoort bij de plaatjes maar het mag wel vermeld worden in een apart probleem.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen we de probleemwijkenobsessie aan toevoegen?
alleen bij homo'squote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goed genoeg, waarom ontstaat er condens als je een natte vinger bij een raam houdt maar niet aan raakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |