heb wel een tientje voor morgenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
anders koop je er ook een...oh wacht
Tevreden zijn. Meteen mee beginnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, such is life. Eerst maar verder tevreden met mezelf worden.
Wat heb jij erop dan? Als ik hem goed inpak smaakt 'ie een uur of twee later nog wel lekker.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
nah dan droogt ie uit bij mij
Een keer gedaan. Geen succes.
Er is nog teveel aan mezelf waar ik niet blij mee ben. Maar we komen er wel.quote:
toch ben je een topventquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is nog teveel aan mezelf waar ik niet blij mee ben. Maar we komen er wel.
80 euro ga je niet halen, ik voel hetquote:
Zolang de eisen maar niet te hoog zijn. Je bent wie je bent.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is nog teveel aan mezelf waar ik niet blij mee ben. Maar we komen er wel.
hoezo niet? ben morgen op de helft van mijn tijd en zit dan ook op ongeveer de helft van m'n budgetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
80 euro ga je niet halen, ik voel het![]()
zin in een gratis bezoek aan de dierentuin
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
80 euro ga je niet halen, ik voel het![]()
zin in een gratis bezoek aan de dierentuin
Daaromquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoezo niet? ben morgen op de helft van mijn tijd en zit dan ook op ongeveer de helft van m'n budget
altijd al geweten dat je van de mannenliefde wasquote:
Ik ook niet voor jou.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarom![]()
Vanaf nu ga ik niks meer voor je betalen
het internet staat vol penissen hoorquote:
Awwwquote:
Het is dan vooral fysiek wat ik wil veranderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang de eisen maar niet te hoog zijn. Je bent wie je bent.
oh dat is best veel. Ik ga ook niet veel uitgevenquote:
Dus ik moet vanaf nu mijn eigen toblerone kopen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
altijd al geweten dat je van de mannenliefde was
[..]
Ik ook niet voor jou.
Komop, wees eens een goed vriendje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarom![]()
Vanaf nu ga ik niks meer voor je betalen
gewoon, groentequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Tevreden zijn. Meteen mee beginnen.
[..]
Wat heb jij erop dan? Als ik hem goed inpak smaakt 'ie een uur of twee later nog wel lekker.
Oke, chill.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh dat is best veel. Ik ga ook niet veel uitgeven
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus ik moet vanaf nu mijn eigen toblerone kopen?
Ah, maar dat ging de goede kant op, toch? Dus reden om al tevreden te zijn met wat je hebt bereikt. En beloon dat af en toe.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww
[..]
Het is dan vooral fysiek wat ik wil veranderen.
Veggie delite? Of hoe heet dat ding.quote:
ja diequote:
47,75 euro om precies te zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog 2 weken en 2 dagen met 50 euro
ja bedragen veranderen in januari tochquote:
dus technisch gezien heb je 7,75 voor dit weekend?quote:
mooi meegenomenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja bedragen veranderen in januari toch
soort vanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus technisch gezien heb je 7,75 voor dit weekend?
en dit boeit ook echt niemandquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:48 schreef Typisch het volgende:
over heel die 80 eu weddenschap
[..]
gr gr
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef Etsu het volgende:
Ik ben net achtergekomen dat als je je vinger nat maakt en tegen het raam bijna tegenaan drukt, maar net niet, dat er dan condens ontstaat. Leuk he?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef Etsu het volgende:
Ik ben net achtergekomen dat als je je vinger nat maakt en tegen het raam bijna tegenaan drukt, maar net niet, dat er dan condens ontstaat. Leuk he?
quote:
Stront aan de knikkerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
soort van
[..]
en dit boeit ook echt niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |