Friendzonequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow
Degene die jij hoogstwaarschijnlijk bedoelt heeft ook een cadeautje gekregen, dat klopt wel. Maar die is al bezorgd. Ook zij is onbereikbaar, maar om andere redenen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
Ik heb weer subway gegeten. Weer een grote.
Ik ga mijn leven beteren vanaf nu
Jij houdt wel van grote, ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
het was een lekker groot broodje jaquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat hard: # 498 Kaneelstokje 46.629
Fucking lekker. Jaloezie...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
Zo'n footlong is net te groot voor me, meestal.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
het was een lekker groot broodje ja
Je weet ze wel uit te kiezen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow
Degene die jij hoogstwaarschijnlijk bedoelt heeft ook een cadeautje gekregen, dat klopt wel. Maar die is al bezorgd. Ook zij is onbereikbaar, maar om andere redenen.
Ik kan een grote niet eens op. Soms bewaar ik dan een helft voor later, dubbel genieten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
het was een lekker groot broodje ja
oh voor mij nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n footlong is net te groot voor me, meestal.
Ach, such is life. Eerst maar verder tevreden met mezelf worden.quote:
nah dan droogt ie uit bij mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan een grote niet eens op. Soms bewaar ik dan een helft voor later, dubbel genieten.
Ik wel, maar is niet perse iets slechtsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, geloof daar niet zo in.
anders koop je er ook een...oh wachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |