http://septemberclues.info/frameindex.htmquote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef Seam het volgende:
Dit klinkt wel eng zeg, heb je misschien wat linkjes voor me?
Het is een complot, in werkelijkheid heeft David Copperfield die torens laten verdwijnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef Kiid het volgende:
De twee torens staan er niet meer dus iets in mij zegt dat het toch wel gebeurt is
Jezus thanks man, ziet er wel overtuigend uit die site. Ik voel me hier toch niet zo gemakkelijk bij.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:20 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
http://septemberclues.info/frameindex.htm
duizenden getuigenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef GhpH het volgende:
Jouw argumenten slaan nergens op. Die duizenden getuigen hebben die mensen zien springen en die vliegtuigen erin zien vliegen. JIJ bent degene die bewerkte videos op youtube heeft gezien en daarna hier alles copy paste.
Nog nooit van basketballers gehoordquote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
duizenden getuigen
mensen zien springen
je bent erin getrapt
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 4 december 2013 22:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus thanks man, ziet er wel overtuigend uit die site. Ik voel me hier toch niet zo gemakkelijk bij.
Dit vind ik ook wel redelijk geloofwaardig.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:43 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Hier is mijn theorie: Amerika heeft hun eigen torens aangevallen met "gekaapte" vliegtuigen en zodoende een reden gecreeërd om oorlog te voeren met iran en irak enzo om olie.
Meen je dit nu?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zo zijn er bijvoorbeeld ook genoeg aanwijzingen dat de maanlandingen nooit hebben plaatsgevonden.
amerika heeft het met reden gefaked maar er waren geen vliegtuigen of dodenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:43 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Hier is mijn theorie: Amerika heeft hun eigen torens aangevallen met "gekaapte" vliegtuigen en zodoende een reden gecreeërd om oorlog te voeren met iran en irak enzo om olie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |