ja mij dusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ook niet hoor, straks gaat hij weer helemaal terug![]()
Maar dan kan ik iig de bagholders uitlachen.
Ik gok op borderlinequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]ga je nu weer zo doen
we geven aan wat we irritant vinden zodat je wellicht aan kan passen zodat er ook geen frustraties en ruzies ontstaan, ga jij lopen strooien met een of andere gare quote van een of andere debiel
Dat heb ik ook niet bepaald, maar GC is gewoon generalchat en deze chat is voor alles en iedereen.quote:
Geen idee?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
gaat het niet meer door?
[..]
zo rol ik
Dat bepaal jij helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet bepaald, maar GC is gewoon generalchat en deze chat is voor alles en iedereen.
Ja negeer me anders even.quote:
Neequote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik over borderline lees zou ik het ook kunnen hebben
ik ookquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik over borderline lees zou ik het ook kunnen hebben
hmm, mja oke, anders zo even in wa zettenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee?
vind steeds 2 uur op en neer reizen om thee te leuten en door de stad te sjouwen een beetje te veel van het goede. Liever een keer met z'n vieren dan een leuk dagje ergens heen
was er vandaag ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |