Je eigen familie niet kennenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik prefereer vrije geest.
[..]
Zara? Bijenkorf? Jeweet?
[..]
Wie ben jij?
Ik mag jou nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb er 12 en morgen komt nummer 13.
Kutbroertje. Wacht maar... Met Pasen ga ik je keihard djoeken!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je eigen familie niet kennen
Je moeder.quote:
Fock joequote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kutbroertje. Wacht maar... Met Pasen ga ik je keihard djoeken!
[..]
Je moeder.
Maar dan komt mijn grote broer ook, dus ik denk dat jij dan gedjoekt wordtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kutbroertje. Wacht maar... Met Pasen ga ik je keihard djoeken!
[..]
Je moeder.
zekur wetuh broertjuhquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan komt mijn grote broer ook, dus ik denk dat jij dan gedjoekt wordt
BABALABLBLABLquote:
Nee, ik ben groter.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar dan komt mijn grote broer ook, dus ik denk dat jij dan gedjoekt wordt
thecorner .com en yoox hebben aardige kortingen momenteel. 60-70%.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook nog eens investeren in een goede jas. Een winterjas heb ik wel, maar ik wil zo'n goede herfst/lente jas.Ik weet alleen niet waar ik die zou kunnen kopen.
Zara? Ik had gehoord dat de kwaliteit daar juist nogal tegenvalt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik prefereer vrije geest.
[..]
Zara? Bijenkorf? Jeweet?
[..]
Wie ben jij?
Cool Runnings.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
BABALABLBLABL
[..]
Nee, ik ben groter.
Ik zal eens kijken als ik weer centjes heb.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
thecorner .com en yoox hebben aardige kortingen momenteel. 60-70%.
Niet teveel cadeautjes kopen dan. Beetje zonde van het geld.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een manier om de situatie te beschrijven, ja.
Ik ben volgende week jarig en je gaat me niets geven?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet teveel cadeautjes kopen dan. Beetje zonde van het geld.
Heb maar 1 cadeautje voor haar gekocht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet teveel cadeautjes kopen dan. Beetje zonde van het geld.
Nu ben je haar bitchquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb maar 1 cadeautje voor haar gekocht.
Dat mag toch best als je iemand al 2,5 jaar erg lief vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |