Ik moest een beetje lachen, want ik heb ook sinds een jaar een H&M jas en die is al voor de helft stuk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil zo'n mooie zwarte van wol.![]()
Heb zo'n cheap ass ding van de H&M. #hardknocklife
Hoi Feertje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen, want ik heb ook sinds een jaar een H&M jas en die is al voor de helft stuk.
ik woon er naastquote:
Bij mij is dat stof gewoon steeds verrotter aan het worden. En er blijft veel stof aan kleven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen, want ik heb ook sinds een jaar een H&M jas en die is al voor de helft stuk.
Hoi prins Kaneel.quote:
Van die pluisjes bedoel je? Ik heb een soort trenchcoat, maar al die knopen vliegen eraf.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij mij is dat stof gewoon steeds verrotter aan het worden. En er blijft veel stof aan kleven.
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die pluisjes bedoel je? Ik heb een soort trenchcoat, maar al die knopen vliegen eraf.
okquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:17 schreef Etsu het volgende:
Straks dus 11de fokker
IN YOUR FACE EZELLBITCH
Ik heb er 12 en morgen komt nummer 13.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:17 schreef Etsu het volgende:
Straks dus 11de fokker
IN YOUR FACE EZELLBITCH
Slet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb er 12 en morgen komt nummer 13.
Ja, ik wil ook nog eens investeren in een goede jas. Een winterjas heb ik wel, maar ik wil zo'n goede herfst/lente jas.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Echt klote. Maar ik krijg nog een keer een nieuwe winterjas van mijn mama en dan ga ik eens een goede halen in plaats van zo'n goedkoop prutding.
Ze zit in een hoge toren?quote:
En ik maar denken dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb er 12 en morgen komt nummer 13.
Ik prefereer vrije geest.quote:
Zara? Bijenkorf? Jeweet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook nog eens investeren in een goede jas. Een winterjas heb ik wel, maar ik wil zo'n goede herfst/lente jas.:Y Ik weet alleen niet waar ik die zou kunnen kopen.
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |