Alleen omdat je geen pics van haar tieten krijgt hoef je niet zo onaardig te doen Typquote:
zie bovenstaande postquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen omdat je geen pics van haar tieten krijgt hoef je niet zo onaardig te doen Typ
Jongens-verslinder jijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben nog altijd vrijgezellig, dus ik mag best fok'ers hosselen #jwz
Ik ken jou.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef Dashington het volgende:
[..]
Nigga ik ben niet enfatruskiloin wrm zou je denken?
pauper term welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben nog altijd vrijgezellig, dus ik mag best fok!'ers hosselen #jwz
Was ook een grapje tochquote:
Hihaho. Okquote:
zijn toch net kerstbomen?quote:
ik ben pauperquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
pauper term wel
komt aldo zaterdag ook?
Niks mis meequote:
Ik post via TOR niemand pakt mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
Laten we met z'n allen de post van Dashington TR'en, zodat die geband wordt omdat kloon van gebande en dus langer ban krijgt. Ik gun het hem van harte, aangezien die homo's haat.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
zijn toch net kerstbomen?
versieren en in de brand steken
- matsoe matsoe
[..]
ik ben pauper![]()
en nee
Zou je denken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ik post via TOR niemand pakt mij
Hoi. Ik heb meer dan 3 paar broekenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben nog altijd vrijgezellig, dus ik mag best fok!'ers hosselen #jwz
Ja en? Ban = ban, dat betekent dat je niet mag FOK!ken.quote:
mijn hemel, heeft eentje toevallig afritspijpen? zulke broeken zijn verdomd handig op vakansiequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb meer dan 3 paar broeken![]()
Is dat normaal Nederlands? Ik heb een paar broeken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb meer dan 3 paar broeken![]()
Ik maak accounts aan als waterquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en? Ban = ban, dat betekent dat je niet mag FOK!ken.
Ik had ook ooit een ban bij mijn ouders thuis, en toen ging ik verhuizen en ging ik een account aanmaken op FOK! (ander IPadres enzo), hup: meteen ban omdat ze wisten wie ik was terwijl ik ander IPadres had![]()
Dus.
Have fun verder
Ik ben geen neus, ik ben een kakkie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:31 schreef Dashington het volgende:
[..]
Wie ben jij? Een of andere snotneus zeker?
Nee bahquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:32 schreef Dashington het volgende:
[..]
Kijk bij amateur op redtube met big boobed girl is geil
Nee, maar ik kan wel wat anders eruit ritsenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
mijn hemel, heeft eentje toevallig afritspijpen? zulke broeken zijn verdomd handig op vakansie
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen neus, ik ben een kakkie.
gastquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen neus, ik ben een kakkie.
Etsu houdt wel van een goede big boobed girlquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:32 schreef Dashington het volgende:
[..]
Kijk bij amateur op redtube met big boobed girl is geil
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel wat anders eruit ritsen![]()
Je dwingt mij tot inkoppertjes
quote:
Ja. Dan heb je dus 6 broeken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat normaal Nederlands? Ik heb een paar broeken.
Leuke standjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Etsu houdt wel van een goede big boobed girl
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja precies, ik wist niet hoe ik het uit moest leggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Dan heb je dus 6 broeken.
Ga. Weg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe mee exclusief het slapenquote:
Nee. Ik ben pissig. Maar dat had ik al gezegd in dit topic.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Etsu is vandaag wel weer erg gesteld op zijn aandacht...
Etsu gaat alles goed met je?
\Haas je bent baas lalala slope deze topcijequote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Etsu is vandaag wel weer erg gesteld op zijn aandacht...
Etsu gaat alles goed met je?
[..]
Ik doe mee exclusief het slapen
Succes
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij maar ook iets te zeggen hebt over dit topic.
Ga. Weg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
tuurlijk
etsu heeft vandaag ontdekt dat hij een moedervlek in de vorm van jezus op zijn rug heeft
Djees, ben je ongesteld ofzo?quote:
Oh ja... Neem een kettingslot mee dan. Zolang het geen Ajax - Feyenoord gerelateerde actie van geweld is komt het wel goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik ben pissig. Maar dat had ik al gezegd in dit topic.
En om mijn pissigheid af te reageren, gebruik ik alcohol en FOK!.
Kusje.
Beiden irrelevant.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ik ben ouder + ik zit hier langer dan jij.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
omg uilen zoals in harry potter? ga je eindelijk naar zweinstein????
Niet weten dat ik altijd ongesteld benquote:
Ik ben heel rustig en zit op m'n gemak op de bank tot Pax eindelijk er is zodat we vredig kunnen slapen. Komt goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja... Neem een kettingslot mee dan. Zolang het geen Ajax - Feyenoord gerelateerde actie van geweld is komt het wel goed.
Sowieso.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heëzellquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kan ook met vrouwen
Is Pax een mod/admin?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet weten dat ik altijd ongesteld ben
[..]
Ik ben heel rustig en zit op m'n gemak op de bank tot Pax eindelijk er is zodat we vredig kunnen slapen. Komt goed.
uhh jij krijgt ron hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso.
Emma Watson alle hoeken van het kasteel laten zien
Pax wil je niet. Hij valt op het andere geslacht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ik ben heel rustig en zit op m'n gemak op de bank tot Pax eindelijk er is zodat we vredig kunnen slapen. Komt goed.
Hahahahaha, blijf verder dromen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pax wil je niet. Hij valt op het andere geslacht.
Ja, en jij Perkamentus. Op een ouwe fiets moet je het lerenquote:
ik heb liever zo'n 11-jarigequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en jij Perkamentus. Op een ouwe fiets moet je het leren
Pics.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:38 schreef BozeHaas het volgende:
wie wilt mijn nektasje verzameling zien
dudequote:
ik heb al laten zien, ze waren onder de indruk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:38 schreef BozeHaas het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:38 schreef BozeHaas het volgende:
quote:
Nee dit is overname, is net gezegdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:39 schreef JanCees het volgende:
Alle trolls mogen weer terug naar hun neuzendorp![]()
![]()
Gelukkig hebben Pax en ik een sterke verbondenheid en weten we wat van elkaar kunnen verwachten en elkaar kunnen flikken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Arme Paxje. Al die haat tegen hem om zijn geaardheid van jou
Haha flikken flikker ik snap hemquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig hebben Pax en ik een sterke verbondenheid en weten we wat van elkaar kunnen verwachten en elkaar kunnen flikken.Daarom houd ik zoveel van dat snotkind.
Hahahha, mooi man!quote:
Omg pussycat????!!! xD So kawaii!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rawr. Can I be your pussycat?
Ik heb allang een TR ingediend.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Posts als "overname!![]()
![]()
" kun je aangeven
gr gr
[..]
Rawr. Can I be your pussycat?
Wat is deze en wat heb je met Fok-it gedaan!?quote:
Hij is KLB'er vanaf nuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wat is deze en wat heb je met Fok-it gedaan!?
gestoken met niffa XDquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
sorryquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nietszeggend.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb allang een TR ingediend.
Hoe is het LR?
Mijn vriendjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
wie van jullie vindt bieber's lijf ook zo fucking lekker?
kijk dit plaatje dan
[ afbeelding ]
degenen die toestemmen, krijgen 1000 euro van mij
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
kijk dit plaatje dan
[ afbeelding ]
Ik heb beterquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
kijk dit plaatje dan
[ afbeelding ]
val je op ectoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
kijk dit plaatje dan
[ afbeelding ]
Oh in het echt ben ik een watje die wijvendrankjes drinkt en slaat als een homo hoorquote:
etsu, please behavequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
kijk dit plaatje dan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
kijk dit plaatje dan
[ afbeelding ]
jij krijgt 1000 euroquote:
dankje, gelukkig kan ik die 1000 euro aan iemand anders bestedenquote:
voor jou ook geen 1000 euroquote:
ja of neequote:
kusjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:43 schreef Tchock het volgende:
Gelukkig heb ik Ezell om tegen te klagen over de triestheid hier
Mag er zeker zijn. Hopelijk is hij mentaal sterk genoeg zich uit deze hachelijke tijd te redden. De media drijft hem tot waanzin met hun walgelijke gedragquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Etsu het volgende:
kijk dit plaatje dan
[ afbeelding ]
Maakt niet uit gwn joinen beetje antillianen slaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh in het echt ben ik een watje die wijvendrankjes drinkt en slaat als een homo hoor
ga.weg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
etsu, please behave
in the name of our future child!!!
ga.weg.quote:
Kan niet. Account is paar uur oudquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij krijgt 1000 euro
DM je rekeningnummer maar.
[..]
dankje, gelukkig kan ik die 1000 euro aan iemand anders besteden
[..]
voor jou ook geen 1000 euro
[..]
ja of nee
[..]
kusje
Of anders...?quote:
Ja of nee? Geen gezever eromheen. Ja of nee voldoet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag er zeker zijn. Hopelijk is hij mentaal sterk genoeg zich uit deze hachelijke tijd te redden. De media drijft hem tot waanzin met hun walgelijke gedrag
Gelukkig bewaar ik mijn constante niveauquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:43 schreef Tchock het volgende:
Gelukkig heb ik Ezell om tegen te klagen over de triestheid hier
helaas, dan ook geen 1000 euro voor jouquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef Dashington het volgende:
[..]
Kan niet. Account is paar uur oud
quote:
Viel wel mee. Ben niet zo snel brak of ik moet me aan sterke drank vergrijpen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nietszeggend.
Jij nog enigszins brak van je kroeg wedstrijd?
Je bent je helemaal in het inburgeren zie ikquote:
Idd zulke vrouwen moeten eer meer van zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent je helemaal in het inburgeren zie ik
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
BlueJeans, ga je nog pics van jezelf plaatsen?
Ken het. Best mooi wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ben niet zo snel brak of ik moet me aan sterke drank vergrijpen.
rawrrr mannelijk schoon is altijd goedquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
van haar wordt jij nog heteroquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
rawrrr mannelijk schoon is altijd goed
ik ga mijzelf echt niet op fok! plaatsenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
rawrrr mannelijk schoon is altijd goed
Op dit moment is BlueJeans niet bereikbaar voor foto's. Probeer het later nog eens of spreek iets in na de piep.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
We kunnen ook grof geweld toepassenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:46 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Op dit moment is BlueJeans niet bereikbaar voor foto's. Probeer het later nog eens of spreek iets in na de piep.
wie is 'haar'quote:
hoeft ook niet, ik weet al hoe jij eruit ziet. heb zelfs je in real life mogen aanraken. bohhhh *orgasme*quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ga mijzelf echt niet op fok! plaatsen
Doagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Typisch het volgende:
wat een super aids hier
ik ga pitten
doag FOK!ertjes
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Typisch het volgende:
wat een super aids hier
ik ga pitten
doag FOK!ertjes
BlueJeans natuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie is 'haar'
[..]
hoeft ook niet, ik weet al hoe jij eruit ziet. heb zelfs je in real life mogen aanraken. bohhhh *orgasme*
Goed geformuleerd inderdaad. Trustenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Typisch het volgende:
wat een super aids hier
ik ga pitten
doag FOK!ertjes
ho, vergeet niet dat je op het andere geslacht valtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ik weet al hoe jij eruit ziet. heb zelfs je in real life mogen aanraken. bohhhh *orgasme*
KLB heeft niets tegenje vriendjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iets tegen homo's? Vieze homofoob.
jij bent toch een man? zie je geslachtsicoontjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
ho, vergeet niet dat je op het andere geslacht valt
Ik ben van KLBquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tchock. Hem niet kennenGa je schamen.
KLB kan me aan m'n reet roesten vriend, met je grindtegelkop.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef Dashington het volgende:
[..]
KLB heeft niets tegenje vriendje
Ben geen Tchock maar: Wist je dat nijlpaarden niet kunnen zwemmen!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef Ezell het volgende:
ik vind dat tchock eens een leuk feitje moet vertellen
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iets tegen homo's? Vieze homofoob.
ja en? of je nou van een kerk of KLB komt of mijn buurman bent, je hoort Tchock te kennenquote:
Woow nu haal ik de mods erbij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
KLB kan me aan m'n reet roesten vriend, met je grindtegelkop.
ja maar sommige mensen hier denken dat ik een vrouw ben..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent toch een man? zie je geslachtsicoontje
Alle mieren op aarde zijn ongeveer net zo zwaar als alle mensen op aarde.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef Ezell het volgende:
ik vind dat tchock eens een leuk feitje moet vertellen
Wat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ben jij die brakkaboy uit damsko?
Met al dat vet kunnen ze toch niet zinkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben geen Tchock maar: Wist je dat nijlpaarden niet kunnen zwemmen!
Dat betekent dus dat jij zou zinken als je vanaf een duikplank in een zwembad zou springen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben geen Tchock maar: Wist je dat nijlpaarden niet kunnen zwemmen!
omg dierenthemaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle mieren op aarde zijn ongeveer net zo zwaar als alle mensen op aarde.
ja maarja die zijn niet goed wijs, dat wist je toch wel?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja maar sommige mensen hier denken dat ik een vrouw ben..
KLB is open iedereen is geband chaosquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Van mij mag KLB wel weer open, of waarom deze aids in vaste vorm dan ook deze kant op komt.
Zei je lul?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Dashington het volgende:
[..]
Zogenaamd zou jij baas zijnEtsu je lult
Niet weten wat brakkaboy is
Ze kennen de HMF act niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Van mij mag KLB wel weer open, of waarom deze aids in vaste vorm dan ook deze kant op komt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Aiciu het volgende:
KLB kolonel Dashington stuurde zijn troepen hier heen.
kom hierquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Dashington het volgende:
[..]
Hbe jij worst, zons tabiele worst die lekker warmis? heb trek namelijk
Als je gewoon normaal praat kunnen ook mensen met een diploma je verstaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Dashington het volgende:
[..]
Zogenaamd zou jij baas zijnEtsu je lult
Niet weten wat brakkaboy is
Dat is een leuk feitjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle mieren op aarde zijn ongeveer net zo zwaar als alle mensen op aarde.
Ik doe meequote:
is het toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
ABN is voor nerdjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal praat kunnen ook mensen met een diploma je verstaan.
Breng haar niet op ideeen. Ezell is nog zuiver en in het reine.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal praat kunnen ook mensen met een diploma je verstaan.
Loop niet te zieken joh. Jij moest toch gaan slapen voor je toetsje morgen?quote:
Hihaho, ik heb hier zat!quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ik zal me vanaf nu normaal gedragen wel eerst uitkleden.
Mag langer opblijven van mama en mijn gemiddelde schiet omhoogquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Loop niet te zieken joh. Jij moest toch gaan slapen voor je toetsje morgen?
pass mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hihaho, ik heb hier zat!Baco'tje, Malibu-Cola, Safari met Sinas? Dat het enige wat ik heb, crisis hè?
Haha , doei Tchockquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Ik ga maar eens vroeg slapen in de hoop dat het niveau hier morgen niet meer complete aids is. Dag Fokkie en Ezell en LR.
hvj xoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Ik ga maar eens vroeg slapen in de hoop dat het niveau hier morgen niet meer complete aids is. Dag Fokkie en Ezell en LR.
Zal ik je dronken voeren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hihaho, ik heb hier zat!Baco'tje, Malibu-Cola, Safari met Sinas? Dat het enige wat ik heb, crisis hè?
nee vandaag nogquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Dashington het volgende:
[..]
shiiii lukt niet maar kan wel zondag om 12:00
Je mist etsu hij is tof, eerlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Oke prima, maar probeer het hier wel gezellig te houden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Dashington het volgende:
[..]
Mag langer opblijven van mama en mijn gemiddelde schiet omhoog
Succes Tchock.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Dat zegt Tchock niet. Hij wenst je enkel gedagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha , doei TchockWat fijn dat ik automatisch een hoog niveau heb
Tchock haat mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Dashington het volgende:
[..]
Je mist etsu hij is tof, eerlijk
ga je moeders oksel likkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Breng haar niet op ideeen. Ezell is nog zuiver en in het reine.
na het ontbijt en avondetenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell. Jij als stoere man. Hoe vaak scheer jij je per week of laat je een volle baard staan?
heb niksquote:
afspreken achter het station?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
trusten tjokkeh!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Ik wil niet weer een banquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke prima, maar probeer het hier wel gezellig te houden.
Echt slim ben je niet hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:55 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ik wil niet weer een banSNAP JE HEM!!!!111????
Ik heb geen Vodka hierquote:
Hallo, daar mag je trots op zijn hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
ga je moeders oksel likken
[..]
na het ontbijt en avondeten
jij?
[..]
heb niks
[..]
afspreken achter het station?
[..]
trusten tjokkeh!
hoezo?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo, daar mag je trots op zijn hoor
Topics slopen is voor bitchbois.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Dashington het volgende:
[..]
prez we kunenn dit topic niet meer slopen anders krijg ik weer ban
Ahum?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ze willen mijn nektasjes verzameling niet eens zien
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:55 schreef Dashington het volgende:
[..]
gewoon even aanduwen dan komt het goed.
heb tasje om me nek elke dag andere merkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ze willen mijn nektasjes verzameling niet eens zien
om het jaar dusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra mijn snor aan de lip kietelt.
Nou. Het is in ieder geval n iks slechts toch?quote:
Kappen man ben je psychisch ze willen rust en orde !!!!!! niemand wil ban guus donnie enfa zijn al gesneuvel d vergeet kameraad BT niet!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Aiciu het volgende:
HOMMO ORGIE AMSTERDAM ZATERDAGAVOND VAN 2200 T/M 0600!!! Minimum leeftijd 18 max 25!!!
jij krijgt zo een banquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:57 schreef Dashington het volgende:
[..]
Kappen man ben je psychisch ze willen rust en orde !!!!!! niemand wil ban guus donnie enfa zijn al gesneuvel d vergeet kameraad BT niet!!!
Scheerspullenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
om het jaar dus
scheelt wel een shitload aan geld voor sheerspul
Goed planquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:58 schreef deadprez het volgende:
Dus, zullen we het gewoon bij KLB houden?
het is fopjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:57 schreef Dashington het volgende:
[..]
Mijn moedertje wordt dan altijd rustig, dus wrm hij niet?
Sir, yes sir!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:58 schreef deadprez het volgende:
Dus, zullen we het gewoon bij KLB houden?
Hihaho.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:58 schreef Dashington het volgende:
[..]
Kap met hihao je bent verdomme 18
ach jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. Het is in ieder geval n iks slechts toch?
Ik vind het wel tof eigenlijk
masculiener vind je ze nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ScheerspullenBen jij nou een man.
Maar 1x per jaar ja.
droogklootquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
ach ja
[..]
masculiener vind je ze niet
Misschien is dat beter ja. Verkassne bois of je past je aan aan de rgels die hier geldenquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Dashington het volgende:
[..]
Misschien is dat beter ja. Verkassne bois of je past je aan aan de rgels die hier gelden
tot morgenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit niveau begint me ook te treurig te worden hoor, goddomme
Slaap lekker
Ik googlede het toch een keer. Etsu zoekt vaker op dit begrip.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
ach ja
[..]
masculiener vind je ze niet
Goodnight!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Slaap lekker
Wij doen ons best om FOK! veel geld te laten verdienenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Slaap lekker
Ben al wegquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Slaap lekker
Wat wil je vragen?quote:
Je mengde je er goed in hoor. Respect voor je straattaalquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Slaap lekker
Ajuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:00 schreef Ezell het volgende:
ik ga er ook vandoor, want fokkie durft niet alleen in bed te slapen (hehe, eindelijk toegegeven aan zijn homoseksualiteit)
tot morgen
Is toch opgelost zo?quote:
Gast, ik ga jou niet rakenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |