KLB is open iedereen is geband chaosquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Van mij mag KLB wel weer open, of waarom deze aids in vaste vorm dan ook deze kant op komt.
Zei je lul?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Dashington het volgende:
[..]
Zogenaamd zou jij baas zijnEtsu je lult
Niet weten wat brakkaboy is
Ze kennen de HMF act niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Van mij mag KLB wel weer open, of waarom deze aids in vaste vorm dan ook deze kant op komt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Aiciu het volgende:
KLB kolonel Dashington stuurde zijn troepen hier heen.
kom hierquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Dashington het volgende:
[..]
Hbe jij worst, zons tabiele worst die lekker warmis? heb trek namelijk
Als je gewoon normaal praat kunnen ook mensen met een diploma je verstaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Dashington het volgende:
[..]
Zogenaamd zou jij baas zijnEtsu je lult
Niet weten wat brakkaboy is
Dat is een leuk feitjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle mieren op aarde zijn ongeveer net zo zwaar als alle mensen op aarde.
Ik doe meequote:
is het toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
ABN is voor nerdjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal praat kunnen ook mensen met een diploma je verstaan.
Breng haar niet op ideeen. Ezell is nog zuiver en in het reine.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal praat kunnen ook mensen met een diploma je verstaan.
Loop niet te zieken joh. Jij moest toch gaan slapen voor je toetsje morgen?quote:
Hihaho, ik heb hier zat!quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ik zal me vanaf nu normaal gedragen wel eerst uitkleden.
Mag langer opblijven van mama en mijn gemiddelde schiet omhoogquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Loop niet te zieken joh. Jij moest toch gaan slapen voor je toetsje morgen?
pass mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hihaho, ik heb hier zat!Baco'tje, Malibu-Cola, Safari met Sinas? Dat het enige wat ik heb, crisis hè?
Haha , doei Tchockquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Ik ga maar eens vroeg slapen in de hoop dat het niveau hier morgen niet meer complete aids is. Dag Fokkie en Ezell en LR.
hvj xoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Ik ga maar eens vroeg slapen in de hoop dat het niveau hier morgen niet meer complete aids is. Dag Fokkie en Ezell en LR.
Zal ik je dronken voeren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hihaho, ik heb hier zat!Baco'tje, Malibu-Cola, Safari met Sinas? Dat het enige wat ik heb, crisis hè?
nee vandaag nogquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Dashington het volgende:
[..]
shiiii lukt niet maar kan wel zondag om 12:00
Je mist etsu hij is tof, eerlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Oke prima, maar probeer het hier wel gezellig te houden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Dashington het volgende:
[..]
Mag langer opblijven van mama en mijn gemiddelde schiet omhoog
Succes Tchock.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Dat zegt Tchock niet. Hij wenst je enkel gedagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha , doei TchockWat fijn dat ik automatisch een hoog niveau heb
Tchock haat mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Dashington het volgende:
[..]
Je mist etsu hij is tof, eerlijk
ga je moeders oksel likkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Breng haar niet op ideeen. Ezell is nog zuiver en in het reine.
na het ontbijt en avondetenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell. Jij als stoere man. Hoe vaak scheer jij je per week of laat je een volle baard staan?
heb niksquote:
afspreken achter het station?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
trusten tjokkeh!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Ik wil niet weer een banquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke prima, maar probeer het hier wel gezellig te houden.
Echt slim ben je niet hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:55 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ik wil niet weer een banSNAP JE HEM!!!!111????
Ik heb geen Vodka hierquote:
Hallo, daar mag je trots op zijn hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
ga je moeders oksel likken
[..]
na het ontbijt en avondeten
jij?
[..]
heb niks
[..]
afspreken achter het station?
[..]
trusten tjokkeh!
hoezo?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo, daar mag je trots op zijn hoor
Topics slopen is voor bitchbois.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Dashington het volgende:
[..]
prez we kunenn dit topic niet meer slopen anders krijg ik weer ban
Ahum?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ze willen mijn nektasjes verzameling niet eens zien
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:55 schreef Dashington het volgende:
[..]
gewoon even aanduwen dan komt het goed.
heb tasje om me nek elke dag andere merkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ze willen mijn nektasjes verzameling niet eens zien
om het jaar dusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra mijn snor aan de lip kietelt.
Nou. Het is in ieder geval n iks slechts toch?quote:
Kappen man ben je psychisch ze willen rust en orde !!!!!! niemand wil ban guus donnie enfa zijn al gesneuvel d vergeet kameraad BT niet!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:56 schreef Aiciu het volgende:
HOMMO ORGIE AMSTERDAM ZATERDAGAVOND VAN 2200 T/M 0600!!! Minimum leeftijd 18 max 25!!!
jij krijgt zo een banquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:57 schreef Dashington het volgende:
[..]
Kappen man ben je psychisch ze willen rust en orde !!!!!! niemand wil ban guus donnie enfa zijn al gesneuvel d vergeet kameraad BT niet!!!
Scheerspullenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
om het jaar dus
scheelt wel een shitload aan geld voor sheerspul
Goed planquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:58 schreef deadprez het volgende:
Dus, zullen we het gewoon bij KLB houden?
het is fopjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:57 schreef Dashington het volgende:
[..]
Mijn moedertje wordt dan altijd rustig, dus wrm hij niet?
Sir, yes sir!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:58 schreef deadprez het volgende:
Dus, zullen we het gewoon bij KLB houden?
Hihaho.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:58 schreef Dashington het volgende:
[..]
Kap met hihao je bent verdomme 18
ach jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. Het is in ieder geval n iks slechts toch?
Ik vind het wel tof eigenlijk
masculiener vind je ze nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ScheerspullenBen jij nou een man.
Maar 1x per jaar ja.
droogklootquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
ach ja
[..]
masculiener vind je ze niet
Misschien is dat beter ja. Verkassne bois of je past je aan aan de rgels die hier geldenquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Dashington het volgende:
[..]
Misschien is dat beter ja. Verkassne bois of je past je aan aan de rgels die hier gelden
tot morgenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Maar dit niveau begint me ook te treurig te worden hoor, goddomme
Slaap lekker
Ik googlede het toch een keer. Etsu zoekt vaker op dit begrip.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
ach ja
[..]
masculiener vind je ze niet
Goodnight!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Slaap lekker
Wij doen ons best om FOK! veel geld te laten verdienenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Slaap lekker
Ben al wegquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Slaap lekker
Wat wil je vragen?quote:
Je mengde je er goed in hoor. Respect voor je straattaalquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Slaap lekker
Ajuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:00 schreef Ezell het volgende:
ik ga er ook vandoor, want fokkie durft niet alleen in bed te slapen (hehe, eindelijk toegegeven aan zijn homoseksualiteit)
tot morgen
Is toch opgelost zo?quote:
Gast, ik ga jou niet rakenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet weten dat ik altijd ongesteld ben
[..]
Ik ben heel rustig en zit op m'n gemak op de bank tot Pax eindelijk er is zodat we vredig kunnen slapen. Komt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |