KLB is open iedereen is geband chaosquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Van mij mag KLB wel weer open, of waarom deze aids in vaste vorm dan ook deze kant op komt.
Zei je lul?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Dashington het volgende:
[..]
Zogenaamd zou jij baas zijnEtsu je lult
Niet weten wat brakkaboy is
Ze kennen de HMF act niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Van mij mag KLB wel weer open, of waarom deze aids in vaste vorm dan ook deze kant op komt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Aiciu het volgende:
KLB kolonel Dashington stuurde zijn troepen hier heen.
kom hierquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Dashington het volgende:
[..]
Hbe jij worst, zons tabiele worst die lekker warmis? heb trek namelijk
Als je gewoon normaal praat kunnen ook mensen met een diploma je verstaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Dashington het volgende:
[..]
Zogenaamd zou jij baas zijnEtsu je lult
Niet weten wat brakkaboy is
Dat is een leuk feitjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle mieren op aarde zijn ongeveer net zo zwaar als alle mensen op aarde.
Ik doe meequote:
is het toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
ABN is voor nerdjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal praat kunnen ook mensen met een diploma je verstaan.
Breng haar niet op ideeen. Ezell is nog zuiver en in het reine.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal praat kunnen ook mensen met een diploma je verstaan.
Loop niet te zieken joh. Jij moest toch gaan slapen voor je toetsje morgen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |