Goed geformuleerd inderdaad. Trustenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Typisch het volgende:
wat een super aids hier
ik ga pitten
doag FOK!ertjes
ho, vergeet niet dat je op het andere geslacht valtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ik weet al hoe jij eruit ziet. heb zelfs je in real life mogen aanraken. bohhhh *orgasme*
KLB heeft niets tegenje vriendjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iets tegen homo's? Vieze homofoob.
jij bent toch een man? zie je geslachtsicoontjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
ho, vergeet niet dat je op het andere geslacht valt
Ik ben van KLBquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tchock. Hem niet kennenGa je schamen.
KLB kan me aan m'n reet roesten vriend, met je grindtegelkop.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef Dashington het volgende:
[..]
KLB heeft niets tegenje vriendje
Ben geen Tchock maar: Wist je dat nijlpaarden niet kunnen zwemmen!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef Ezell het volgende:
ik vind dat tchock eens een leuk feitje moet vertellen
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iets tegen homo's? Vieze homofoob.
ja en? of je nou van een kerk of KLB komt of mijn buurman bent, je hoort Tchock te kennenquote:
Woow nu haal ik de mods erbij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
KLB kan me aan m'n reet roesten vriend, met je grindtegelkop.
ja maar sommige mensen hier denken dat ik een vrouw ben..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent toch een man? zie je geslachtsicoontje
Alle mieren op aarde zijn ongeveer net zo zwaar als alle mensen op aarde.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:48 schreef Ezell het volgende:
ik vind dat tchock eens een leuk feitje moet vertellen
Wat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ben jij die brakkaboy uit damsko?
Met al dat vet kunnen ze toch niet zinkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben geen Tchock maar: Wist je dat nijlpaarden niet kunnen zwemmen!
Dat betekent dus dat jij zou zinken als je vanaf een duikplank in een zwembad zou springen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben geen Tchock maar: Wist je dat nijlpaarden niet kunnen zwemmen!
omg dierenthemaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle mieren op aarde zijn ongeveer net zo zwaar als alle mensen op aarde.
ja maarja die zijn niet goed wijs, dat wist je toch wel?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja maar sommige mensen hier denken dat ik een vrouw ben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |